četvrtak, 31. siječnja 2013.

Ljepotice i zlo raspoloženje/ The beauties and a bad mood

Hajmo reći da je vrijeme krivo, što sam par dana zaredom bila iznimno zle volje. Onako zle volje, kad kuham iznutra i samo čekam da netko nešto krivo kaže/pomisli, pa da mu skočim za vrat.
I onda, na takav dan (ponedjeljak) vozim ujutro na posao, nadrkana, tražim nepostojeći parking, sva mjesta puna, naravno. I neki tip maše iz auta i blinka da on izlazi, i ponudi mi svoje mjesto.
Dođem u ured, dignem mail, nađem kratki mail od kolegice u kojem mi hvali outfit (hvala Anita!).
I kako da ja sad ostanem ljuta na svijet? Svi nešto cici mici oko mene, pa hvale, pa se smiješe, pa pomažu, nitko da se svađa.
Pa me prošlo loše raspoloženje.

Isti taj ponedjeljak nakon posla otišla sam u terme Jezerčica. Plivanje u toplim bazenima, dok vani snijeg pada, je odličan način završetka radnog dana, koji je započeo s potpuno krivim raspoloženjem. Terme ponedjeljkom nisu prekrcate kao terme vikendom, plus što su imali neku predobru akciju 50% off na cijenu, i ja sam se naplivala i razgibala kičmicu kako spada. Inače osobe s multiplom imaju pravo na neke tjedne u toplicama svake godine, ali koliko vidim, samo pravo na toplice ne znači da se odlazak u njih na kraju i odobri. Nešto kao posao u Hrvatskoj, imaš po Ustavu pravo na rad, ali nitko ne garantira radna mjesta.
Zato ja lijepo odem kad je prilika u terme, isplivam se i izvježbam u toploj vodi. Nekako mi se ne sviđa ideja da čekam dok ova država odluči da je dovoljno loše i da je vrijeme da me pošalju u toplice.

A u nedjelju sam otkrila novi dobar birc, ugodan, lijepo namješten, sa staklenom prostorijom za pušače. Meni to izgleda ko neki eksperiment: promatram skupinu ljudi koji dobrovoljno sjede u zadimljenom prostoru, povremeno uđe konobar i da im neke tekućine da ne budu žedni, i ostavi ih same opet.




Let's say it is the weather's fault I was in a bad mood for a few days, pissed and waiting for an argue.
And in a such mood, I went to work on Monday, trying to find a parking lot (everything was full), when suddenly a man drove my attention and told me I can park in his lot, he is just leaving.
I came to the office, checked the mail, and a colleague of mine ( thanks, Anita!) send me an e mail where she told me how she liked my outfit last week.
And so, I lost my bad mood. How could I be pissed, everyone around me was to nice to me and no one wanted to fight.

Afterwards, in the afternoon, I went to the spa. It makes a great end of the day being in the warm water while it is snowing outside.

And then on Sunday, I have discovered a great coffee place. On their Ladies' bathroom door, there is a picture, saying Ljepotice ( the Beauties).
Na vratima ženskog WC-a stoji ovo.
Ne znam što stoji na vratima muškog WC-a, možda stoje Ljepotani, nisam se sjetila pogledati :)
Uglavnom, ako ste u prilici, odite u Divas na kavu i pogledajte malo interijer.

Broj komentara: 7 :

  1. hahhah predobro =D to na vratima zenskog WC-a ... ako budes opet isla bas vidi sta je na muskim , =D haah =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, that ladies room message is awesome.

    I'm glad you found reasons to smile even though your weeks tarted out roughly. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hoću do Divasa već dugo, a nikako...

    Početak tjedna je bio stvarno kritičan, satrala me promjena vremena. A sad će opet za vikend kiša i snijeg, mislim da ću glave skidati. Ili leć u krevet i prespavati tjedan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja u nedjelju idem u Daruvarske toplice i jedva čekam, baš se veselim!! Svi su dobre volje jer stiže proljeće :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. javi kako je bilo u toplicama. nisam nikad bila tamo

      Izbriši
  5. Ι am regular visitοr, how arе уоu everybody?
    Thiѕ post poѕted at this webѕite is in faсt fastidious.


    My weblog; jamescanon.com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);