nedjelja, 30. prosinca 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Radni vikend. Snijeg koji je napadao u Zagrebu pojednostavio je moje odijevanje. Hlače u čizme, gore nešto toplo. Odjeća je morala biti praktična jer, prije svega, treba ujutro ostrugati auto i preskočiti brda snijega. Ove čizme nosim već treću zimu, ravne kožne Arine čizme, ne bih ih mijenjala nizašta, i najrađe bih si kupila točno takve opet. Nekako sam uvijek mislila da Ara ima tetkastu obuću, i ove čizme i jesu "klasične", nemaju nikakve kerefeke po sebi osim "zlatne"kopče sa strane, koja je mala i smislena. Ispalo je da Ara ima sasvim ok ponudu. Još da nisu tako skupi...zato treba loviti sniženja.


A working weekend. The snow that fall in Zagreb made my wardrobe simple. Trousers in boots, and something warm on top. It needed to be simple because every morning I had to warm my car first and jump over the snow hills. These boots are from Ara, leather boots I have for 3 years now, I love them and would buy the same ones again. I always thought Ara sells non-modern shoes. It turned out it has classic boots, these only have a "golden" ring on the side. If only Ara isn't so expensive..that's way I need to be patient and wait for he sale.
Cijeli jedan tjedan išla sam na posao u kombinacijama suknja-čizme- kratki rukavi- vestica, ali postat ću samo jednu sliku jer inače ću ispasti ko kakva baka koja ima svoj "stil" i ne izlazi iz njega. Pretpostavljam da ste već dosad primijetili da volim boje i volim ih kombinirati, smeđa/bež i ljubičasta su mi jako mile. Bijeli čipkasti leptir je dar od ovog ljeta, broš koji je došao iz Belgije. Super su mi ti manji broševi, mogu ih staviti dva na majicu i kombinirati ih.

For the whole week I was dressing in similar outfits: skirt-boots- short sleeves- vest, but I'll post just one outfit, to avoid the possibility of having a "grandma"style. I suppose you already saw I like color mixing, and this one I'm very fond of: brown and purple. The white butterfly is a gift from Belgium from this summer. I like these small brooches- can put more then one on the shirt and can combine them.
Odlazak na kavu. Ovu majicu kupila sam u Parizu prije tri godine, i nekako ju rijetko nosim jer uvijek mislim da ima puno duže i šire rukave, i uvijek se iznenadim kad ju rastvorim i sjetim se da je sasvim nosiva. Šos je samtasti, iz C&A za 39 kuna, isplatila se svaka kuna. Uvijek volim prošetati C&A dućanima jer često imaju ta sniženja, i mogu se odlične stvari kupiti za malo novaca. Prošli tjedan sam kupila, primjetite obrazac u ponašanju, crveni sličan šos u C&A za, pazite sad, 39 kuna.  Ne znam što je s tim iznosom, kako ja uvijek naletim na šosove po 39 kuna, ali ne bunim se. Narukvica je kupljena pred par godina na Sajmu vlastelinstva u Karlovcu, ne znam koliko se vidi, ovo bijelo je kameja.


Coffee time. I've bought this pullover in Paris a couple of years ago, but I don't wear it often. Somehow I always think the sleeves are shorter and wider then they really are. The bracelet I bought 2 years ago on a fair.
 Subota u gradu. Išli smo na izložbu Stevea McCurryja. Bilo je sunčano i relativno ne hladno. Ovo je slikano prije ulaska u auto. Imam dvije majice kratkih rukava i vestu, debele frotirne dokoljenke i guste najlonke. I kapu. Bez nakita sam jer sam prespavala predviđeni termin za buđenje, pa je bilo brzinsko oblačenje.

Eto, s ovim postom zatvorit ću odjevne postove za ovu godinu. Nadam se da vam je bilo zabavno.


Saturday, going to an exhibition of Steve McCurry. It was a sunny and not too cold day. This picture was taken before entering the car. I have no jewelry because I overslept and had to get dressed fast.

So, I'll close my outfit posts for his year with this post. I hope you have enjoyed it.

Broj komentara: 10 :

  1. Opet sve fino, =D taj ciplasti leptir bros mi je prepresladak =D i prva i zadnja kombinacija su mi bas fine =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se sviđa ;) Go, Duda! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su tvoji postovi totalno inspirativni jer sve što ti nosiš je totalno onaj stil koji se meni sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo ti daj fotke, imaš svoj stil i naravno da ćeš onda nositi 'njega', a ne sad zbog bloga izmišljati nešto novo. Meni je najslađa zadnja fotka s kapicom :) Broševi su preslatki!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kapa je tu jer je hladno za glavu. možda se ne vidi na slikama, ali meni je stražnji dio glave izbrijan, pa kad je hladno, onda je stvarno hladno za glavu:)

      Izbriši
  5. Zadnja prugasta mi je naj! A zelenu majicu češće nositi, divna je i super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. cute outfits! i really love the scarf from the first look.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);