četvrtak, 27. prosinca 2012.

Godišnji odmor/ Holidays


Želim svima koji slave sretne blagdane!
Na godišnjem sam, prvi put ove godine. Presretna sam. Činjenica da ne moram sutra na posao, a ni preksutra je tako..oslobađajuća:)
Čekala sam na ovaj godišnji odmor već dugo, spletom okolnosti dosta godišnjeg ispucala sam ovo ljeto na bolnice, i ovo sad mi se činilo kao nešto daleko i sjajno, i napokon, evo me tu.
Ja nisam od onih koje manijakalno spremaju kuću pred blagdane ( ili ikad), pa nisam sudjelovala u histeriji predbožićnih dana. Kupila sam ribu i puricu na vrijeme, kolače je ispekao netko drugi u pekarni, i otišla roditelju na par dana. Danas je četvrtak, jelda? Zaboravila sam koji je dan :) Blago mi se, divni neradni dani.
U mom svemiru, ovi su blagdani prošli bez i jednog pojedenog kolača, uz strogo poštivanje prehrane, i mogu reć da i nije bilo teško. Srećom pa je purica dozvoljena :)
Par dana samo sam jela, spavala, šetala i družila se s dragim ljudima. To djeluje tako terapeutski.
Kako nisam htjela da mi baš cijeli godišnji tako prođe, a taj raspored ima nešto strašno privlačno u sebi, vratila sam se nazad da ipak i nešto kvalitetno radim ovih par neradnih dana, jer na posao se vraćam na Staru godinu.

Posao.
Čudna je ova godina, i ako gledam svoj život, svašta se nešto događalo ove godine. Prošli tjedan, na dan kad smak svijeta nije došao, dobila sam ugovor za stalno. Već sam spominjala ovdje relativnu nesigurnost mog posla, već godinama, ali s vremenom se čovjek navikne na sve i živi, ne može mogućnost otkaza biti glavna misao svakog dana, nije to način. I to sam sama sa sobom raščistila godinama prije. I sad, s neba pa u rebra.
Nije mi ovo prvi ugovor na neodređeno koji sam potpisala, nema više te euforije kao što je bilo možda prije, ali da pruža jedan osjećaj sigurnosti- pruža. U zemlji koja grca od nezaposlenih, od loše privrede, od bijede i siromaštva, ideja veće sigurnosti donijela mi je osmijeh na lice. Tako sam zatvorila zadnji radni sat prije godišnjeg odmora. Sad mogu, kao prava Hrvatica, dići nekakav kredit i kukati ko i ostatak države.

Zadnjih par dana je bilo divno, šetala sam se puno, osim kad nije bilo divno i puhalo je i padala kiša. Dani postaju duži, mada se to možda ne da primjetiti tek tako, ipak idemo duljim danima..jedva čekam večeri sa zalascima sunca:)
Ako ne radite, nadam se da uživate negdje i da vam je lijepo. Ako se spremate za doček, želim vam najbolji doček. Kako god da je, i  ova godina će proći, i baš lijepo da ju zatvaramo. Vrijeme je za novu.
Za kraj, moj ovogodišnji bor. Toliko mi se sviđa da će nastaviti svijetliti i nakon blagdana.


I wish a merry Christmas to all who are celebrating it!
I'm on vacation, first time this year. I have waited so long for it, and now I'm enjoying every day of it. It happened so, I spent a big part of my vacation this summer in hospital, and I really needed free days.
Since I don't take part in pre- Christmas hysteria- I don't clean  madly the whole house (ever), I bought fish and turkey on time, and bought cakes for holidays, and very peacefully went for a few days to my father's house. I eat and slept and spent time with dear people. A lot. It almost feels like a therapy.
Since I don't want for my vacation to all be spent like this, and this kind of schedule has something very attractive- I packed my bags and came home today. And now, I will enjoy each day of not going to work. Till the 31. Then I'll work.

Work.
Last Friday, the day when the end of the world didn't come, I've signed my permanent contract at work.
I mentioned here the relative insecurity of my job position, and how it is not the way to think about it day after day- it can't be the primary thought of the day. And so I made it clear in my head, and I worked for years not knowing what's next. And since I live in a country where almost nothing seems appropriate, it didn't feel so strange. There is around 350 000 unemployed people in a country of 4,5 million. Permanent contract is not the biggest issue here.
And, somehow, it came. It not my first permanent contract, there is no euphoria as it may have felt before. But it sure feels good, more secure, in such insecure times. I've signed it and then I went on vacation. Felt good:) Now I can have a mortgage as any other Croatian here ;)


Last few days I walked a lot, except when it was very windy and rainy. Days are becoming longer, I cant wait for sunset evenings .
If you're home, I hope you're enjoying it. If you are going to a New Year's party, hope you'll have a blast. I think it is time to close this one and start a brand new one.
And last, my Christmas tree. I like it so much it will probably stay long after the holidays .

Broj komentara: 6 :

  1. Čestitam na stalnom poslu! Stvarno savršena vijest za kraj godine! :) Bor ti je zakon, meni su takvi najdraži :D Onaj pravi mirišljavi je fora sve dok ne počneš skupljati iglice na sve strane :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam! Divna vijest i sretni praznici. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, ne možeš živjeti stalno misleći na ono što bi se moglo (ili trebalo po scenariju u tvojoj glavi) dogoditi. Ipak, lakše je kad su stvari malo preciznije i dugoročnije pa ti zato čestitam!

    Uživaj na godišnjem i bez kolača. Život možeš zasladiti na 1000 drugih načina, zar ne (kažem ja grickajući zvjezdicu s marmeladom)?!

    Bor <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam na ugovoru!!! Mogu samo zamisliti kako to puno znači i koliku sigurnost donosi. Bor je pre sla dak!!! Presladak! Neka ti postane trajne lampa za ugođaj :) Mi ove godine imamo bor u tegli. Prošle godine su susjedi izbacili dva borića koje su kupili u tegli, čak su ih iz zemlje iščupali :( Tata ih je pronašao, mama i on ih zasadili u kante i lijepo su rasli kod nas, i ove godine imamo jedan ispred kuće okićeni, i jedan u kući. I nema sipanja iglica jer je živ :) U, mogla bih ga zaliti malo, ipak radijatori isušuju dosta. Idem odmah :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa bor, ja sam ga ove godine preskočila, imam samo jedan mali svijećnjak na stolu :)

    Čestitke na poslu i uživaj u preostala dva dana godišnjeg :) I čitavoj idućoj godini :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);