nedjelja, 9. prosinca 2012.

Vikend/ Weekend

Petak.
Bila sam malo u Ljubljani. Bila sam na ljubljanskoj tržnici, mislim da se zove TBC.
Na stranu ime, mada mi je malo smiješno, što je ta tržnica uredna! Sve fino poredano, sve se šareni, okićeno za blagdane, i nadasve puno puno mirnije nego na hrvatskim tržnicama. Kad kažem mirnije, želim reći da je bilo baš ugodno i nitko se nije gurao i nitko nije povlačio za rukav.


Friday.
On Friday I went to Ljubljana. I visited their market, and was pleasantly surprised by their offer and atmosphere. Colorful and peaceful. Kind of different than in my country.

Na ljubljanskom TBCu postoji dućan zdrave hrane, i dok sam čekala prijevoz prošetala sam se do njega. Uvijek me rastuži kako je "zdrava" hrana u biti skupa u mojoj državi. Pa sam se opet iz Slovenije vraćala s par kila brašna. Ovaj put sam kupila rižino i slanutkovo brašno. Slanutkovo nisam baš ni nalazila po Zagrebu, rižino je negdje upola jeftinije nego u Lijepoj Našoj. Da netko gleda u moju torbu svaki put kad prelazim granicu, pomislio bi da Hrvati mlina vidjeli nisu. Svaki put ja teglim brašno doma.

Slovenija je bila bijela, ali ne toliko bijela koliko se Hrvatska zabijelila s petka na subotu.
Išla sam za Karlovac predvečer, i prve pahulje su već počele padati, po autoputu su padale sve gušće i sve veće pahulje, kao da je netko podebljao veličinu i gustoću pahulja na najjače, a u Karlovcu dobro da grude nisu letile na onom prejakom vjetru. Malo sam vrtila očima na najave o snježnom vikendu koji nas čeka, vole naši mediji prećerati kad pričaju o strahovitom vremenu, a onda sam se probudila u subotu jer mi je bljeskalo nešto kroz prozor.




While in Ljubljana, I went to a health food store, where I bough a few types of flour. They either cheaper then in Croatia, or couldn't be even found here. Makes me sad every time, I cross the border with a bag full of flour, as if we don't have a mill on this side.
Slovenia was white and snowy, but not as white as Croatia became till Friday night, when everything was under a snow storm. I drove to Karlovac, and what started as just a few snowflakes, ended in a snowstorm. Wind, snow, and more wind.


Subota.
Ne znam što je bilo intenzivnije. Količina snijega ili jačina vjetra. Trebalo je sat vremena da se očisti snijeg da mogu s autom van iz garaže. Toliko je puhalo da su mi trebali drugi da drže garažna vrata. Moje zimske gume na autu malo su pomagale, svejedno sam klizila po cesti. Sjela sam  na kavu u gradu i gledala kako se stvaraju vrtlozi između zgrada. Takav jedan vrtlog inače jako voli moju kuću, i svako toliko bi donio taman onoliko snijega koliko smo počistili oko kuće.
Sve aktivnosti i planovi koje sam imala pali su u snijeg. Nakon što sam kupila sve u dućanu, ostatak subote provela sam doma. Blažena peć na drva i kamin na katu. Jako vas volim.
Pekla sam bezglutenski kruh po novom receptu, s bloga Jedozovni duo. Rižino i kukuruzno brašno, umjesto kvasca u drugi kruh sam ubacila sodu bikarbobu koja ima jednako djelovanje. Da, pekla sam dva kruha. Toliko jako mi se nije dalo van. Gledala s ocem Ples sa zvijezdama, čitala neki ljubić kojem sam dala šansu, i spavala satima.



Saturday.
I don't know which one was more intense. It took us one hour to clear the path so I can drive my car out of the garage. No matter how much snow we moved, the wind brought everything back to our door. I decided to stay over night, and I watch Dance with the stars and bake gluten free breads meanwhile. And slept, a lot.


Nedjelja.
Probudila sam se u 7. Možda jer je vani bljeskalo sve u 16, možda jer sam dan prije spavala ko medo većinu dana.
Zapalila vatru, skuhala kavu, stavila drugi već spomenuti kruh peć, i lagano se pakirala za Zagrebić.
Vjerojatno već svi znate kako izgleda kad snijeg padne, ali znam da vas zanima kako sam ja to vidjela, pa izvolite.



Sunday.
I woke up at 7, maybe because it was so much light outside, and mainly because I slept too much on Saturday afternoon. I baked one more bread, and went to Zagreb. You probably know how it looks like when snow falls, but I know you want to see my pictures of it. So here you go.
      nebo. prekrasne jasne svijetloplave boje.
 tko bi rekao da su vreće snijega otamo padale 12 sati ranije./

they sky. in beautiful bright blue color. 
who could believe 12 hours earlier all this snow fall from the very same sky?

Dolazak u Zagreb. Gdje je palo još više snijega. Izmišljanje parkirnog mjesta. 45 minuta uklanjanja brda snijega na mjestu koje sam odabrala kao svoje parking mjesto. Jako zabavan moment bio je kad sam shvatila da mi brava na autu šteka. Voli ona to na hladnoći raditi. Ne pomaže ni tekućina za auto brave. Ni  onaj WD- 40 nešto. Uspjela sam otvoriti i zatvoriti vrata, te ih zaključati. Do sutra. Pa ćemo viditi.

Nadam se da ste na toplom i da vas nije zatrpalo. I vi u Bosni, da imate struje ;)


Back to Zagreb. With even more snow. Imagining a parking lot. 45 min of cleaning the parking space for my car. A few hours later I realized I have a car lock that doesn't work. Fun. Pure fun. Let's hope WD 40 does its job.-

Broj komentara: 8 :

  1. Jooj..meni se vikend sveo na ustani-jedi-vrati se u krevet..Juce sam samo do prodavnice (i to kolima) i toliko..Koliko god da je lepo kad je sneg i suncan dan, ja bih to samo na slikama, ako ikako moze..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja u Sloveniji nabavljam bezglutenska brašna i to najviše heljdino kojeg nema već poduže u našoj nam domovini, ili ja ne tražim na pravim mjestima, prosvijetli me glede istoga, jel ga ima i gdje :) Slanutkovo sam kupila u novootvorenoj bio trgovini u Nazorovoj u Klc. pola kile - paprenih 35,00 kn!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da se centar zove BTC. TBC je nešto drugo, tuberkuloza koliko se sjećam :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se čini kao jedan super vikend :) Pun svakojakih pustolovina. Nadam se da je ljubić bio dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. još ga obrađujem ( ljubić).nekakav vodič za djevojke ;)

      Izbriši
  5. Ja obožavam snijeg! Ne smeta mi niti čišćenje, niti voziti po njemu, niti hladnoća ništa, osim idiotskog vjetra... Ironije li po pola metra snijega napadlo je u Zagrebu, Karlovcu, Duga Resi, Ogulinu, ali u Gospiću punih 15 cm... Sve se preokrenulo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. You've made some really good points there. I checked on the internet to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

    Here is my page ... Skip Navigation

    OdgovoriIzbriši

}, 10);