ponedjeljak, 12. studenoga 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Bilo je potrebno dosta vremena da uhvatim nekoliko outfita  a da po meni ne pada kiša, nije mračno i/ili nosim jaknu i gumene čizme. Ovako izgleda dan kad dođem doma s posla, sunca više nema, svjetla se pale.
Prošetala sam novi broš, jako mi je drag, dvije micemace sa sidrom. Nadam se da nikakva stvarna priča o macama i sidru ne stoji iza izrade ovog broša ;)



I took me a lot of time to take pictures without rain, umbrella, or a jacket on me. Or a picture with enough light. This is how it looks like after-works- no sun, no light.
I wore this brooch few days in a row, I really like it- two cats and a an anchor.

Bilo je dovoljno toplo za svilenu haljinu i vesticu povrh. Ako se pitate jel takva idem na posao- imam i jaknu, a imam i Urecku Kolegicu koja otfrlji grijanje na najjače, pa mi zaista nikad nije zima.


It was warm enough to wear a silk dress with a vest. In case you're wondering if I go to work like this- yes I do, but I wear a jacket/a coat too, and my Office Roommate always keeps room temperature so high, there is no danger of getting cold.

Ljubljana. Kasnije sam skužila da nosim zebrasto i leopardasto skupa. Ja jednostavno nisam mogla otić u Evropu dosadno obučena!


I wore this on my trip to Ljubljana, Slovenia. Only later I realized I have a zebra skirt and an leopard tights  I just couldn't go to the European Union dressed boring!
Ovo je najnepraktičnija vesta koju sam dobila od frendice. Vesta je topla i ugodna, ali ima široke rukave pa pola vremena imam osjećaj da nosim tuđu majicu za još odraslije, veće ljude. Iskoristila sam dan da izađem iz čizama i prošećem svoje drage oxfordice.


This is the most unpractical vest ever. It is really comfy, but the sleeves are long and often I feel like I'm wearing someone else's vest, someone bigger then me. I also used the days to go to work in my oxford shoes.

Broj komentara: 14 :

  1. kako si uvijek fino obucena, svidja mi se ta tamnooplava haljina, i te senf stramplice i vesta je bas dobra , inace puno volim veste, a u Ljubljani si izgledala fenomenalno =D ti si meni puno simpaticna =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedino od ovog sveg sto ja ne bih obukla su zute carape, ali ne zato sto izgledaju lose nego jednostavno ne nosim tu boju. Sve ostalo mi se totalno svidja, svaki dan izgledas bas kjut i fenci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znaš, imam malo žutih stvari, ali kad ih obučem, baš mi uljepšaju dan.
      a što se tiče fensi izgleda, svjesna si da ima i onih kad sam u trapericama i nenakićena, samo to ne slikam ;) ?

      Izbriši
  3. Baš si slatka. Oksfordice su krasne, broš bih ti ukrala i fino ti stoje boje.

    OdgovoriIzbriši
  4. skroz si slatka, a ovaj komentar o mačkama i sidru me nasmijao do suza :)

    btw, podsjetilo me to na jednu maminu prijateljicu koja je svojoj nekoj zloj strini macoubojici na komentar da se prvi mačići u vodu bacaju odgovorila: "jako prikladno. a prve pajceke ne bacate u vodu. zanimljivo..."

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatke su sve kombinacije! Na svakoj ima detalj koji zasladi, da tako kazem, celu kombinaciju. Slatko

    OdgovoriIzbriši
  6. i really love the dress you wore under 'the most unpractical vest ever'. it's print is fabulous.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prve 3 bih ti ukrala :) Zadnja mi je preobojana za moj ukus, al ti boje super nosiš :)

    OdgovoriIzbriši
  8. l. pozz ,, :) u žutim čarapicama kak curica,, lajkam!! ,,,,,, mačkasti cmok!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);