subota, 26. siječnja 2013.

Ikea

Već neko vrijeme postoji plan da se ode u Ikeu, ali nekako se uvijek ideja zakomplicirala. Zdravlje odnosno nedostatak zdravlja u valovima svih viroza, moji radni vikendi, snijeg koji je padao ko da sutra ne postoji..uglavnom, trebalo je neko vrijeme da se zvijezde poklope da se ja i Ikea malo podružimo.
Za ovaj vikend najavili su nahladnije dane ove zime, ali zli minusi nisu me mogli spriječiti, te sam ja danas otišla u posjet Ikei, čarobnom dućanu.
Ikea u Grazu vrvjela je Hrvatima i ljudima koji su govorili skoro pa hrvatski, i zaista se ni u Austriji ne možeš izgubiti u mnoštvu, jer stalno se čuo netko naš kako nešto traži. U biti, čudno je bilo kad bi se začuo neki Slovenac, ili Austrijanac, ili Mađar. Kao, što oni ovdje rade? ;)
Imala sam određeni budžet, na netu sam pogledala njihov katalog i okvirno znala što treba uzeti, ali kad ja odem u tu Ikeu, prebaci me i ponašam se ko dijete u tvornici čokolade. Stvar je u tome što je većina stvari puno puno jeftinija nego u RH, pa te vuče da se raspametiš i kupiš sve što ne može pobjeći pred tobom.

Išla sam po par stvari za stan, i to sam i kupila. Čaše za vino (napokon), jer ovo ljeto mi je frendičin mačak polomio set čaša. Desi se to kad mačka slučajno zatvorite u spremište, pa on malo podemoni.
Beštek. Nije da ja nemam žlica i vilica, imam. Samo, to je sve raspareno i nekako je pol bešteka kroz godine nestalo. Uopće ne razumijem kako može vilica nestati, ili žlica. Ali, meni su znale nestati i veće stvari, pa mi nije tako čudno.

Ogledalo. Kako ja imam outfit postove, vi možda mislite da vaša blogerica ima ogledalo i rikta se pred njim. Njet. Do danas postojalo je samo ogledalo u kupaoni, u kojem se vidim do guzice, i ravne sjajne površine izvan stana, u kojima se ogledam. Neimanje ogledala pojednostavi brigu, više zaključim da je sve ok nego što znam, i izađem iz stana. Zaista nije loša ideja i tako se spremati za van. Manje je opterećenja.
Eh, da, ima jedna stvar koju nisam planirala, a eto je u stanu. Fotelja. Fotelja je imala super cijenu, pa sam ju udomila. Zanemarite nered, donesla sam sve stari iz auta i krenula vaditi dijelove iz kutije. Sama sam složila fotelju.



On Saturday I went to Ikea, in Austria. The idea was here for some time, but there was always some problem, either someone's health, work on weekends or else, so it finally happened this weekend.
I looked at their web catalog for my future purchase, so I knew the prices and offer, but still I acted like a child in a chocolate store when I entered the store and saw all the things. I have planned to buy wine glasses- my glasses were broken last summer, when a friend's cat got locked in the room with the glasses, and broke each one of them. Also, cutlery. I have cutlery, I just don't have it all- somehow I have lost a few pieces. And I really don't know how this happened.
And so, I bought what I had planned, and some more. I have bought an armchair. It had a great price, so I took it home. Please ignore the mess in the pictures, I have just come from the Austria and everything is unpacked all around.
 Ok, možda ju nisam sto posto složila kako treba. Usred slikanja propala mi je guzica. Trebam malo poraditi na mekim materijalima :o. Govorim o fotelji, jel.

Oookey, maybe I didn't do everything properly for putting the armchair together. While I was taking the pictures, I felt  my ass suddenly sink through the armchair.

Ogledalo. Divno, drago ogledalo.

A mirror. Beautiful, beautiful mirror.
I beštek za kraj. Eto, sad imam i s čime jesti.

And, cutlery.
Nadam se da se odmarate, i da vikend provodite u miru i na toplom. Ugodnu nedjelju želim!

Hope you're resting and having a great weekend!

Broj komentara: 12 :

  1. Joj sto me nisi povela sa sobom! Ikia je savrsenstvo!!
    Mrzim to sto mi nije bliže -.-

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooooojjj, daj i mene povedi drugi put! Sve je divno! Stolica-big lajk! Jel to Kmečko porazbijao čaše??:))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, slučajno je ostao zatvoren u prostoriji s mojim čašama..:)razbio ih je sve ko da je bančio cijelu noć

      Izbriši
  3. Ta fotelja je preudobna. Narocito kada se ljuljuskas u njoj :) A bas ovakav escajg mi treba.. Mmmm, zavid!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je blog, tako životan i iskren!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha kako sam se nasmijala što ti je propala guzica :D Kao da sam ja sastavljala hahaha xD Ogledalo mi je PREdivno! ♥ Meni inače vilice nestaju, sveg imam na broju samo mi stalno vilica manjak. Imam neke gnomove koji kradu vilice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ahahaha umrla sam na slike fotelje :D

    Mogla si i cijene reći, da još malo plačemo što ih nema kod nas :) Makar skoro će, vidjela sam da kreću, tamo u naplatne za Slavoniju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ogledalo je 10 eura, fotelja 20, 6 čaša za vino 3,50..

      Izbriši

}, 10);