subota, 10. studenoga 2012.

Ljubljana!

Ove godine uopće nisam bila nigdje na godišnjem odmoru. Moj planirani godišnji nažalost je proveden na pretragama, a poslije nisam bila raspoložena/nisam imala vremena, novaca, volje. U biti, već godinama nekako ne idem na "pošten" godišnji, zna to zaposlenje koje nije za stalno učiniti čovjeku- učinit mu nesigurnim planiranje godišnjih odmora..
Kako je ova godina proletila, putovanja nije bilo, u meni se već neko vrijeme skuplja nezadovoljstvo koje je očito pokazatelj da sam se zarazila travel bugom. U zadnje vrijeme dosta često idem u Sloveniju, a kako Slovenci elegantno naplaćuju vinjete za svoje autoceste, koje nisu jeftine, desilo se da se moje opće nezadovoljstvo nakupilo do vrha. I gledam ja tako u svoju vinjetu, i imam još par dana za koristit ju, i odlučim zaletit se turistički jedan dan u Sloveniju. Ništa nisam planirala, nisam razmišljala, pitala sam Jelku bi li popila kavu u Ljubljani, par sati da se maknemo od svega. I bilo je tako.



This year I haven't been on a real vacation. My planned vacation was spent in the hospital, and later there was always lack of time, will, money, health, or everything mentioned. Actually, it's been a few years since my real vacation, but having a non-permanent working contract makes a person think twice when planning a big vacation.
Since this year has passe so fast by, for some time now I feel unsatisfied with the situation I'm in. I think a have a travel bug. Lately I travel to Slovenia quit often, and last time I went with my car, and have bough a vignette  Since their vignettes are not cheap, I looked at it and realized I want to use it once more before due date, which is next week. So I've asked Jelka if she would like to go for a coffee to Ljubljana, Slovenia, for a few hours. She accepted, there was no planning, and we went this morning to another country for a few hours of sightseeing.

Put je bio ugodan i brz, do centra Ljubljane sam došla otprve, mada mi je ovo prvi put bio da vozim u Ljubljanu, sparkirale smo se u centru u garaži, i krenule istraživati grad. Ljubljana nije velika, ali je pregledna i jako lijepo uređena. Kako zaista nisam planirala put, nisam ni pogledala vremensku prognozu, sjećala sam se da je za Zagreb rečeno sunčano i toplo, što nikako nije vrijedilo za Ljubljanu. Moj šal i rukavice ostale su na sigurnom, u autu, pa smo dosta stisnute krenule šetat po centru tražeći mjesto za kavu.


It was a safe and pleasant drive, and although it was my first time I drove to Ljubljana, everything went smoothly. Ljubljana is not big, but it is well organized and a great town for a tourist walk. I may have not checked the weather forecast before the drive, and my scarf and gloves were left in my car in the garage, so we were a little bit freezing.
Kroz Ljubljanu teče rijeka Ljubljanica, koja se odlično uređena, i vjerujem da na sunčane dane izgleda još ljepše. Postoje kafići uz obalu, turistički brodići za razgledavanje. Taman su u podne zvonila sva zvona a dosta ljudi je na trgu bilo s tranzistorima, puštajući zvuk sirena. Nemam pojma o čem se radilo, pretpostavljam da je neka akcija bila na djelu. Svidjele su mi se fasade na zgradama i ljubaznost Slovenaca koji su nam pomagali doć do mehičkog restorana, svi su zaista jako jako uslužni.


Ljubljanica rives goes trough the center, everything around it looks great, and I believe it looks even better on a sunny, warm(er) day. I liked the look of the buildings, and nice people who have helped us finding a mexican restaurant where we were headed for a lunch.

Ovo je jedan most preko Ljubljanice, nisam pitala za priču iza ovih lokota, ali podsjeća me na slična mjesta po svijetu gdje se zaloka želja ili nečija ljubav, pa da bude vječno <3


This is just one of many bridges on Ljubljanica river. I don't know the real story behind these locks, I suppose it has something to do with similar ones on many different destinations around the world. A person locks a wish and leave it there, on the bridge, to be fulfilled <3

Bicikli za rentanje, kako lijep prizor.

