srijeda, 13. veljače 2013.

Future me


                                                                           izvor/source

Ovaj vikend sam išla malo pospremati bookmarkse na laptopu,  skupilo se dosta smeća u tim označenim i spremljenim stranicama, i naišla sam na već zaboravljenu stranicu  Future Me .
Možda ste čuli za to, web stranica gdje možete napisati pismo budućoj/budućem sebi, i odrediti kad da vam se to pismo pošalje (na mail).
Pa sam si jučer  poslala mail koji ću valjda dobiti za godinu dana. I sad me ponijelo, planiram pisati 5 i 10 godina starijoj sebi, nadam se da će mailovi kao takvi još uvijek funkcionirati i da nas sve neće satrat neki supervulkan ili neki mikrob.
Na početku uopće nisam znala što napisati, ali kad je krenulo... Ideje, planovi, neke ostvarene i neostvarene želje.. krije moj um dosta toga.
Jeste li pisali već pismo Budućoj sebi/ Budućem sebi? Kako vam se čini ideja primiti mail nakon par godina s idejom što danas mislite da ćete biti za 5 godina, što vas brine i čemu se nadate? Zanima li vas uopće takvo projiciranje budućnosti?
Mene da. Idem sad pisati pismo sebi starijoj 5 godina:)




Last weekend I was removing old useless Bookmarks on my laptop, and found this one, already forgotten.
Future me is a web site where you can write en e mail to your self that will be send a year/5/10 years later.
So I sent en e mail yesterday to my future self that I'll receive in a year. And now, now I want to write more letters to me, my ideas and projects are running in my mind...
Have you already written such mail to your future you? What do you think about the idea? Do you even care about such future projection?
I do care. And I'm going to write one mail to a 5 year older future me right now :)

4 komentara :

  1. Ja sam si kao jedan od onih 52 u 52 ciljeva stavila napisati pismo 10 godina starijoj sebi :) Baš sam ga sinoć pisala, interesantno je bilo. Naravno, na kraju je postao emocionalni p****v ko i sve što ja napišem, al da. Bilo je interesantno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. u, zanimljiva ideja! samo mislim da nemam pojma što bih si napisala :/ ili postoji previše toga, nisam sigurna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiva ideja samo ne znam da li da napišem unaprijed godinu ili ipak 5 :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam si pisala svake godine na rođendan za sljedeći rođendan, tamo negdje do 20. godine. Uvijek se isto ponavljalo "biti zadovoljna tijelom", "vježbati", lalalalla. I ondasma prestala hahahha :D ALi ovo je skroz fora!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);