nedjelja, 4. studenoga 2012.

Topli jesenski ručkovi/ Warm fall meals

Postala sam lijena blogerica. Rijetko pišem, znam.
Nekako mi se puno stvari i obaveza sabilo u malo vremena, dobri outfiti prolaze bez uslikavanja, dobra hrana prolazi bez uslikavanja, ne stižem ni komentirati život. Nadam se da će biti bolje.
Uglavnom, ovo je nekoliko ručkova koje sam spremala otkad je zahladilo.

 Muzgavci na brudet s palentom. Ovo je prvi put da sam spremala/jela muzgavce. Dotada nisam znala što se s njima radi ni kako izgledaju. Ali bili su u mojoj ribarnici, čiko ponudio, ja kupila, izguglala recept na kulinarici i, voila!
Na malo malo ulja stavite luk, izrežete muzgavce, dodate rajčice ili pelate, začine, i to je to. Palentu skuhate odvojeno i servirate toplo. Moram priznati da mi se ove kombinacije žganaca i brudeta jako sviđaju.
Krem juha od poriluka. Narezani poriluk stavila sam u vodu da zavri, dodala sol i papar, zatim ga izvadila i zblendala u blenderu, vratila u vodu, dodala malo rižinog brašna za zgušnjavanje i malo ulja. Jako je fina.
Inače ne jedem kuhani poriluk, pa mi je ovo dobra promjena da ga vječito ne dinstam.

Tuna iz konzerve u malsinovu ulju stavljena na vruću tavu, dodane tikvice, pelati i proso. Proso mi je valjda omiljena žitarica. Jako je fina, samo je strašno sitnog zrna, i ako vam ispadne vrećica ko nekome na pod, nikad nećete naći svo zrnje koje je ispalo.
I, za kraj, pečene tikvice s prosom. Kao što vidite, imam Tjedan prosa :)
Lako i brzo se priprema. Na malo ulja bace se izrezane kriške tikvica, kad malo omekšaju na njih se pospe proso, dolije voda i dodaju začini. Proso brzo omekša, i kad voda pokuha, ručak je gotov.

3 komentara :

  1. Kad blog postane obaveza, nije vise zabavno :)
    Kradem ti recept za poriluk..cini mi se da cu dodati i malo pavlake unutra :)

    OdgovoriIzbriši
  2. E meni ova tvoja nova prehrana tako ukusno izgleda, sve bih probala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš bih htjela probati proso, nisam nikad. Samo da mi ne ispadne :D A kak sam ja smotana, vjerojatnost je velika da bude xD

    OdgovoriIzbriši

}, 10);