ponedjeljak, 10. prosinca 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Nije bilo lako slikati se za blog, obično bih, na jutarnje smjene, trčala u auto, odleđivala ga i jurila na posao, a poslije posla već je bio mrak. Ili je padala kiša. Ili je puhalo i bila magla.
Uglavnom, ovo je najbolje što sam mogla izvući iz svjetla, dana i oblačenja za posao.


It wasn't easy taking outfit pictures . Usually I was running into my car int he morning and going to work, and after work it was already dark. Or it was raining. Or foggy. Or windy. Or all at once.
So, this is the best I could have come with.


Ovo je moja jedina majica koja je na jedno rame, to jest malo klizi preko ramena, onako, ko u '80-tima. Super je za van, ali nažalost ja više idem na posao nego van u zadnje vrijeme, a trebalo mi je nešto žarko da ne bude sve sivo oko mene. Na vratu je onaj endless scarf o kojem sam pričala, ovaj je rođendanski dar jer šal koji ja pletem bit će spreman za zimu 13/14 (držim fige).


This is my only shirt that has one shoulder nacked. It is very '80-ies. Great for going out outfits, but I go more to work then I go out lately, so I put my endless scarf on top of it. I really needed something bright on such a grey day.

Nekako cijelu zimu prehodam u čizmama, taj dan sam se zaletila do doktorice i kao, samo na brzak ću do auta. Smrzle su mi se noge, mada su najlonke od nekih 100 dena. Došlo je vrijeme i za dolčevite, i za rukavice. Suknja je samtasta, jakna je nova, kupljena u C&A nedavno, uspješno testirana ovaj vikend na zimskim uvjetima.


Somehow, I walk in boots thorugh the whole winter, but this day I went to see my doctor in shoes. What a fail. I was freezing, although I had very thick thights.
Also, the time came for wearing turtle necks. the jacket is new, bought a few weeks ago, tested this weekend in cold winter days.



Ove hlače sam kupila prošlo ljeto u H&M, bile su skinny. U međuvremenu ja sam smršavila, a hlače su se raširile. Ali svejedno su dobra opcija za u čizme i na hladan dan za na posao. Sviđa mi je jaka plava boja, malo šarenila u ove zimske dane.
Upogonila sam većinu naušnica koje imam. Očistila sam ih alkoholom i prelakirala bezbojnim lakom za nokte, pa više nemam reakciju na njih.


These pants I've bought in the summer, in the meantime I lostz some weight and they got wider, but they're fine for wearing in boots. I like their bright blue color.
I started wearing my earrings again. the secret is to clean them in alcohol, and then put some nail polish on. It stops my reaction to earrings.
Ne znam koliko se vidi na ovoj slici, ali ovo je dolčevita-haljina, vunena, od dva sloja, pa se na dnu stvara puf. Topla je i udobna. Naravno, ispod toga je išla majica, guste najlonke i frotirne dokoljenke. Frizure nema (kao ni šminke ni nakita) jer sam bila pod kapama zadnjih par dana, kod nas je bio kijamet i uglavnom sam živjela pokrivena od šiški do peta u par slojeva odjeće.

I don't know how much you can see from this picture, but this is a turtle neck dress, woolen, in 2 layers. Warm and comfy. Of course, I had a layers under it, because we had lots of snow and wind and cold, so I was basically hidden under layers from my bangs to my feet.

Broj komentara: 16 :

  1. Posljednja kombinacija. Odlična. I prva isto. :)
    A ja kad vidim u gradu ljude u cipelicama na ovim minusima, ili starkama i golih članaka, hoću da ih umotam u deku. Boli me gledati...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti to kopiraš moj stil i bez da me vidiš jel? xD Ovak jako slično sve sam i ja nosila dok sam išla na posao :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Endless scarf <3 Imam i ja jedan, ali prolecni. Zadnja kombinacija mi se jako svidja, super su mi takve haljinice, bas zelim jednu jer mi je dojadilo da nosim pantalone. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam većinu vreman u haljinama i suknjama, teško se mogu i zamisliti da se vratim samo na hlače :)

      Izbriši
  4. Meni se tako sviđaju ovi tvoji " Šta obući " postovi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. savršena mi je zadnja kombinacija. ali SAVRŠENA!

    OdgovoriIzbriši
  6. i meni se svidjaju ovi tvoji postovi, bas se fino oblacis, i svidja mi se tvoj sivi endless scarf ja imam crni, da je bilo kupiti sivi kupila bi , jer mi je ta boja uhh tako fina, =D te nausnice su bas zanimljive, a i ja isto imam problema, sa uhom, pa ne mogu nositi nausnice, samo na kratko, i jedva ih cekam izvaditi kad dodjem iz grada, =/ i to samo ljevo uho.. =( .. i svidja mi se ta majica sa ljubicastim cvijeticima =D

    OdgovoriIzbriši
  7. Prva mi se jako sviđa, odlično ti stoji svaki komad za sebe, a i bojaaa!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);