utorak, 27. studenoga 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Nije za posao, za druženje je. Dan je bio topao, zaključila sam da prošetam kratke hlače još jedanput prije zime.


Well, not for work, it is actually for a time-after-work time. The day was warm enough and I decided to wear my shorts for the last time before the winter.



Posao. Haljina iz Marks& Spencera, kupljena ovo ljeto. Medaljon je kupljen u malom selu u austrijskim Alpama, jedne zime dok sam vodila skijaše na skijanje u Alpe, ja, neskijašica. Krasne su Alpe, al i dućani su krasni.


Marks& Spencer dress, bought this summer. The necklace is from my business trip to the Alps in Austria , when I was assisting skiers on their touristic yourney to Alps. I don't ski, so it was an interesting trip. I liked Alps, liked the shops too.


Nedjeljnji ručak. Problem s vikendima je, što mi se ne da uređivat. Onak, ne radim i vikend je, dobro da ne hodam okolo u piđami.
Samtasti kratki šos kupljen je u zelenoj i tamnoplavoj verziji u C&A pred recimo 2 godine, na kraju sezone, svaki 29 kn. Ova prekrasna ogrlica curica, koja se može nositi i kao broš  (to planiram na sakoe i kapute) je Marinin dar. Hvala, Marina, još jednom :)


Sunday lunch. I have an issue with weekend clothes. If I'm not working, I usually don't dress up.
This beautiful necklace girl is a gift. Thank you Marina!


       
Posao. Često mi se desi, kad ne znam što obući, obučem ovu haljinu. Naušnice su nove, Marinin dar. Inače, Marina ima divan blog- Lily's garden, a meni zadnjih par dana ne radi kopiranje linkovlja u post.
Marina nije sponzorirala ovaj post, samo me iznendaila jednim lijepim poklonom, pa sad nosim nove stvari:)


I've noticed I wear this dress when I don't know what to wear. Earrings are new, I really like them.

Broj komentara: 18 :

  1. MS haljinica je preeekrasna (ali to sam ti jos letos rekla :) samo te zamisljam u nekim neznijim velurski cizmicama uz nju :)
    Marinina ogrlica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. velurske čizmice još nisu ušle u moj život, možda ih ovo prizove:))

      Izbriši
  2. Kak su dobre hlačice, to mi ide na to-buy listu :) Sve kombinacije mi se sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e, kratke hlače su super stvar.
      idu na stoo stvari

      Izbriši
  3. mene je totalno osvojila haljina koju nosiš kad ne znaš šta da obučeš i djevojčica-ogrlica, baš su slatke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti imaš TAKO dobre noge, dobro si odlučila stalno nositi suknje ili kratke hlačice!:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša, ti si ego booster samo takav. hvala!

      Izbriši
  5. jesam ti rekla da baš volim ove tvoje postove (jesam jedno 100x)... omiljena kombinacija šos od samta, sjajno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđa kako ti stoje kombinacije suknje i neke veste gore :) Dođu ti noge do izražaja, a opet te presječe na pola i izgleda sve skupa razigranije nego kad je haljina. Jel ima smisla ovo što govorim? :D

    Bilo kako bilo, kad sam vidla prvu sliku nadala sam se da ću vidjet da ovo ipak nije za posao :D Super ti stoji, al ne znam gdje može bit primjereno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. I love those blue earrings! So cute! We are your newest followers, come stop by and say hi :)

    Stacie and Carly

    www.theislandsecret.com

    FACEBOOK: www.facebook.com/theislandsecret
    TWITTER: twitter.com/theislandsecret

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi! thank you for stopping by and following me!
      I'm following you now too..

      Izbriši
  8. Ej draga, sve ti prekrasno stoji. I uživo također!! :cerek:
    I da, definitivno imaš super noge!
    Drago mi je da ti se sviđaju pokloni. :grli: Pusa

    OdgovoriIzbriši

}, 10);