subota, 6. listopada 2012.

Vuna

Neki dan su mi bili majstori u stanu, i našla sma se zabarikadirana u dnevnom boravku. Oni su radili na vratima, ali su zauzeli cijeli stan, zaprašili cijeli stan (nevjerojatno kamo sve prašina uđe) pritom me ne obavijestivši da će biti prašine i u kuhinji na drugom kraju stana.

Dok sam ja tako čamila u sobi, a majstori su majstorirali puna 4 sata, dok je vani bio sunčan prekrasan jesenji dan, no tko to još gleda, ja sam prelazila dnevni boravak pogledom tražeći išta s čim bi se zabavila.
I sjetila sam se vune i igala koje imam. I počela sam plesti svoj endless scarf.

Pletenje me opušta, ima nešto meditativno u brojanju očica, i manje meditativno kad na pola brojanja zaboravim brojati, a imam nanizanih 130 očica.
Tako da će to biti jedan ležeran šal, ionako će, nadam se, ići u krug.

Naravno, kako to biva, danas sam dobila jedan prekrasan beskrajni šal za rođendanski dar (hvala, Tihana!), evo ga u lavoru, namače se već.


No, ovo je početak šala! Nu ljepote!

Broj komentara: 12 :

  1. fino fino, =D pripremas se za zimu, boja sala je odlicna =D ja sam zaboravila plesti, nazalost =/ ,,

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. sad bih ja mogla,kao,nije uopće teško.u biti, ja znam dvije i pol stvari u pletenju, i tog se držim, ali mislim da jutjub ima dobrih tutoriala. meni se sviđa ideja imanja nečeg što sam napravila svojim rukama

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. zoveš majstore doma? ;) jel da da je vrijeme za vunu? :)

      Izbriši
  4. odlična boja...uff kako bih htjela znat plest!! =)))

    OdgovoriIzbriši
  5. naučiti plesti mi je na 'to do' listi ove zime! premda mi se sve nešto čini da nisam rođeni talent...

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja mama plete i veze i radi goblene, ona je majstor za to. Ja bi voljela nauciti goblene praviti odn ne nauciti jer nema tu puno pameti vec se uhvatiti toga i napraviti jedan :) Ali nikako da..

    OdgovoriIzbriši
  7. Sezona pletenja je počela :). Ja od ljetos radim na jednom endless šalu i nadam se da ću ga završiti do zime. Tvoj ima najsavršeniju boju na svijetu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi se sviđa boja koju si odabrala :) Ako projekt bude uspješan već vidim blogerice kako se bilježe na listu čekanja. Or is it just me? :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);