srijeda, 21. studenoga 2012.

Zle cipele/ Evil shoes


Upoznajte moje oxfordice. Krasne su, sive, udobne za nositi, peta nije prevelika, kožne, sve kako treba. Osim, imaju skrivenu moć. Ove buše sve čarape ikad.
Kad kažem sve čarape ikad, stojim iza toga. Još se nije rodila mašina koja je sašila čarapu, a da bi cijela preživjela u njima. Neki dan sam obula nove štrample, one guste debele štrample kakve djeca nose (na slici), koje upakiraju noge i čuvaju od hladnoće, ali bome cipele nisu preživjele. Nakon posla, izula sam se i gledao me veselo moj palac. Slobodan. Do korijena.
Da moje cipele završe u zatvoru, po kazni ili kao nečija obuća, one bi iskopale put u slobodu.

Ovo je možda smiješno kad se prepričava, ali meni stvara problem jer mi je žao obut ih i potrgat čarape- bilo najlonke, pamučne, futrane, štrample, ove cipele ne biraju.
Ako vam je palo na pamet da netko nema uređene nokte, ne nije to.

Što da radim s njima? Da ih dam neprijatelju, što?
Ima li itko slične cipele koje mu uništavaju robu?
I ne vidim uzrok rupama, kalup je jednak na obje cipele, nema neki tajni prolaz niti unutra žive mali čarapoubijoce.
Mislila sam si obut jedne pletene ličke čarape, i hodat u tome po kući, ali strah me da bi i ličke čarape poginule na ovoj fronti.
Što da radim?




Meet my oxford shoes. They're gorgeous, comfortable to wear, the heels are not too high, everything seems to look fine.
But, my shoes have a secret power. These shoes make hooes in every sock ever made.
And when I say in every sock, I mean that. No sewing mashine is born yet, that could sew a bullet- proof sock  for my shoes.
A few days ago, I wore brand new thights, thick, for the winter (in the picture). 8 hours later, I came home from work, and took of my shoes, and saw my toe in all its glory.
If my shoes would have end up in prison, they wold have made a way out.

It may seem funny when I write it, but it is real problem for me, because I often avoid to wear them, knowing how it all will turn out.
And no, the problem is not in my nails or anything like that.

What should I do with these shoes, what? Should I give them to an enemy?

Broj komentara: 15 :

  1. Imala sam ja jedne takve, ali štikle. Uzela sam lagani šmirgl papit i prebrusila sam ih na grubo pa na fino tom dijelu i onda uzela nekakav lak (dao mi je tata)i sa njim prešla preko tog dijela. Uglavnom upalilo je...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj.. kako si me lijepo nasmijala s ovim. Nema mi ništa mrža kad obujem nove čarape i onda kad se izujem skužim da su mi se poderale na prstu.
    Čula sam razne savjete za omekšavanje kože, no većinom su bezuspješni, barem kod mene :/
    Ali barem sad znam da nisam jedina s tim problemom! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, moje i tvoje cipele mogle bi se skupa družiti. u nekom osiguranom prostoru gdje nikom neće nauditi.

      Izbriši
  3. Hehe, evil shoes! Pošalji ih u Oz, zloj vještici...
    Btw, zar nisu oxfordice one skroz ravne koje imaju žnjirance?

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh, da je bar peta.. Imala sam ja jedne takve prozdiracice carapa i resila ih tako sto sam negde iskopala one plasticne stitnike vrhova cipela pa uzela br. manje (da pashu unutra). Doduze, zezanje je posle kad se izuvas ali isplati se. Nadji nekog starog cika obucara..oni imaju te stitnike na nekoj zaboravljenoj polici :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    ChrischelleBelle Chanelene

    OdgovoriIzbriši
  6. Suosjećam! Imam i je, i to ne jedne, nego čak dvoje! I to obje oksfordice! Ne znam šta rade sa tim cipelama pa jedu čarape. Ja pokušam okrenuti rub čarape na vrh prsta ali i to nema nekog učinka.

    OdgovoriIzbriši
  7. It's in fact very difficult in this busy life to listen news on Television, so I simply use world wide web for that purpose, and obtain the newest news.
    Here is my blog post - Hainan Airlines

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha, koji bedak!!!:((( bosa ili vunene carape-nema druge!;)

    OdgovoriIzbriši
  9. baš je šteta! ali je priča vrlo zabavna, bar si nas malo nasmijala, ako ti je to kakva utjeha... ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Right here is the right sіte for еveгyоnе who hopes to finԁ out abоut thiѕ toρіc.
    Υou know so muсh its almost tоugh to argue
    ωith you (not thаt I actuаlly will need to…HaHa).
    You сеrtаіnly ρut a bгanԁ nеw sρin on a subject ωhiсh has been written about for уеars.
    Eхсellеnt ѕtuff, just gгeat!


    Alѕo visіt mу websіte :
    : Lazer hair removal

    OdgovoriIzbriši

}, 10);