utorak, 1. siječnja 2013.

Steve McCurry, izložba/ Exhibition

Nisam od pisanja novogodišnjih odluka već godinama. Želim vam svima svako dobro, da vam u život dođe što više onog što vam zaista treba. Pretpostavljam da se odmarate od dočeka, jela i pića, pa slijedi jedan lagani post .



I'm not used to make new year's decisions and to-do lists. I wish you all good, and may things you need enter your life. I suppose you're recovering from the NYE and all the food and drinks, so today I'll make an easy post here.

Možda su vam ove dvije fotografije poznate. Mlada Afganistanka koja je slikana kad je imala 17, i onda opet, nekih 15tak godina poslije. Spomenula sam Stevea prije par postova , i ispalo je da je baš njegova izložba u gradu, pa je bio red kad su se već zvijezde poklopile, da to iskoristim. Usput je kumčad posjetila muzej prvi put u svojim životima, i bilo je zanimljivo gledati todlere mlađe od 2 godine kako reagiraju. 


Maybe you're familiar with these photographs. Young Afghani girl at the age 17, and then later, ca. 15 years later, again. She is maybe McCurry's most known model. I've mentioned Steve McCurry a few posts before, and it turned out his exhibition was in Zagreb, so we decided to go and see. Also, this was the first time my god children visited a museum, and it was interesting observing them there.
Mislila sam da će izložba biti veća, nekako sam stekla dojam da će biti više fotografija, nije bilo. Ali ovo što sam vidjela mi se svidjelo. Donosim vam samo nekoliko uslikanih izložaka. Ako ikad budete u prilici, pogledajte što čovjek slika. Meni ovakve izložbe šire vidike, omogućuju da na jedan trenutak budem muha na zidu nekog drugog svijeta, gdje su prioriteti drugačiji, gdje život ide drugim tempom i drugim putevima. Nekako, vrati mi perspektivu na pravije mjesto. Podsjetim se kako je drugima, vidim kako je drugdje.
Zanimljiva stvar: kad god se slikaju ljudi sa svih strana svijeta, nekako se najvišu smiju oni, koji su po zapadnim kriterijima u najgoroj poziciji.

I thought the exhibition will be bigger, but what I saw was really good. I'm posting here just a few pictures, but if you're nearby his photographs, go and see. Such pictures make me think. They allow me to enter someone else's life for a few moments, to see how this world looks like on the other side of the planet. Somehow, it brings my perspective to the right place. I see how other people are living their lives. I see how, according to western culture, the poor people are smiling the most. It makes me re-think some personal opinions.



Inače, ova zadnja je iz Italije, ako se pitate :)

Eto, ovim ću otvoriti 2013. godinu. Treba se sad naviknuti na pisanje novog broja u datumu. Smak smo preživjeli, nadam se da ćemo preživjeti i svakodnevnicu.



Btw, the last one was taken in Italy, in case you're wondering :)

So, this is how I'm opening 2013. I need to get used to a new date number.
The end of the world is gone, I hope we will survive our everyday living.

Broj komentara: 13 :

  1. Želim ti da ti se i dalje poklapaju zvijezde na ovaj način, pa da preko tvog bloga doživimo izložbe koje bismo inače propustili ;). Potpisujem izbor, i još jednom hvala na dijeljenju doživljaja s nama. Sretna ti Nova!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sretna Nova i tebi, hvala na komentaru :)

      Izbriši
  2. Bas mi se svidjaju slike =D , a i tebi sve najbolje u NOVOJ 2013.GODINI =D
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna je izložba, drago mi da si ju uspjela posjetiti! Svako dobro u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridružujem se željama za Novu i dijelim tvoje impresije s izložbe, fotke stvarno ostavljaju jaki dojam. Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. sve najbolje u novoj zuba! i puno ovakvih zanimljivih postova :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I just watched a documentary on his work - it was amazing!
    www.AhkaVintage.com

    OdgovoriIzbriši
  7. fotografije su neverovatne :)
    Srecna ti nova sve naj naaj :)
    sta kazes da pratimo jedna drugu? <3

    http://zorjanakanjuga.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve najbolje i tebi! hajmo se pratiti!:)

      Izbriši
  8. oh wow.... very inspiring photos! Great post. HAppy new year
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, hvala na ove dvije slike s mladom Afganistankom! Nisam znala da je ta fotka već 15 godina stara. Svaka čast fotografu što ju je opet uspio uslikati.

    OdgovoriIzbriši
  10. Izložba je super, upoznala sam se pričom ove mlade Afganistanke prije par godina, baš mi je bilo zanimljivo.
    I u pravu si što se tiče ovoga smiješenja, meni se nekad čini da što više imamo, manje se smiješimo.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);