subota, 12. siječnja 2013.

Subota/ Saturday

Neradni vikend :)
U petak popodne jako je zahladilo, najavili su svašta, mislim i snijeg, ali subota je osvanula vedra i hladna.
U petak sam bila tako umorna da sam zaspala na kauču, usred filma, u 10 navečer. To mi se ne događa baš često, obično disciplinirano odem spavati na vrijeme, u piđami, sve kako treba. Jučer sam se samo preselila u jedan u noći u krevet, u najlonkama i majici, i spavala do jutra. Malo me iscrpio radni tjedan.
Kako kroz tjedan rijetko imam vremena, volje i/ili energije za nekakvu socijalizaciju, onda vikendom idem na kave. Tako je subota bila isplanirana za kavu na Jarunu. Jarun je divna oaza prirode u Zagrebu. Subota ujutro je dobro odabrano vrijeme, jer nema nikog, većina kafića je još zatvorena, samo svjež zrak, labudi, patke i gnjurci, plavo nebo i plavo jezero. I jedan kafić koji je otvoren. Kako je kafić u kojem S. i ja kafenišemo bio zatvoren, prvi puta pile smo kavu u nekom drugom, i oduševio me. Tih, muzikica neka svira, mislim da se zove Delice. Ima kamin i vatru i debelog mačora koji drijema na jednoj stolici. Konobari su ljubazni, produženi espreso je dobar. Ako niste bili, ili niste iz Zagreba pa završite na Jarunu, a volite ovakva nemoderna mjesta- preporučam, odite i pogledajte.


A free weekend:)
It got really cold on Friday afternoon, and although the weather forecast said there will be snow maybe, Saturday came bright and cold. I was so tired on Friday evening, I fall asleep watching a movie, and just moved to bed in the middle of the night, in my tights and pullover. I didn't even have energy to put on my pajamas. It was a hard week.
And since I have no or little time to have a social life during the working week, I have all the social life I can on weekends. On the Saturday morning we went for a coffee to Jarun, a lake in Zagreb. It is a great place on a weekend morning, no one is there, most clubs are closed, there are only birds and couple of people. Our coffee place was closed, so we went to only open place on the lake, and I found a great coffee place for the future: it has a fire place, and a sleeping cat on a chair.If you ever come to Zagreb, go and have a coffee here.


Broj komentara: 13 :

  1. Čim je mačak tu,mora biti dobar :)) Nisam nikad bila tamo, a nisam ni vidjela taj kafić.. Bacit ću oko sljedeći put :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i meni je skroz nepoznat kafić, ali zvuči super :) nisam dugo bila na jarunu, ali svakako ću dok zatopli...dečko i ja imamo svoj "spot" tam, odličan za izležavanje na travi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi lijepo izgledaš! :grli:
    Super mi se sviđa i kafić i mačak!
    Moram priznati da je i meni petak bio sličan. Al proći će. pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. ptice su super. :D krasno ih je gledati, no u zadnje vrijeme znam dosetati kasno navecer i da ih samo cujes! skupe se sve na onom otocicu i kreste i vriste kao milijun majmuna u dzungli.
    ijaooo, crni macor! tamo se zna motati neka crna maca beskucnica, mozda je to zapravo taj macak. znam da sad vec pomalo davim, ali... ima li mozda malu bijelu mrljicu na vratu? :o
    inace bas i ne idem tamo na kave, bila svega nekoliko puta, i to svaki put bas u deliceu. :D malo je neugledan, ali dobro skroviste od navale sminkerskih jarundzija. nisam ni znala da imaju kamin i macu, bila sam samo na terasi. sad znam da svakako vrijedi uci.
    jez

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jez, nisam mu gledala pod vrat :) al mačor je velik i lijen i da se maziti, samo je negodovao kad je trebalo preć na trbuh, tu se pobunio, preklopio se na drugu stranu i nastavio se sunčati:)
      baš je ok birc za nepušače :)

      Izbriši
  5. OOO, odmah idem, čim je mačor tu ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Btw, jako lijep kaputićććć ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, fala, sjećaš se kad smo ga kupovale?

      Izbriši
  7. Na Jarunu sam bila kad je bio In music i jako mi se svidio, ako se ikad vratim iskoristit ću tvoju preporuku jer mi je baš po mom guštu kafić.
    Sviđa mi se i kaputić i naočale i štrample :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u princpipu, sviđa ti se sve osim glave?
      ;)

      Izbriši
    2. Sviđa mi se i glava, mislila sam da se to podrazumjeva :), i kosa ti je pravo shiny :D

      Izbriši
  8. Kafic mi je po gustu, al mi je Jarun uvijek nekak van ruke :/

    Cini mi se da imamo jaaako slicnu jaknu :) I jeej za gole noge, primjecujem da si cesce u suknjama.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);