ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Dodaci/ Accessories

Nakon intenzivnog radnog vikenda, danas sam ulovila priliku sjest na bicikl i vozit se par sati. Dan je bio lijep, lišće je padalo, ali nije bilo kiše ni magle, pa sam iskoristila lijepo vrijeme i vozila se kroz prirodu, to jest kroz ono najbliže prirodi u Zagrebu. Paše mi vožnja nakon tri dana ureda i nebivanja na zraku.
Zaboravila sam prijaviti da je moja bacikla dobila dodatke. Sve su darovi dragih prijatelja (fala vam!)
Dakle, pisala sam kako imam zvono kojeg se nitko ne boji, sjećate se? E pa, dobila sam trubu, onakvu kakvu je imao Broj 1., ako ste čitali Alana Forda, znate o čem pričam :)) Glasna je i radi svoj posao. Volim ju. Joj kad krenem trubit...


After the working weekend, today I decided to go riding my bike. It was a lovely day, without the rain, only falling leaves. It was a good moment to spend some time in the nature( or at least the closest to nature in the middle of Zagreb). After 3 days in the office, this was a great ways to breathe some fresh air.
I forgot to mention I got some accessories bike- wise. All accessories are gifts from my dear friends ( and thank you for that).
I wrote about the bike bell, who it doesn't do any good, well, I know have a hooter.
If you've ever read Alan Ford comic, then you know about Nr.1. and his hooter. I have the same one! It is loud and I like it a lot.


 Zatim jedan rođendanski poklon. Kad sam kupovala  bicikl, prodavač je sugerirao da uzem debeo lanac koji  je dovoljno čvrst da ga ne može netko prelomiti kliještima. S obzirom da je moj zadnji lokot bio na poniju tamo negdje 1990.-te, i taj je bio na šifru ( dva šest sedam, nebitne stvari naravno pamtim desetljećima), meni je sve ovo bilo nepoznato, i ne mogu zamisliti da netko okolo hoda s kliještima i krade bicikle, ali mogu povjerovati, jer mnogi oko mene imaju slične priče. Ovaj lanac je težak, za sada radi svoj posao, i što je jednako bitno, jako mi se sviđa dizajn. Danas ni lanci nisu što su bili.
Uopće nije loša ideja imat ga samoobranu.



And this is a birthday gift. While buying the bike, the salesman told me to buy a bicycle chain that is heavy and big, to make it difficult for the thieves to steal it. I was shocked, because last time I had a bike was in the early '90-ies and I had a chain with a number code ( two six seven, I'm good at remembering unimportant information). This one is heavy, does its job, and I like the design a lot.


I, za kraj, svjetla. Moja bacikla ima svjetla, ali su fejkerska. Dobila sam prednje i zadnje (bijelo i crveno) svjetlo, koje se uključi po potrebi. Ovo je zadnje svjetlo jer je prednje ostalo doma jutros. A ostalo je doma jer je možda netko išao pritegnuti vijak koji ga drži pa je vijak odletio negdje i jako dobro se sakrio. Predobro, ako mene pitate.


And, the lights. I have lights on my bike, but not real ones. SO, I got the red and white light, they're great, I can turn them on and off.I have only the red one at the moment because I have tried to do something with the white one this morning, and  a screw flew over the room and hid somewhere, so good I can't find it still.


Broj komentara: 18 :

  1. Upravo sam oplakala na trubu...hihiihihi

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme koji lanac, ja još uvijek za lanac mislim na one tanke žute sa šifrom xD Truba je zakon i torbica mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e da, tanki žuti, takav sam i ja imala!

      Izbriši
  3. još kaciga i ciklokomp pa si prava profesionalka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovaj..što je ciklokomp? ;)

      Izbriši
    2. brzinomjer... ne zaboravi ni dres s reklamama - i obavezno fotkaj!

      Izbriši
  4. LOL truba... utjerivač straha slučajnim prolaznicima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice post dear :)

    Join Estée Lauder Giveaway on my blog :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj truba, genijalno!
    Fini ti dodaci, ali de ti meni reci. Ona prva slika jel se ti to slikaš u toku vožnje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaa! malo me zanosilo, ali uspjela sam ;)

      Izbriši
  7. Super je sve! Ja sam u potrazi za nekim takvim biciklom, a mozda cu i restaurirati neki stari, prva fotka je magicna! @_@

    OdgovoriIzbriši
  8. Divna je ova prva slika! Baš dinamična! :)

    Ja nažalost živim u brdovitom gradu i nemamo neku kulturu bicikla...a kad gledam tvoj biciklić, prosto mi bude žao. prosto poželim da i ja naučim voziti bicikl :shy:

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago nam je da ti se sviđa naš poklon:-)
    Klarić family

    OdgovoriIzbriši
  10. Vožnja biciklom je the best! Jedva čekam proljeće da opet provozam svoj. Ipak sam prezimogrozna da se vozim po ovoj 'ladnoći :/
    Baš simpa blog btw :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo za one koji su u potrazi za biciklom,ja sam svoj našo tamo uz dobre savijete
    Bicikli

    OdgovoriIzbriši

}, 10);