utorak, 8. siječnja 2013.

Zdravi ručkovi/ Healthy meals

Nisam već dugo postala svoje überzdrave ručkove i večere. Slijedi nekoliko objeda koji su sve samo ne zločesti prema organizmu.

Its been a while since I wrote my last cooking post. So, here comes one. It is all about meals that are only good to your body.
Pureći šnicli s porilukom, pelatima i prosom. divno, drago proso. svo je vražje kad se pokušava zalijepiti za svako dno u bilo kojem god da loncu kuham.

Turkey with poridge, pelats and millet. I like millet a lot, only it is too sticky for cooking.

kruh od kukuruznog i rižinog brašna, kinesko povrće kojem sam dodala svježi poriluk i losos u maslinovom ulju. Losos u maslinovom ulju proizvodi RioMare, ja u RH nikad nisam vidjela da se to prodaje u konzervi (u Sloveniji ga ima) i baš mi je žao, po pedeseti put u postovima o hrani ovdje, što ni ne znam što sve dobro postoji dok ne odem van Lijepe Moje i vidim kakva je ponuda vani. Ako vam što znači, losos se prodaje, nije mi fin samo s kruhom, ali je odličan dodatak povrću.

corn and rice bread, china vegetables and some poridge and salmon in olive oil I have added to it. I like salmon, it tastes good, only I can't eat it much, so it is a great thing to add a little extra taste to lunch.

kuhani krumpir, piletina i poriluk na naglo. Kuhani krumpir je tako divna stvar, meni novo otkriće.

cooked potato, poridge and some chicken

Ovo je najbolja stvar na svijetu. Kruh je od brašna suncokretovih sjemenki, gust i jako jako fin. Ovo drugo je namaz od slanutka i tune. Skuha se slanutak kao varivo, procijedi, u blenderu zblenda, i doda se malo tune i maslinova ulja. mljac! zaista, ne morate imati multiplu da bi vam ovo bilo fino. Bilo mi je tako fino da sam ga jela za doručak, ručak i večeru par dana, dok i kruh i namaz nisam potamanila.
Ovi namazi su mi novi svijet, glume mi paštete i potpuno su zdravi, za razliku od pašteta:) u namaze možete ubaciti začine, lososa ili tune, u biti, što god želite.
Bon apetit!


This is the best thing ever! Bread made of sunflower seeds flour, very tasty.

Broj komentara: 10 :

  1. aww hocu i ja praviti pastetu =D
    izgleda ukusno i zdravo, =D
    gladna sam ! =(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja zadnja 3 dana prozdirem ogromne kolicine kuvanog krompira sa porilukom, pa zacinjeno kao salata :))
    Divna je ova pasteta, samo jos slanutak da nadjem.
    Jel' sam tebi obecala recept za pastetu od avokada?

    OdgovoriIzbriši
  3. a kako dobro izgleda onaj kruh! ubila bih za šnitu sada!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja došla kod tebe da vidim štad a sutra doručkujem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ouu, mljac! Samo da nabacim blender i pasteta ce da se miksa! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. jučer skoro kupih slanutak, ali sam se predomislila. sljedeći put kupujem definitivno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. How awesome and inspiring! Cooking can be such a great therapy, I find. Making food eases stress. And when the food is good for you, eating it helps a lot too! ;D

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni to se tak fino izgleda, nahrani me jednom :D

    OdgovoriIzbriši
  9. What a information οf un-аmbiguіty аnd preservenеsѕ of valuable familiаrity concerning
    unexpеcted еmotions.

    Stοp by my ωebsite: click through the Next web site

    OdgovoriIzbriši

}, 10);