srijeda, 7. studenoga 2012.

Ne znam kako je kod vas, u Zagrebu vrijeme ide od hladnog preko poplava do juga. Malo sam pogubljena od toga, i uz sve to dani su sve kraći. Kad radim ujutro, dok završim s poslom već pada mrak. Ovako je Sava izgledala neki dan



The weather in Zagreb changes from cold over flood to a warm wind. I'm a little lost due to  such weather changes. Besides, days are shorter, and when I come home it is already dark.
This is how river Sava looked a few days ago

Par dana kasnije, sunce je sijalo i sve je bilo u zagasitim, jesenjim bojama


And, a  few days later, the sun and all the beatiful colors around me

A danas, na povratku s posla, već je bio sumrak, vidjela sam štand gdje su se prodavale neretvanske mandarine. I smokve i češnjak. Pa sam nakon što sam došla doma, lijepo uzela platnenu torbu i odšetala se do prodavača, i kupila mrežicu domaćih mandarina i češnjaka. Došla sam doma i objesila ih u kuhinji.
Jako volim češnjak i stavljam ga u većinu hrane koju spremam, i tako mi je drago da sam našla nešto što nije kineski češnjak ( držim fige da nije). I makar imam i nešto svog, domaćeg češnjaka, to je puno premalo za moje kapacitete. Eto ih sad, vise u kuhinji. Mrežicu mandarina sam već otvorila i samo ih vadim u prolazu:)


Today afternoon, on my way home from work, it was already getting dar, I saw a booth where people sell their fruits and vegetables from the Neretva river ( south part of Croatia, great fruit). So, I went there later, and bought tangerines and some garlic (I really hope it is not from China). I like garlic a lot and add it to almost every meal I cook in the winter days. I have put them in my kitchen, on the hooks. I have already opened my tangerine bag, and every time I pass by the kitchen , I take one :)



4 komentara :

  1. Njam njam i cesnjak i mandarine - ja sam danas pokupila mandarine u Konzumu. Vrijeme nije normalno, svaki dan drugacije i sve hladnije, brrr. Treba vadit duge gace :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja izvadila :))
      Potpis na ono prethodno.
      Ne znam dal' je do mene ali kineski beli luk mirise slatko a ukus podseca na plasticnu kesu. Upropastila sam si gulas od pecuraka sinoc i jos sam ljuta..

      Izbriši
  2. I adore garlic! I add it to everything too. If I have a stuffy nose, I add a clove of raw garlic to my salad dressing and whiz it in the blender for a few seconds. It really helps and it's delicious! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako dobro mandarine izgledaju! Dođe mi da plačem nad ovima iz supermarketa :/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);