ponedjeljak, 18. ožujka 2013.

24 hour bug

Nadam se da je taj.

Počelo je danas ujutro, kad sam se probudila i došlo mi je da povratim. Ideja da na tašte popijem tabletu za štitnjaču digla mi je želudac još malo u grlo. Onda sam još sat vremena ležala u krevetu jer sam jedino za to imala snage. Sve mi je smrdilo. Kava. Doručak. Ručak koji sam jučer spremila za na posao sam spremila s nosom okrenutim što dalje od kutije.

Na poslu, sve mi je smrdilo i sve mi je dizalo želudac. Moj doručak i ručak stajali su nedirnuti, a ja inače već u 11 h ručam ( i osjećam se uvijek pritom malo ko fizikalac). Kupila sam kavu i gledala u šalicu i taj ne mirišljav napitak.
Onda me je tijelo počelo boliti, kolegica je u ured donijela pečena jaja za ručak i ja sam se pokupila u bunilu s posla i otišla doma leći.
Uspjela sam na poslu pojesti naranče. I onda, kad sam shvatila da su naranče ok, pojela sam sve naranče do kojih sam mogla doći.
Naranče su ok, ostatak hrane u svijetu je čisto smrdljivo zlo.

I tako, ležala sam cijelo popodne, popila ibuprofen da smiri bolove i temperaturu. I onda sam, po kiši i grmljavini koja je trenutno ovdje, u 7 navečer otišla do dućana jer mi se najednom otvorio apetit, i kupila sam 2 kile naranči i salatu s tunjevinom, jer mi se odjednom jako jako jede baš grah salata s tunjevinom. To mi nije bilo dosta, pa sam narezala luk i sve to pojela nakon naranči cijeli dan.

Sad, ne znam kako mi je. Nije mi loše, i zbilja se nadam da je ovo bio 24satni virus koji trči kroz tijelo.
Mada, ovaj put udomila sam gastro virus koji ima preferencije što jesti i što ne, što mi se dosad nije desilo.
Što ako odsad budem jela samo naranče i grah salatu s tunjevinom i lukom?

Eto, tako je kod mene. Nadam se da vi jedete raznolikije i da ne ugošćujete slične viruse.




I hope it is "only" 24 hour bug. It started this morning, when I woke up and felt like throwing up. Nest hour everything smelled wrong, and I couldn't prepare/eat/drink coffee, breakfast or lunch for work, everything smelled so bad.

At work, my body started to ache, and everyone else's food made me wanna throw up. So, this continued for a couple of hours and I felt worse and worse and finally went home, where I slept most of the afternoon.
I only ate oranges the whole day, and by "only" I mean all the oranges I could find.

At 7 PM I wanted more oranges, and I went to the store while it was raining and thunders around me. There I felt incredible need for a tuna& beans salad.
I bought one, and 4 kg of oranges. And I ate the whole salad , with some onion extra.

I know this should be the 24 hour bug, and soon it will pass. But I never had a virus that had issue with some food. What if I end up eating nothing but oranges and tuna&beans salad with onion?

So, this is happening here. I really hope you have a better diet and no viruses at all.

Broj komentara: 11 :

  1. Dobro što nije bijeli luk :D.
    Ma bit će to dobro, dok se može jesti pa šta god dobro je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo raznolikije :D.

    Ozdravi brzo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ufff - da, ja se trpam mladim lukom i češnjakom (ne toliko zbog boleština kolko zato jer su mi fiiioni) i nadam se najboljem ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooooj držim fige da ozdraviš brzoooooo! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. LOL koja kombinacija hrane! :)
    Držim fige da je samo 24h viroza...

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je svaki avgust takav :( Pazi samo da ne dehidriras.

    OdgovoriIzbriši
  7. Desi mi se nekad cijela sedmica da mi se hrana jednostavno gadi i da ne mogu ništa pojesti ma koliko bila gladna. Ne znam uzrok tome, ali eto, desi se...

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf mrzim te viruse, nadam se da je 24satni pa da je već prošao :*

    OdgovoriIzbriši
  9. hehe, meni je tako već dva mjeseca, ali nije virus... nadam se da si sada bolje.

    OdgovoriIzbriši
  10. kad sam ja imala zadnji put te simptome, prije nekih 13,5 godina, nije bio virus u pitanju već pozitivan test na trudnoću, da prostiš :D..bilo je upravo tako kako si opisala, sjecam se tih naranči, koje su mi mirisale i kad ih nije bilo u blizini, i gadljivog smrada svega ostalog.

    OdgovoriIzbriši
  11. kad sam ja imala zadnji put te simptome, prije nekih 13,5 godina, nije bio virus u pitanju već pozitivan test na trudnoću, da prostiš :D..bilo je upravo tako kako si opisala, sjecam se tih naranči, koje su mi mirisale i kad ih nije bilo u blizini, i gadljivog smrada svega ostalog.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);