petak, 11. siječnja 2013.

Što ubući na posao/ What to wear to work


Dobar dan svima. U zadnja dva tjedna bilo je dovoljno dana sa prihvatljivom količinom svjetlosti, ja sam bila dovoljno zdrava (kuc kuc!) i voljna slikat se, pa slijedi jedan outfit post o oblačenju za posao. Kao što možete primijetiti na slikama, zadnja dva tjedna sam pod kapom, i ne samo pod tom kapom!, ali nekako se poklopilo da je uvijek bila na meni kad bih se slikama. Samo da znate, imam ja više kapa:)


Good day! In last two weeks there has been enough light, I was healthy enough and willing to take pictures, so here comes an outfit post! As you can see in pictures, I was wearing a cap last 2 weeks, and you may think I only have one, but somehow I always had this black one when shooting pictures. I really do have more caps.
S. Oliver haljina koja isto ima već godina, i zelena vesta i debele dokoljenke, i remen. Imam dosta stvari i pokušavam, svako toliko kad se sjetim, nositi sve iz ormara. U protivnom, nosim par kombinacija koje su mi van ormara ili koje prve vidim kad ujutro otvorim ladice. Desi li vam se to ponekad, da neke stvari jednostavno zaboravite jer su na dnu ormara ili ladice? Privjesak je dar, ametist, koji sam isto jedno vrijeme zanemarila, pa sam ga cijeli jedan tjedan nosila.


S Oliver dress, that is with me for some years now, green vest and a belt. I have a lot of stuff and I'm trying to wear them out. Somehow, I forget having a part of it if they're hidden in the closet and in the drawers. Does it ever happen to to forget what wardrobe you got, if it is not in front of your eyes?


Zgužvane čizme na visoku petu, mamin šos star nekih 30tak godina, i pulover koji sam dobila nedavno. Pulover je divan i mekan, na leđima se veže crnom vrpcom.
Šos je dio kompletića, imam i sako kratkih rukava, ali izbjegavam ih nositi upareno jer izgledam gospođasto.

High heels boots, mum's skirt 30 years old, and a white pullover, with a bow on the back.
This skirt is a part of the costume, but I never wear it together with the jacket, it makes me look like I'm 20 years older.

Zimska haljina, koju prerijetko nosim jer je na poslu prevruće za nju. Sviđaju mi se falde na njoj i sva mi je vrlo poslovna. Očito sam u fazi da nosim nekoliko broševa paralelno. Remen je nov, kupila sam par tankih remena na zimskim sniženjima, za sitne pare.


Winter dress, that is worn to rarely because it is too warm in it for the job. I like how it looks like. I think I'm officially in the "more brooches" phase, I still wear more than one brooch. The belt is new, have bought a pair on winter sales.


Ovdje mi se ne vidi što dolje nosim, ali nisam htjela stavljati više istih slika. Dolje nosim crni vuneni meki šos do koljena i crvene najlonke, gore košulju koju sam kupila pred 5 godina, i koju u biti rijetko nosim jer dominira outfitom, i uvijek moram paziti s nakitom i svime da ne pretjeram. Košulja je retro, podsjeća me dezenom na '70-te. Podsjeća me malo na one starinske tapete :) Narukvica je stari dar, nosim ju samo zimi, jer ima vunene kuglice i nekako mi je baš za hladne dane. Torba je nova, iz Diademe, na sniženju. Divna je, izgleda skuplje nego sam ju platila :) Skriva mudro napravljene pretince, pa se nadam se da mi se pola stvari neće zagubiti u vlastitoj torbi. To mi se, inače, uredno događa.

You can't see here what I was wearing behind the purse, but I didn't feel like putting more pictures of the same outfit. I have a woolen black skirt and this blouse I bought 5 years ago. It is bright res and white, reminds me of the '70-es. I always have to think what jewelry to wear with the blouse because it  doesn't need much.
The purse is new, the bracelette is old, a gift, I wear it only in the winter.

Broj komentara: 8 :

  1. Odgovori
    1. hvala.
      vidim da je pulover s mašnom mnogima favorit :)

      Izbriši
  2. Imaš zaista lijepih komada odjeće i lijepo ih nosiš.
    Jako mi se sviđa pulover s mašnom, i ta "poslovna haljina". I sviđa mi se kako nosiš više broševa, sad baš razmišljam kako bi ih i ja mogla više furati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. al gle, ja ne mijenjam stil, i zadnjih desetak godina slično se oblačim. skupi se tu i količina i ljepost odjeće:)

      Izbriši
  3. Siva haljina i tapete tunika, ljubicasta torba i ta fantasticna narukvica..ehhh :))

    OdgovoriIzbriši
  4. prva kombinacija mi je vrlo stajliš, a na mašnu kojom se otraga veže pulover sam otkinula. Jedan od mojih čudnih fetiša su takve, pomačlo neočekivane sitnice na odjeći, npr. cvjetići oko džepova hlača, ili prugice i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, i meni se pulover sviđa, imam takav i crni s bijelom vrpcom:)

      Izbriši
  5. That is very fascinating, You're an overly professional blogger. I have joined your rss feed and look forward to in quest of extra of your excellent post. Additionally, I've shared уour web ѕite in my ѕocial
    nеtwοrks

    Also visіt mу webpage :: Prweb.Com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);