četvrtak, 8. studenoga 2012.

Delimano wok

Ako imate TV i živite u Hrvatskoj, pretpostavljam da ste bar jednom vidjeli reklamu za Delimano posuđe.
Mislim da je sve započelo s nekoliko poznatih kuhara, koji su preporučivali Delimano.
Zatim su mjesecima pilali s reklamama, i sve više ljudi je pričalo da su dobri.
Radi se o talijanskoj marki posuđa koje je iznutra presvučeno slojem keramike, te se hrana ne lijepi za posuđe niti je potrebno puno masnoća.

Već neko vrijeme razmišljam o Delimano tavi, ali nekako se uvijek pojavi jedna poteškoća ( novac), jer te tave nisu baš najjeftinije. U biti, uopće nisu jeftine. Skupe su. To jest, meni je puno dati par stotina kuna za tavu. Ili lonac.

Ali, eto, desilo se da sam neki dan bila u Dioni, i Diona ima neku akciju u dealu s Masterchefom, i ako kupite par označenih prehrambenih artikala, možete kupiti Delimano posuđe za 50% manju cijenu.

Pa sam ja kupila wok.
Ljudi, upoznajte moj wok. Wok, ovo su ljudi.




If you're living in Croatia, I suppose you have seen a tv commercials about Delimano dishes.
IDelimano is an italiancomapny producing dishes that have a ceramic layer inside, so you don't need much fat/oil for ccoking.
It costs quit a bit, and although I wasnted it for some time, it ways much too expensive, so I prolonged this purchase.
Until last week, when I saw a dicount in a store nearby, and bought myself a wok.
People, meet my wok,. Wok, this is people :)
Ovo je inače moj prvi wok. Ja sam oduševljena:) Sve mi je novo i super. Ima sklopivu dršku.
Išla sam večeras raditi ručak za sutra, prvi put probati kuhati u woku. Divan je.

This is my very first wok, and I'm thrilled. Everything is new and great ( for the time being).
I used it this evening for the forst time to make the lunch for tomorror. Great wok.
 Treba jako jako malo masnoće, ja sam stavila pola žlice ulja. Ne lijepi se, ne zagara, ne ništa. Peče se i pušta svoj sok. I onda pripremite jelo i stavite na tanjur, a u woku ne  ostane ništa za strugati/ zalijepljeno.
Ovo je piletina s porilukom i paprikom.Ovo sa strane heljda. Dobra stvar je što ne treba dolijevati vodu, i ne treba nakuhavati povrće.


You'll need just a little bit of oil, I added half a spoon. I made chicken with leak. No water necessary.

Ako ste u prilici, probajte kuhati u njemu (i kupiti ga prije toga;) ). Meni je to za prehranu s jako malo masnoća odlična stvar. Rijetko baš preporučujem nešto na blogu, ali evo, imate moju preporuku.


If you can, try to cook something in it. For a low fat diet this is a great thing. I rarely write recommendations here on the blog, but this one deserves it.

Broj komentara: 10 :

  1. I ja uvijek gleam te delimano reklame, znaci da je bas dobro =D , dobro za znati,
    Ja u stanu imam Tefal tavu, kako je divota praviti hranu u dobroj tavi, nisam znala nikad je toliko bitno imati dobro sudje, odnosno tavu =D

    OdgovoriIzbriši
  2. E, al znaš kaj je najtužnije - wok u Dioni u biti NIJE u pola cijene. Na Delimano stranici piše da je wok 260 kn, a u Dioni su prostački na najjače nafrljili cijenu na 400 kn i onda prodaju u pola cijene - ispadne fa eventualno dobiješ zabadava ta 3 proizvoda koja kupiš...aj bar neš..

    OdgovoriIzbriši
  3. E, al znaš kaj je najtužnije - wok u Dioni u biti NIJE u pola cijene. Na Delimano stranici piše da je wok 260 kn, a u Dioni su prostački na najjače nafrljili cijenu na 400 kn i onda prodaju u pola cijene - ispadne fa eventualno dobiješ zabadava ta 3 proizvoda koja kupiš...aj bar neš..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš sam išla gledati stranicu, s troškovima dostave (koja je 41 kn)izađe 310 kn.
      http://www.delimano.hr/?tn=cart1&rand=57

      ali, slažem se s tobom, moraju svi u lancu zaraditi.
      ali ja još uvijek vesela zbog woka:)

      Izbriši
    2. Drage moje, moramo vam skrenuti pažnju da se uoće ne radi o iszom woku. Ovaj u Dioni je 30 cm, a na internetu 28cm - promjera!
      Osim toga ovaj u Dioni ima i onu sklopivu ručku. Valjda nešto vrijedi i ta razlika, zar ne?

      Izbriši
  4. Do nas jos nisu sigli :)
    Ja imam tefalov vok i ne menjam ga ni za sta na svetu!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo izgleda ukusno...*-* I to cudo je fenomenalno, jer ja konstantno imam problema sa zagorijevanjem, ne stavljam puno masnoce, i onda, kuršlus....:D

    OdgovoriIzbriši
  6. "wok, ovo su ljudi" :D
    hej, wok! nice to meet you! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. i ja sam ljetos nabavila neki quasi-wok (teflonski je), i odmah mi je postao najdraže kuhinjsko pomagalo. taj tvoj izgleda daleko otmjenije od moga. jel tu keramiku teško očistiti? prijateljica mi zdvaja nad keramičkom tavom koja nakon prženja izgleda kao umjetnički uradak apstraktnog slikara koji prolazi darkersku fazu. a taj umjetnički uradak odolijeva svim poznatim sredstvima za čišćenje. imaš rješenje?

    OdgovoriIzbriši
  8. Na stranu Delimao wok kojeg sigurno neću čekirati jer mi nije u opisu posla :D ali ovo izgleda prefino :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);