subota, 2. veljače 2013.

Što obući na posao/ What to wear to work

Jako jako bih rado da se vrijeme odluči. Bilo što, samo da bude duže od par dana. Trenutno pada kiša i magla je, jučer je bilo toplo i sunčano, prije toga je bilo nešto treće...uloviti priliku da poslikam outfit pod tim uvjetima je..pa, izazov. Svjesna sam da su slike tamne, jer su uslikane rano ujutro prije posla, ili popodne, nakon posla. Ako nisu tamne, onda blješte od snijega. Eto, kad život da limun, radi se limunada, pa je ovo najbolje što sam uspjela izvući.


I would really really like the weather to decide what it's gonna be- rain, snow, fog, or else. It is raining at the moment, yesterday it was sunny and before that was something different..and making a good picture under such conditions is..well, a challenge.
I'm aware pictures are dark, and if not dark, they're too bright because of the snow. Well, when life heads you a lemon, make a lemonade out of it, so this is the best I could come off with.
Ovo je slikano prije Velikog Snijega. I velikih hladnoća, tamo negdje prije par tjedana.  Pokušavam nositi ljetne haljine i kad nije ljeto, tako sam ovu prugastu haljinu kratkih rukava skombinirala s tirkiznom vestom i perlama.


This one was taken before the Big Snow, and cold days, a couple of weeks ago. I'm trying to wear summer dresses not only in the summer, so this stripe dress was combined with a turquoise vest and fake pearls.
Ovdje je već pao snijeg, do koljena. Moja najčešća obuća su gumene čizme i futrane dokoljenke. Crni pulover je negativ verzija bijelog pulovera s crnom vrpcom, koji sam slikala nedavno, i koji možete pogledati ovdje. Smeđe perle sam kupila u paketu sa svijetloplavim perlama s prve slike.


It was snow here, and I usually wear these boots and high knee socks with it. Black pullover is a black version of a white one I've already posted here. Brown pearls were bought at the same time when the blue one from the first picture.
Ova haljina kupljena je pred par godina u shs-u za 5 kuna. ima šišmiš rulave, i iza 1 gumb ispod vrata za zakopčavanje. Bila je preduga pa sam ju malo skratila. Na nogama čizme. Trenutno se ne mogu sjetiti kad sam zadnji put nosila čizme s petom. Ovdje je ili bljuzga ili sklisko, ili oboje.


I bought this dress in a second hand shop a few years ago, for 5 kn. I made it a little bit shorter. Looking at the pictures from this winter, I can't remember the last time I wore high heels.

Ne znam koliko vidite detalje na ovoj slici, nosim zelenu dolčevitu ispod ljetne haljine na naramenice. Povrh je "zlatan" lanac u dva niza.Volim intenzivne, zagasite boje, i sviđa mi se kombinacija zelene i plave.

Počela sam slagat kosu u ajmoreći punđe. Kad ju složim, stavim traku preko glave, a traka je inače traka koju nosim kad skidam šminku. Nakon ca. 6 godina skidanja šminke, promijenila je posao, i prešla na dekorativu:)

Broj komentara: 12 :

  1. Kako si me samo nasmijala prvom rečenicom :D

    JA BIH DA SE VRIJEME ODLUČI ...

    OdgovoriIzbriši
  2. na zadnjoj si sličici totalno kjut. I sviđa mi se kako kombiniraš ljetne haljine po zimi.Djeluje svježe.

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi izgledaš. rajf ti odlično stoji, lice ti dođe do izražaja. moj favoriti među haljinama: prugasta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imala sam šiške sto godina, malo za promjenu..hvala!

      Izbriši
  4. Sve mi se sviđa, sve :) I 5kn za haljinu? Mislim da moram pobrusiti svoje SH sposobnosti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svidja mi se sto kombinujes razlicite asesoare i boje. Nikad nije dosadno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. sve kombinacije fenomenalne, ali prva je MRAK!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa naravno, neće lijepe haljine čamiti do ljeta, bez da ih se obuče.
    Jako ti lijepo stoji ta nova frizura, kad šiške skloniš :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo nam veljače prevrtljivice, tek sad će vrijeme biti ludo :=) Zgodničkica :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);