ponedjeljak, 29. listopada 2012.

Manje je više

Pratim Sulejmana. Ne svaki dan, ali se trudim. Obeznanim se u onim haljinama i nakitu. Te boje i tkanine melem su za moje oči. Sve je tako lijepo i kićeno i šljašti. Krasne boje, odlične kombinacije boje. I nakit:)

U toj seriji ne vrijedi manje je više za odijevanje. I ne treba. Uopće ne ulazim u povijesnu točnost haljina koje su dame u Topkapiju nosile ili nisu. Kapa dolje kostimografima i šminkerima.

U stvarnom životu, ne oblačim se baš tako.
Više je razloga. Nemam dostupne sve one krasne tkanine, koje koštaju, i koje bi me malo smetale pri obavljanju posla. Zamislite me da dođem na posao u svili i brokatu, i zamahnem onim dugim rukavima.

                                                                vidite o čem pišem?


Osim toga, ponekad zaista ne mogu staviti sve na sebe, koliko god da sam ležerna s bojama i nakitom. Postoji mjesto i vrijeme za sve. Mada su mi ove oprave divne, divne.

Primjetila sam na sebi da u zadnje vrijeme stavljam manje nakita. Mislim da je najbitniji razlog neimanje dovoljno vremena za traženje nakita koji je uvijek na nekom krivom mjestu kad ga tražim. Nikako ne mislim da sam izašla iz faze krupnog nakita i da sam sad u minimalističkoj, samo, ima dana kad zadnje minute prije odlaska na  posao provodim trpajući pripremljenu hranu u platnenu vrećicu za na posao, ili provjeravam jesam li sve pogasila, ili trpam zadnji komad ručka u usta i trčim prat zube..i onda nakit ostane doma.

Kako je s vama? Više ste za minimalizam ili volite kićenost?
Je li vam praktičnost bitna kad birate garderobu?

Vidim po sebi da najviše vremena provodim u ravnim cipelama i čizmama, jer nekako dan nikad nije samo iz stana u auto, pa na posao, pa s posla doma. A tlaka mi je u petama nabadati kad idem po hranu ili trčat na kavu ili k doktorima (a oni su bitna vremenska stavka u zadnje vrijeme).

Ne bih tjela završiti tako da jedan dan odem na posao u trenirki :) karikiram, ali nešto blizu tome.
Zanima me jel netko već bio u sličnoj situaciji, da je smanjio kićenje i biranje garderobe, da je to bilo prijelazno razdoblje, i da se onda vratio/la u "normalu"?

Broj komentara: 14 :

  1. Nekome je jednostavno bitno da bude lepo obučen i stilizovan, pa će uvek naći vremena za to i ja se takvima iskreno divim...Ja lično nisam dovoljno vredna i obično obučem bilo šta, pa čak i kad kupujem razmišljam o tome da sve bude što lakše za kombinovanje...Ipak,ima dana kada se posebno potrudim i primetila sam da se tada uvek mnogo bolje osećam:)Inače, zahvaljujući blogovima uvidela sam značaj detalja, pa sad skoro uvek nabacim bar neku ogrlicu ili dzombasti prsten...Raspričah se:(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nakit jako volim, pogotovo ove velike statement ogrlice i prstenje i obično krenem iz kuće s nekim komadom nakita na sebi što do kraja večeri sve završi u torbi. Radim na tome.
    Moja mama gleda Sulejmana :(, haj kostimi i sve to, ali brete, još jedna turska sapunica!
    Inače, kako tvoje oči sada?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moje oči su manje više ok, ali očni živac se nikad neće vratiti na staro, a držimo fige da ne propada više :), fala na pitanju
      idem često na pretrage, nema nekog lijeka za multiplu...

      Izbriši
    2. Pa super, držim i ja fige da bude ok što duže vremena :).
      Nažalost nema, ali ti si disciplinovana i ne libiš se promijeniti navike. To je za svaku pohvalu, većina ljudi nije svjesna koliko prehrana pomaže već se samo kljukaju tabletama.

      Izbriši
  3. Meni je kićenost oduvijek bila draga i ostati će tako, ona je dio mog izraza, međutim primjećujem da u zadnje vrijeme težim minimalizmu i klasici što se odijevanja tiče, dala sam si oduška u retro-vintage fazi, ali vidim da sam to prerasla i da mi sada puno bolje pristaju čiste linije, savršeni krojevi i klasika..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ima ovde jedno mesto, zove se Turska carsija:) Kad resis da se raspamecujes, samo izvoli :)
    Ja sam u fazi kad jedva ustajem, ne smikam se i ne nosim stikle..

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah Sulejman... :) koji materijali, dezeni, teksture, nakit, đinđe po kosi... raj za ženske oči.. Iako se nikada ne bih tako obukla i izašla u javnost (možda jedino za maškare), ali divno je za gledati i maštati. MOj vrhunac je all black plus neke uočljivije naušnice i to je to.

    (PS, negdje sam pročitala da su žene u to doba nosile dimije, a ne haljine)

    OdgovoriIzbriši
  6. tu i tamo bacim pogled na seriju, ali samo kako bih škicnula 'ibrahima'! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne pratim turske serije. Po slikama mi se sviđaju kostimi i kombinacije, ali u životu inače u više slučajeva popustim minimalizmu, nego što se volim kititi, nakitom prije svega. Nije da ne nosim nakit, samo je on više svrha kompletnom izgledu, nego što je direktno na nakitu ikad naglasak.

    A mislim da ćeš se vratiti u normalnu. Taj životni ritam od ranije ti je prirodno nametao i neke promjene koje su se odnosile i na odjeću i obuću, ali ako inače biraš i paziš kako izgledaš i šta nosiš (što bi se prema tvom blogu reklo da radiš), onda nema šanse da se toliko opustiš da zaglaviš nekad u pretjerano ležernoj trenirci ili bilo šta slično. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oduvijek volim sitan i diskretan nakit. Ok ak je tipa narukvica neka veća ali onda ne nosim ništa drugo. Ne volim nabacat sto stvari i divim se onima koji uspiju nositi po 4 prstena, 12 narukvica i ogrlicu a da ne izgledaju kao štand za nakit :) Odjeću uglavnom gledam i da je funkcionalna ali opet i da je prikladna. U trenirci nisam ni doma xD

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam uvijek bila za minimalizam... Nikad se ne kitim i uvijek sam malobojna, al to nadoknađujem materijalima i krojevima...
    I da, najbitnije mi je da je sve funkcionalno. Zato valjdai ne volim nakit.

    OdgovoriIzbriši
  10. I must admit, I am more of what you might call a "maximalist." More is more for me. I really, really admire stylish women who know how to dress in chic, minimalist style. It takes a delicate sense of style and good taste that I'm not sure I have. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. iskreno od nakita narukvice prolaze kod mene, šik i elegantna, a ne smeta mi. Naušnice me ubijaju u pojam, one velike mi se zapletu u kosu (stalno neka žurba),a male mi baš i ne stoje. Glede cipela,da bi se osjećala ženstveno nosim balerinke i samo balerinke, jer iako obožavam štiklice nemoguće je obavljati stvari prek tjedna (faks i trčkaranje po gradu) u cipelicama od 8 cm na više :/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);