četvrtak, 4. listopada 2012.

Zimska jakna/ Winter jacket

Preko dana je još uvijek lijepo i toplo, ali moram priznati da navečer poželim da malko griju radijatori.
Moram si uskoro pripremiti jakne za jesen i zimu, jer ovdje baš i ne postoji neko prijelazno razdoblje koje traje baš dugo.
Danas sam se popodne prošetala do dućana, i zaključila da su ti šoping centri preintenzivni za mene, mada nisam bila unutra dugo. Smeta me onoliko treštave muzike, i osvjetljenje koje je preagresivno (meni), dućani su prešareni, a na hodniku zaustavljaju razni ponuđači usluga i pokušavaju me zaustaviti tako da mi namažu kremu na ruke. Jer nude kreme za ruke ili nešto čine s rukama (mojim).
Uz sve to, uspjela sam se zadržati 5 minuta u Zari i naći prekrasnu jaknu.



It is still warm during the day here, but in the evening I wish the heating is on already.
Soon I must prepare my jackets and winter coats, since the transition period doesn't last too long.
This afternoon I went for a walk through the stores in the shopping center nearby, and realized it is not for me - too noisy, to much electric light, too many pushy people trying to sell something.
I managed to spend 5 minutes in Zara and try out this beautiful winter jacket.
                                                                    izvor/ source

Jakna je divna, meka i topla. Prave dužine za zimu, grije bubrege i dupe. Rukavi prekrivaju ruku. Ima i kapuljači, ništa na njoj nije višak, i jako se sviđam sebi u njoj.
Osim što Zara izgleda šije za Liliputance, jer sam metar šezdeset i nešto, i pasao mi je XL. Zbilja ne znam što kupuju osobe od 1,80 i više u tom lancu dućana. Osim veličine, jakna je izazov i za moju financijsku kontrukciju, pa je za sada samo predmet mojih želja.

This jacket is great, warm and comfy. The sleeves are long as they should be, and my back and kidneys are covered. It has a hood.
The only thing that confuses me is that I'm wearing their size XL. If I'm XL, what size wear somebody bigger than me, let's say 1,80 m?
Besides the size, this beautiful jacket is a challenge for my financial construction, so for now it will be only on my wish list.

Broj komentara: 7 :

  1. Jakna/kaputić je super! Neću ni da pomišljam koja je cijene. Obične majice su im skupe, kamoli jakne. A kvaliteta im je nikakva nije u odnosu na cijenu.

    Sigurna sam da ćeš naći adekvatnu zamjenu za kaput. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam sebi pretprošle zime kupila odličan zimski kaput za 250kn u Osijeku a moja šogi, potpuno slučajno, kupila jako sličan tu u Zg za istu cijenu. Tako da ako je ovo Zarino po tipičnoj Zarinskoj cijeni, preporučujem da pogledaš i negdje dalje, proći ćeš jednako kvalitetno a jeftinije. Sve to ionako šiju kinezi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O_O To znaci da uopste ne ulazim u Zaru ili da trazim 3 XL ? A lep kaputic skroz..

    OdgovoriIzbriši
  4. lijepa jakna, i slažem se za zaru. em su im veličine neke mini, em su im cijene koma. ne tako davno sam se smijala jednoj poluprozirnoj, neporubljenoj majici s rupom za 100 eura tamo.

    OdgovoriIzbriši
  5. odabrale smo isti kaput, vec ga neko vrijeme mjerkam!!! Dobar ukus ;-))

    OdgovoriIzbriši
  6. joj zara ima najljepse stvari, ali im velicine jaaako variraju. mislim da ti imas problem zbog cica, valjda spanjolke ne odgovaraju mojim stereotipima pa se sve messed up :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I wаѕ wondering іf you еver considегеd changing thе ρage lауout of your wеbѕite?
    Іtѕ veгy well ωritten; I love whаt youve gоt to say.
    Βut maybe you сould a littlе mοгe in the way of content so pеople сould сonnеct wіth it better.
    Youvе got an aωful lοt of text for only having 1 or
    2 ρiсtureѕ. Mауbe you cοulԁ ѕpace it
    out better?

    my blоg pоst please click the following webpage

    OdgovoriIzbriši

}, 10);