petak, 21. prosinca 2012.

Dom

Jučer sam na fejsu naišla na divan  blog, i baš sam bila pod dojmom fotografija. Biti ću slobodna i staviti ih par ovdje. Čovjek daje slike domova kroz cijeli svijet, ni za jednu fotografiju ne bih rekla da pokazuje financijski bogate individue. Prvo, ja se uvijek zamislim kad vidim fotografije te sirotinje, to jest, ljudi za koje mi prvo padne na pamet da su po mojim kriterijima siromašni, kako su nasmijani.
Znam da ne otkrivam nešto revolucionarno, ali mislim da prečesto zaboravimo na prioritete u životu.
Kakav god da život vodite, vjerujem da na kraju dana volite doć na mirno mjesto na kojem se osjećate sigurno i spokojno. Možda ste kupili stan ili podstanarite ili dijelite životni prostor, nebitno.
Ali to mjesto bi vas trebalo radovati. Koliko god da malo provodite vremena u njemu, ako ste zaposleni.
To bi trebalo biti mjesto gdje, nakon što sterate šefove i kolege u tri **, dođete i imate razlog da se prebacite u bolje raspoloženje, što god da vam raspoloženje popravlja. Da vam se ne da ustati ujutro iz kreveta, jer vam je doma u krevetu ljepše nego na poslu/faxu/ obavljanju obaveza. Da vam je nekad milije ostat doma i gljivit na kauču jer je fino toplo i ugodno i imate sve što vam treba.

Poklopio se trenutak s nadolazećim blagdanima, mada nije post zbog toga.  Kad gledam ove slike, pada mi na pamet kako ljudi koji imaju puno manje, po mojim mjerilima, više cijene i raduju se onomu što imaju, u ovom slučaju domu. Kako je danas najavljen smak, a i početak zime je, a i poriktavanje svačega u svemiru je najavljeno, mislim da je odličan dan za zahvalu na imanju doma, mjesta gdje se možemo sakriti od svijeta i pozvati drage ljude da i oni uživaju. Ako ga imate, cijenite ga, barem jedan dan. Sad neću napisati "neki drugi ga nemaju", kao što rekoh, ne idem u tom smjeru. Samo osvijestite da ga imate, petak je, početak je vikenda, i kad danas dođete doma s posla, faxa ili škole, nadam se da će vam biti drago što ste doma.




                                                                        izvor/ source

Broj komentara: 9 :

  1. Uf ja obožavam moj stančić više od ičega - kad popalim moje lampe i zavalim se na kauč s Puci i knjigom i čekam kad če D doći doma a stan miriši na ručak i kolače - jao ♥ Nema ljepšeg mjesta od našeg stančića :) Čak mi i u mobu, kad me se zove s kućnog broja, piše - Stančić Mili :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Izložba njegovih fotki je u Zagrebu do 30.12.
    http://www.umjetnicki-paviljon.hr/hr/izlozbe/?exhibitionId=74

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za njega si mi rekao da odem pogledati, jelda?
      fala još jednom, budem :)

      Izbriši
  3. Kad procitam nesto ovakvo, uvek se seti desetoclane familije u stanu ispod mog. Kako se kood njih slavio svaki praznik, rodjenda..ma sve..prosto sam im zavidela..

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je čak i predobro doma, toliko dobro da mi se ne da diplomirati... :) Ali da, češće bismo si trebali osvjestiti koliko nam je zapravo dobro u životu, i kako treba uživati u svemu što imamo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike su odlične! A dom, dom je jedino istinsko utočište. Barem bi trebao biti.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);