petak, 15. veljače 2013.

Što obući na posao/ What to wear to work


Dobro veče, petak je i vrijeme je za post o odjeći za posao. Slijedi par outfita koje sam nosila na posao zadnjih par tjedana.


Good evening, it is Friday here and it is time for an outfit post. Here we go!
Crno- bijeli svijet. Primjetila sam kad sam uploadala slike da imam faze da nosim pretežno šareno, ili sivo, ili zeleno/plavo, ili ovaj mjesec, crno. Bio je blistav, hladan dan. Pasalo mi je nositi crnu haljinu i bež najlonke. Naušnice su iz Oblaka, dar od prije dosta godina. Crne vunene dokoljenke preklopila sam preko čizama da fino griju i da hladan zrak ne ulazi u čizme.


All black and white.There are times when I wear mostly one color, and it seems that I've been in black phase these days.It was a cold, bright day, and I felt good in black.


Jesam vam rekla za crnu fazu? Sve na meni je crno osim puloverića, koji je kupljen u Marks& Spenceru na rasprodaji. Kasnije sam vidjela da su mi čizme i narukvica baš matchy- matchy.

As said before, all in black, except this bright blue vest. Later I've noticed my boots and bracelet are matchy-matchy.

Da se ne ponavljam s pričama o snijegu, vidljivo je na slici da je padalo sve u 16, tako da ovaj put imate priliku vidjeti moj kaput i kapu. Osim toga, ovo je dokaz da nemam samo jednu kapu u kojoj se redovito pojavljujem na slikama ovdje.

It snowed so much I couldn't take the outfit picture, but you can see my coat, and, believe it or not, I do own more hats. This is the proof I have more than one black hat I usually wore here.

Postoje stvari u mom ormaru koje ne dobivaju često šansu za pokazivanje. Takva je ova divna prugasta košulja. Kupila sam ovu haljinu u Mani za 67 kn nedavno, i sparila s prugastom košuljom i malo nakita. Ispalo je vrlo poslovno/učiteljsko/strogo, mada mi to nije bila namjera. Ali osjećam se ugodno u kombinaciji, i mislim ju opet nositi.


There are items in my wardrobe that don't get often a chance to be worn, and among them is this stripe blouse. The dress I bought recently, and have combined it with the blouse. In my opinion, too business/ teacher/serious, although this was not my intention. But I feel good in the outfit and plan to wear it again.

Broj komentara: 19 :

  1. Poslednja kombinacija, a posebno ogrlica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ogrlica je dost teška, ja sam joj svezala čvorove, inače bi samo visila..

      Izbriši
  2. Učiteljska mi se najviše sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super mi je jakna iz treće. Voljela bih naći sebi jednu takvu. A posljednja je i meni odlična. Volim te "poslovne" za posao. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jakna je iz C&A, ako ti pomaže info...

      Izbriši
  4. meni se sviđa crna uža haljina, pa crna šira haljina. A pohvale za učiteljski look.

    OdgovoriIzbriši
  5. sve kombinacije su lijepe, ali posljednja je vrh =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izgleda da je učiteljski look jako tražen ovdje :))

      hvala ti

      Izbriši
  6. tirkizno plava boja (ako je to ta boja na boleru) ti stvarno dobro stoji. i baš si cakana s kapom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna si! Kad vidim tvoje outfite pomislim da bih se napokon trebala izvući iz hlača:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa nego! izlaz iz hlača i uskači u suknje!!:)

      Izbriši
  8. Ti jednostavno moraš nositi boje! Onaj pop plave i crvena suknjica, odlično!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. ovi postovi su ti sve bolji i bolji! ja sam zaljubljena u tvoju crnu haljinu...

    OdgovoriIzbriši
  10. ova šarena ogrlica je za 10! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nice dresses. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);