Rent a bike. What a nice service.
Izguglala sam da je meksički restoran Joe Pena's dobar, i to je najbliže bilo mom popisu dopuštene hrane, pa smo se uputili tamo. Hvala policajkama koje su isto pripomogle da lociramo restoran, kao i gospođi na zebri i gospodinu koji s digao s kave da nam pokaže kako da točno dođemo tamo. I svi su se trudili pričati razgovijetno i pomalo hrvatski. Hvala vam, potrudili ste se da se osjećamo dobrodošle.


I've googled the place to eat, and went to Joe Pena's mexican restaurant. It was closest to my diet. I want to thank policewomen who have helped us finding the restaurant, and the lady on the pedestrian crossing, and the man who went with us to show ud the right direction. Thank you all, you made us feel welcome.
Joe Pena's je ugodno mjesto za provest vrijeme za ručak, brzi su i ljubazni. Sviđa mi se interijer. Porcije su velike. To mi se isto sviđa.

Joe Pena's i a pleasant place to spent a lunchtime at, they're fast and and kind. I like their big portions, too.
                                                                 
I za kraj, jedna s Instagrama.
Ovo je bio krasan izlet, neplanski i ležeran, i baš to mi je trebalo. Jedan dan da se maknem, da budem na nekom nepoznatom mjestu i malo ga istražim.
Ljubljana ima potencijala, i planiram otići opet kad dani budu duži i topliji. Treba posjetiti stari grad, groblje, pokoji muzej, i čula sam da je kafić Skeleton vrijedan posjeta, dakle, moram nazad;)
Nadam se da i vi provodite vikend baš onako kako želite i da uživate u njemu.



And one from the Instagram, for the end.
This has been a great trip, unplanned and easy going, and exactly what I needed. One day, away from everything surrounding me, on a new place.
Ljubljana has a potential, and I plan to come again, when the weather will be better and the days longer.

I hop you're spending your weekend the way you have wished it.

21 komentar :

  1. Kako je ciisto!! Prosto da ne poverujes :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daa, i čisto i tiho (tiše) i pristojno.
      naravno, ne kažem da je svuda uvijek tako, ali zaista je ugodno...

      Izbriši
  2. Ljubljana je prekrasan gradić, Slovenci su stvarno jako ljubazni, čak dosta jugonostalgični, barem oni stariji...A ovi bicikli su besplatni prvi sat:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepaaaaa...baš me nostalgija uhvatila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Your blog is amazing! I like it! xD
    Why don't we follow each other? :D

    stylebean.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Getaway vikend, omiljeni oblik rješavanja nagomilanog stresa! Nisam nikad posjetila Ljubljanu, a voljela bih. Rent a bike, srce mi počne kucati brže svaki put kad ga ugledam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaaaa baš vam je bilo krasno, hvala ti što si to podijelila sa nama.
    Prekrasne ste obje! Ne vidi se da vam je bilo hladno. :rofl:
    I da, krasno ti stoji ovaj kaputić! :s

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni se jako svidjela Ljubljana :) Također sam je posjetila u jesen i baš me se dojmila. Sve je nekako mirno, jesenski... taman da naručiš vruću čokoladu i uživaš :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nikad nisam bila u Sloveniji a baš bih voljela. Tu iz Zagreba nam je tako blizu za skočiti tamo, baš bih mogla nagovoriti ovog mog da odemo jedan vikend. Nema bolje od tih brzinskih jednodnevnih izleta za odmoriti dušu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti si preslatka!
    Ljubljana kroz tvoje oči/objektiv jako zanimljiva!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasan izlet.Mi se spremamo u LJubljanu već par godina i nikako da dođe taj dan.

    OdgovoriIzbriši
  11. pratim tvoj blog već neko vrijeme. nikad ne komentiram, ali ovaj put ti moram reći da zanimljivo pišeš, a po fotkama bih rekla da si jako simpatična i draga osoba. :)
    btw, super kaputić! :)

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa hvala, i na komplimentima i na čitanju!
      slobodono komentiraj češće.

      ja bih isto rekla da sam drga ai simpatična, ali ovako, kad drugi to kažu umjesto mene, ne ispadam umišljena ;))

      Izbriši
  12. Prelepo je, volim takve postoje iz prve ruke. A ove katance na mostu imamo i u Vrnjackoj banji, mnogo slatko.

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj ja baš volim Sloveniju! Ko da nisu Balkanci. Tako je sve čisto, ljudi pristojni...

    OdgovoriIzbriši
  14. gdje si,čekam te u Ljubljani

    OdgovoriIzbriši

}, 10);