nedjelja, 6. siječnja 2013.

Note/ Music

Nisam nikad pisala što slušam, a kako je glazba ipak jako bitna u mom životu, na nju se smijem i plačem, i često mi je najbolja terapija, slijedi jedan post o notama.
Po pitanju glazbe, ja sam često jedna velika konzerva. Zapela sam tamo negdje na '80-tima, i poslije su se jako rijetko probijale nove struje do mog uma. Tehno i house nikada nisu zaživjele u mojoj krvi, mada priznajem da ima par pjesama na koje reagiram. Stvari koje su nastale prije mene puno bolje mi pašu, ima to nešto u ritmu i riječima što su ljudi napisali, ljudi koji su prije mene ovdje bili.
Dok čitate, evo vam jedne dobre.


I've never written a post about the music I like. Since it is very important to me, I laugh and I cry, it is a therapy indeed, it is only proper to write a post about the music that moves me through life.
When music is in question, I'm kind of a conservative girl. I'm stuck somewhere in the '80-es, and new songs came rarely to my mind. Techno and house music were never interesting to me, although there are some songs I do enjoy listening to. But, I mostly like songs written and played well before I was born, there is something in their rhythm and words written by people who were here long before me. And while you're reading this, here's one good song by Dinah Washington.


Tek nedavno otkrila sam Toma Waitsa. Otkrila, i to je bilo to. Očito sam late bloomer po pitanju Toma, pa uživam sad za sve propuštene godine. Jeste li čuli  njegov Little Drop of Poison?


Last year I've found Tom Waits. Some of my friends like him a lot,but I never understood why. And then, one day, I opened one song on you tube, just one, and that was it. Have you ever heard of Little Drop of Poison?


A posve nedavno, otkrila sam još par glazbenika koje vrijedi ovdje spomenuti.
Žena. Glas. Melody Gardot, nakon dugo vremena jedna koja mi je sjela otprve. Ako volite blues i jazz, to je to. Mene podsjeća na Dianu Krall. Ako ne znate za Dianu Krall..pa, ne znam, zaguglajte ju. Možda vam se svidi.


And lately, there have been some musicians who, in my opinion, are worth mention here.
This women, her voice. Melody Gardot. She reminds me of Diana Krall a lot. If you like blues and jazz, you'll love her.

A ovo su moje nove nade :)
Lanie Lane. Mlada zvijezda, mene je oduševila glasom, ritmom i stihovima.


And these are my new discoveries!
Lanie Lane. Young star, great voice, great songs.


I jedan klinac za kraj. Jake Bugg, premlad za tako dobar glas.


And one kid fo the end. Jake Bugg, too young to have such a voice.

Oni su mi uglavnom na repertoaru kad slušam muziku. Tako mi je drago da sam ih otkrila, jer ne pretražujem internetse inače za novim dobrim stvarima, a mediji uglavnom serviraju standardne nezanimljive i nedobre stvari. Ako imate nešto slično za preporučiti, bit ću vam jako, jako zahvalna.


These are the ones I listen usually when I have time. I am so glad I found them or I was told they exist, because I don't surf the web searching for new singers, and the mainstream is usually, well, not so good.
So, in case you have something to suggest, I will be more than happy to listen.

Broj komentara: 13 :

  1. super stvari :) meni je od Toma Waitsa odlična I hope i don't fall in love with you :)

    OdgovoriIzbriši
  2. "Slican muzicki ukus imamo", kaze ona dok se u pozadini vrti "Girl in the other room"
    Od ovih novijih, dobro se "primila" Caro Emerald..probaj, mozda ti se svdi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. :plješćeručicamaoduzbuđenja:
    odlično! imamo identičan glazbeni ukus!
    slažem se za caro emerald.
    ali dodajem i lizz wright: http://www.youtube.com/watch?v=rskfaMyResM

    OdgovoriIzbriši
  4. svaka čast na odabiru! to ti dolazi od profića ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Volimo skoro identične stvari.
    Poslušaj Green Grass od Toma, e to je tek za <3.
    Preporučila bih ti i Gotan Project, Cheta Bakera, Sarah Vaughn, Lauru Marling, Karen Elson, Cibelle...mislim da je to dosta za sad :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja slušam stare stvari ali samo rokere pa ne znam ni jednog od ovih izvođača pa s time nemam ni neku preporuku :\

    OdgovoriIzbriši
  7. Jake je stvarno mlad a koji glas :o Navečer ću malo poslušati. Volim otkrivati nove, u ovom slučaju stare, stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaa bila sam tak sretna i htjela ti preporučit masu toga, a kad ono žene već sve ispucale :D Ak se sjetim još čega javim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. oho, evo novih stvari za slušati :) ja sam nekako zapela u vrtlogu svog winampa koji ima zavidan broj pjesama, ali sve su mi nekako već dosadile. hvala na "mladom mesu" :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Većinu stvari nisam slušala, ali moglo bi mi se ponešto i svidjeti. Taman dašak svježine za moje youtube playliste. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Great beat ! I wish to аρρгentice ωhіle you amenԁ your sіte, hοw can i subscrіbe fοг
    а blog ѕite? The асcount aided me a аpplіcable deаl.
    I had been a lіttle bit acquаіnted οf this your
    broadcаst offered vіvid clear idea

    Feel free to visit my ωeblog mouse click the following website page

    OdgovoriIzbriši

}, 10);