ponedjeljak, 22. listopada 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Uspjela sam skupiti nekoliko sličica na što ličim kad nisam doma u trenirci/ piđami/ boksericama/ parku i na biciklu. Mislim da su četiri outfita u dva tjedna zadovoljavajući broj. Dakle, krenimo!


I've managed to take a few pictures of me not dresses in pajamas  boxer shorts  stuff at home, or wardrobe I have on my bike rides. I think 4 outfits in 2 weeks is quit ok. So, let's go!
Ovo je lan/pamuk ljetna haljina, kupljena dok sam živjela na Hvaru. I uvijek me sjeti na ljeto i more :)
Taj dan nije bilo ni sunca ni ljeta, samo sam se ja pravila da je još uvijek dovoljno toplo, mada sam na nogama već nosila čizme. Remen je iz moje "rokerske" faze, našla sam ga skrivenog u ladici s remenima, i prošetala ga malo uz haljinu.


This is cotton/linen dress, bought on the Hvar island while I was living there. It always remind me of the summer and the sea. Well, there was no sun nor sea that day, but I pretended it was warm, although I wore my boots. This belt is from my "rocker" phase, I've found it in my belt drawer hidden.

I onda je opet došla topla jesen, i ja sam na posao otišla (pre)lagano obučena. Znate ono kad vam se  iz topline doma dan čini topao i sunčan, dok vas dijeli zatvoreno staklo prozora? E, tako je bilo. Ja sam prije posla izašla skupljati D vitamin, i možda sam malo prepala jednu baku koja je sva zakopčana sjedila na klupi, a ja sam skinula sako i mahala ručicama na suncu. Ovim najlonkama je ovo bilo valjda predzadnje nošenje, jako su tanke i imaju iscrtane biljke bijelim koncem. Jako, jako lagane najlonke.


And then, there was warm fall again. I went to work dressed for much warmer day then it was. It was a sunny day, and I stood in front of the window, looking at the sunny street, and miss- concluded it was a warm day. Also, these tights are more appropriate for spring.

Dan za hlače. Inače, ovo nije majica nego gornji dio piđame, ali toliko je krasan da ne zaslužuje da samo leži pod poplunom. Piđama je krasan rođendanski dar, nažalost sexy bokserice ne mogu baš nositi na posao, zato mogu gornji dio :)
Puštam šiške, nagovorila me frizerka, ali ova međufaza uopće nije zabavna. Kosa mi uglavnom trenutno ulazi u oči i usta.


A day for the pants. This shirt is actually a pajama part, but it looks to good to be only for the bedroom.
I'm growing my bangs. At the moment, they're long enough just to end up in my eyes and mouth.


Danas je sva magla svijeta bila u Zagrebu. Kad sam se probudila, imala sam dojam da mi je stan uronjen u vatu. ali vremenolozi su najavili sunce, i zaista, tamo negdje iza dva popodne diglo se ovih 20 metara magle, i pojavilo se sunce:)
Ovo je moja prva marama u životu. Dobila sam ju nedavno, ona je crna i žuta i ima naslikane zlatne lance i 4 pume, na svakom ćošku jednu. Uopće ne znam kako staviti maramu a da ne izgledam ko tetka. A marama je prelijepa pa eksperimetiram s njom.
Uspjelo me uslikati dok se svrbim, baš me zasvrbio desni dlan, jako. Što to znači? Gubim ili dobivam pare? Uvijek zaboravim koji dlan što radi.


Today all the fog in the world stayed in Zagreb. When I woke up, I had a feeling my flat is surrounded with cotton. But the weather forecast said it will get better, and indeed it did get sunnier later in the afternoon.

This is my first kerchief. I really don't know how to wear it, I think there is a slightly possibility to look like some older women with it, but I really like it, it is black and yellow, and has golden rings and four pumas on it. What's there not to like?
And while I was taking pictures, my right palm started to itch. I always forget what this means. Loosing money or getting money?

Broj komentara: 16 :

  1. Prva i cetvrta <3
    Ne diraj desni dlan tj. ignorisi..sto ga vise drapas, vise ces para dati :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da nije neko iznenađenje. to s parama mi se događa svaki mjesec, tamo negdj enakon što plaća sjedne ;)


      ali, nije do dlana, neke alergije se aktivirale...

      Izbriši
  2. prva i treca mi se svidja =D kako si lijepa i kad stavis kosu u rep, imas bas lijepo liceee, tako si simpaticna =D a to sa dlanom znaci gubis, =D ne bas da gubis,ili ces dati nekom novac, uglavnom, nece biti kod tebe =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti Amina ko da si plaćena da me hvališ:)
      zaista nije, nisam joj ni kune dala!

      fala

      Izbriši
  3. Pozdrav iz (i danas) maglovitog Zagreba! Imam iste najlonke, i spremila sam ih, čekaju proljeće... pusa od Ivone

    OdgovoriIzbriši
  4. Neee šiške izrast, baš ti dobro stoje. Lijevi dlan = dobijaš pare, desni = daješ. Na žalost :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jednoj se sviđa, drugoj se ne sviđa..ma ovo je smao malo za promjenu ;)
      nisu nestale, samo su sa strane

      Izbriši
  5. Ah, a tower up in the clouds, sounds very romantic. ;)

    You look lovely, I particularly love your pleated skirt.

    OdgovoriIzbriši
  6. super nosiš maramu, nije nimalo "tetkasto", ali dobro poznajem taj strah! Baš volim tvoje postove o odjeći (znam da sam ti to već rekla)

    OdgovoriIzbriši
  7. love the black and white coloured dress.

    http://wardrobexperience.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  8. Way cool belt. Tons of personality packed into that outfit. LOVE!

    OdgovoriIzbriši
  9. My brother suggested I would possibly like this blog.
    He was entirely right. This post actually made my day. You can not imagine simply how a lot time I had spent
    for this info! Thanks!

    Weight Loss Camps
    Also visit my website ; Weight Loss Camps

    OdgovoriIzbriši
  10. We stumbled ovеr here diffеrent web addrеss and thought I might check things out.
    I liκе what Ӏ see so now i'm following you. Look forward to checking out your web page yet again.

    Also visit my homepage: Silk n sensepil Hair removal

    OdgovoriIzbriši

}, 10);