ponedjeljak, 17. prosinca 2012.

Poslastica/ Dessert



Dragi svi, upoznajte rogač. Vjerojatno znate za njega, skriva se po kolačima i sličnim mjestima.
Ja ga jedem. Ovaj divni primjerak dala mi je Urecka Kolegica, koja mi je i otkrila da se rogač jede, onako, žvače ko jabuka. Malo guglanja otkrilo mi je da rogač nema u sebi gluten, crveno meso, mliječne proizvode niti konzervanse i da je, pazite sad, ok da ga jedem. Pa sam ja počela jest rogač. Izgledam valjda ko kakav zeko ili zamorac iza kompjutera na poslu, s tim rogačem u ruci. Mada, samu sebe podsjećam na nekog većeg preživača, jer treba dosta vremena dok svladate otkinuti komadić..
Žilav je i ima užasno tvrde sjemenke koje se ne jedu, pa ih pljuckam, a mahunu jedem mada se ni mahuna baš  ne da. Ako mi ne vjerujete, probajte. Ima okus po čokoladi, a ja čokoladu nisam jela već..ihaaj..od ljeta valjda.
Znači, pronašla sam fejk čokoladu koja je zdrava, kud ćeš bolje.
Sad razmišljam kako da ga omekšam, jer kako je krenulo, kolko ga žvačem, toliko masiram desni da će mi i treći zubi niknuti.
Jeste li kad probali ovo čudo, ili sad čitate ovaj post i ne vjerujete?



Dear all, meet carob. You've probably heard of it, it's been hiding in cakes and similar stuff.
I eat carob. This great carob gave mi my Office Coworker, who also told me it is healthy and can be eaten as an apple. After some googleing  I've learnt it is gluten free, red meat free, lactose- free  healthy and I can eat it. So I've started. I must admit I may look like a rabbit or a hamster behind the monitor, chewing the carob. It takes some time to chew it, and I am massaging my gums quit long, I may grow third teeth.
It tastes like chocolate, and I haven't have chocolate ..let me think..since summer.
So, this makes me a very happy blogger.

Have you ever tried it or are you looking at this post and believe me?



Inače,  da sad ne ispadne da u mom svijetu nema baš nikakvih poslastica osim začina za kolače, nedavno sam otkrila ajmo reći puding. Na bazi riže, s dodatkom vanilije (bez glutena, bez mlijeka, bez šećera).
Bila sam tako sretna. Prvo sam mislila sačuvati si to za Božić da klopam , ali otkrila sam u Intersparu sličnu verziju Vitariza od vanilije I čokolade, pa sam se raspištoljila. Ovo na slici je pronađeno u Ljubljani.

I must say carob is not the only thing new in my life. I've found a gluten free, lactose free dessert made of rice and vanilla. I was thrilled, first I decided to keep it till Christmas, but then I saw it in the local store, and I went mad.
                          karton je potrgan jer se nisam mogla suzdržat i pričekat da prvo poslikam./
                           I couldn't wait for the picture to be taken, I had to open the box



Jel vam se sviđa, biste li probali?

Do you like it, would you try?

Broj komentara: 16 :

  1. ja sam rogac jela samo u kolacu, kolac je bio preukusan, a nikad nisam tako jela kao ti, a bas bi voljela probati, =D jer inace ja volim svasta novo,cudno, i zanimljivo probati =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjala sam ga ovde po Bio spajzovima ali mi nije palo na pmet da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se rogač u tom izvornom obliku zamjerio 1988. ozbiljno. do tada sam ga tamanila kao luda. imali smo ga u izobilju jer su nam ga donosili rođaci iz dalmacije i hercegovine.
    a onda je došla po rogač kobna 1988. jedan dan tetka napravila grah-salatu. jedem ja spomenutu salatu pa mi pade na um (sjećam se kao da je bilo jučer) da bi grah-salati rogač bio izvrstan prilog. (ne šalim se)
    nakon nekoliko zalogaja spomenute kombinacije doživjela sam katarzu. fizičku. puuuuno godina nakon toga sama pomisao na grah-salatu i/ili rogač mi je izazivala mučninu. e, sad sam se konačno oporavila, pa bih rogaču mogla dati drugu priliku...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sani..rofl;)))
      sad me strah napisati post o nečem jestivom, kad uletiš s pričom iz djetinjstva opet;)

      Izbriši
  4. Nisam nikada žvakala rogač! Ali zanimljivo, nisam znala da se može jesti i u tom "sirovom" obliku. A bogme ga majka nema običaj ni u kolače stavljati, tako da da, šokirana sam tekstom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znala sam da će doći taj dan, kad će mi se čitateljstvo ovdje ušokirati ;)

      Izbriši
  5. Imaš u bio&bio dućanima "Nutellu" od rogača, zove se "Carobella" - jedino nisam sigurna da li je gluten-free, ali pogledaj ako ti se da, jer je jako fino.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rogače je moja baka stavljala u kolače al mi se nikada nisu sviđali. Tko zna, da sad probam, možda bi mi se i sviđdalo.

    OdgovoriIzbriši
  7. u mojem svijetu rogač postoji samo kao pojam :)... niti sam ga vdjela niti okusila, ali ova usporedba sa čokoladom me zaintrigirala... možda i probam :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo sam posmislila da sam ga često jela kao dijete, a onda sam se ponovo vratila na sliku i nikako mi ne izgleda poznato. Možda sam nešto pomiješala...

    OdgovoriIzbriši
  9. JA sam do sada znala za taj rogač, ali isto kad bi mi neko to rekao, prva bi mi asocijacija bila na druga koji se tako preziva... A ne da to tako jedem.. Svašta čovjek sazna čitajući ove blogeve :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ove pudinge bih definitivno jela:) a i rogač me zaintrigirao zbog čokoladnosti:) mada nije baš atraktivan na prvi pogled:(...:)

    OdgovoriIzbriši
  11. My dad used to buy carob powder and use it to bake sweets! But I've never tried it in its original form -- sounds (and looks) pretty awesome! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. joj, puding da, ali rogač ti meni nekako smrducka...
    Inače, dok sam bila na kao dijeti nakon drugog djeteta, "tješila" sam se slatkišima iz DM-a, ipak su ako ništa drugo eko... Ilina

    OdgovoriIzbriši

}, 10);