subota, 3. studenoga 2012.

Rukavice/ Gloves

Kako je došlo hladno vrijeme, smatram da je pravi  trenutak za post o rukavicama.
Kao klinka, nikad nisam voljela rukavice, dapače, mrzila sam što sam ih morala nositi. Samo mi je bilo vruće od njih. U srednjoj školi išla sam gole glave i ruku u školu, sve mi je smetalo.
Ne znam što se desilo u međuvremenu, valjda život (godine).
Danas, one su potreba.
Osim što su potrebne, jako mi se sviđaju i divan su asesorajz. Prije par dan sam pregledavala što imam i što nemam, neke rukavice treba locirati prije hladnoća, negdje su se sakrile, ali htjela sam vam pokazati nekoliko parova rukavica koji će raditi puno radno vrijeme u mjesecima koji dolaze.

Nekako najviše volim vunu, ona grije i rukama je baš fino u njoj. Ali, kako meni brzo cirkulacija proradi, vruće mi je od onih "cijelih", zato imam par vunenih bez prstiju. Taman da pokriju ruke, jer imam par kaputa s kraćim rukavima, a mogu mahat prstićima i recimo, tipkati na mob. Ili naći pravi ključ u torbi otprve. Ovu jesen ove rukavice pokazale su svoju tajnu moć pri vožnji biciklom, jako je hladno na ruke kad se ujutro vozim, i koče se prsti dok držim guvernal- bez njih ne idem. Imam ih nekoliko pari, jedne sam uspjela kupiti, sve ostalo došlo mi je u život kao dar. Hvala svima koji kuže što volim primati na dar!



Since the cold weather is here, I think it is the right time for a post about gloves.
As a child, I really hated wearing gloves. It was always too hot in them and they were just too much for me.
In the high school I remember not wearing caps, hats nor gloves, I was that cool and smart.
And then, something obviously happened. Life (years), I suppose.
Today, gloves are a need.
Besides the need, I really love them and they are a wonderful accessorize  A few days ago I was checking all the winter stuff I have, some gloves couldn't be found, they his somewhere, but I wanted to show you some pairs I have that will be often used in the upcoming months.

I like woolen ones the most, they makes me feel warm and good. But, I have good circulation, so I don't basically need the whole glove, and I wear fingerless gloves. I have a few pairs, one I bought, all others are gifts. I like when people know what to give me!

Kad smo kod darova, i ove su dar. Kožne rukavice bez prstiju, jako meke i udobne, odlične za vožnju. Kad sam ih prvi put obukla i došla s njima na posao, gleda mene moj tadašnji šef i samo skomentira da ga podsjećam na Michaela Jacksona ;)
Ovo je rođendanski dar nakon jednog popodneva u dućanu di sam ja slinila nad tim rukavicama, govorila da su najljepše ikad. I zaista jesu, meni su jako ženstvene.


Speaking about gifts, these are a gift too. Leather gloves, without fingers, very soft, great for driving a car. First time I wore them to work, my boss just looked at me and said I remind him of Michael Jackson ;)
This is a birthday gift received after an afternoon in a store where I stood too long wathing them and saying they are the most wonderful gloves in the universe. But they really are, to me, very feminine.

Ovo su moje najstarije kožne rukavice. Kupila sam ih na poslovnom putu u Bratislavu prije jako puno godina. Tad mi nije na pamet palo da rukavice dolaze u veličinama, i mislim da bi mi broj manje bio bolji. Duge su, do pol podlaktice, jako šik, brušena koža (ili velur, mislim da bi Žužu to znala bolje). Da su mrvu kraće u prstima, bile bi još bolje, ali ne znam dal se to može skraćivati. Još nisam čula da se rukavice skraćuju. Zna li možda netko radi li se to?



These leather gloves are my oldest. I have bought them on a business trip to Bratislava, many many years ago. Back then, I didn't know there are glove sizes, and in my opinion, a smaller size would be a better option, but it is too late now, isn't it?
They look very chic when worn, long, black, leather gloves.
 I za kraj. Ovo je novo. Kratke kožne ženske rukavice. Već neko vrijeme planirala sam kupiti takve. I onda, nekako se poklopilo. Za rođendan sam dobila od DM-a rođendanski popust bon,  s kojim nisam znala što bih, i jedan dan, tražeći nešto deseto, naišla sam na policu s domaćim rukavicama. Pod domaćim mislim hrvatska proizvodnja. Našla sam etiketu, ovčja koža, proizvodi ih firma Babić, za koju prvi put čujem. Rukavice su meke, podatne, ovaj put kupila sam prave veličine :) Kako su mi rekle one žene  koje već imaju slične rukavice, i one su super za voženje auta.



And the last pair for today. This is new. Short leather gloves. For some time I have been thinking about buying such gloves. And the I got a birthday gift card from a store where I usually shop, and I didn't what what to do with it, and one day, while in search for something else, I saw them standing on the shelf.
The gloves are made here in Croatia, which was a very pleasant surprise, since almost everything has been produced in China lately. It is sheep leather, very soft, very comfortable.


Eto, ja se lagano prebacujem na zimsko kićenje. To valjda s pomicanjem vremena dođe :)

So, I change my accessorize step by step to the winter-ish one :)

Broj komentara: 9 :

  1. Ja bih prve ali s' prstima a unutra postavljene ovcom :))
    Videh danas one beskonacne salove u najdivnijim bojama pa se setih tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 pletem ja onaj svoj crveni šal, sva sreća pa još nije tako hladno, kojom brzinom ga pletem...

      Izbriši
  2. Prve su zakon ♥ Ne volim kožne, meni su najdraže jedne i jedine koje imam - crne, pletene, bez prstiju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su ti.
    Meni su se svidjele one tvoje plave iz jednog posta s biciklom!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja kao lounge volim one vunene futrovane u kojima mi ruke djeluju kao šape. :D Najviše zato što imam cirkulaciju mrtvaca, pa mi je do -7 još i podnošljivo, ali sad ove divlje zime i minusi mi unište kožu na rukama jer sva jadna popuca na prevojima. Mada imam i kožnih i ove bajkerske kao što su tvoje bijele, samo su moje crne.
    Za ove crne mislim da su od velura, ali dok ih ne bi prepipala ne mogu tvrditi ništa sigurno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. misliš na one s palcem i dijelom za sve druge prste? :)
      meni su te super ali sam nesposobna napraviti išta dok ih nosim

      Izbriši
  5. Meni su isto prva najljepše, volim te flafaste vunene stvari :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);