subota, 9. ožujka 2013.

Filmovi za opuštanje

U zadnje vrijeme nisam baš dobra s koncentracijom. Upravo sad pored mene na stalaži čeka par dobrih knjiga da im se posvetim, neke posuđene od prijatelja, neke posuđene u knjižnici.
Ista stvar je s filmovima. Nemam kapacite za gledanje teških, zahtjevnih filova koji traže smisao, bilo čega.
Skužila sam da mi takvoj, kapacitetno deficitarnoj, pašu pucačine. Da, dragi čitatelju/ice, ako ste slučajno mislili da ću sad priznat da mi je milo gledati P:S. Volim te ili Jedimolivoli, nije.Ta dva filma nisam ni pogledala. Pročitala sam PS: Volim te i shvatila da to preko ekrana ne bude došlo do mene. Možda je stvar bila lošeg trenutka kad smo se srele ta knjiga i ja, ali nemam trenutno želudac za plačipičkaste zaplete.
Uglavnom, da se vratim na bitno: pucačina i bitke. E sad, ne bilo koja pucačina. Postoje serijali koji su uvijek dobrodošli, i koje mogu gledati od sada pa dok prvi odustane, ja ili monitor. Nemam neki redoslijed, ali ovo mogu uvijek pogledati, umiriti se i mirno leći nakon pokolja.

Umri muški, bilo koji dio.
Što reći? Bruce Willis mi je jedan od najdražih glumaca, a u ovom serijalu je, kako vrijeme prolazi, sve bolji i bolji. Njegovi neprijatelji su odlični glumci. Sjetite se samo Alana Rickmana ili Jeremy Ironsa. Ovaj hoda okolo u potkošulji, znaš da će sve biti dobro. Iskopčaš mozak, zavališ se na kauč. Nirvana.


Alien.

Po meni, klasik. Odlični glumci, dobar zaplet, Sigourney koja mi je odlična. Bez previše kerefeka.
Zanimljivo mi je gledati kamo će otići ova priča, nisam gledala Prometeja jer mislim da su zeznuli stvar. Jel tko možda gledao da kaže jesam li u pravu ili u krivu?
Na stranu Prometej, Alieni su odlični filmovi. Ako niste gledali, dajte mu šansu. To je valjda jedan od rijetkih filmova gdje ljudski junak ne pobjeđuje sve i ne odlazi s curom živjet američki san.


Matrix.
Nedavno je bila jedinica na teveju, i sad kad gledam, kako je sve postalo zastarjelo, a kako sam bila pod dojmom kad sam ga prvi put gledala ( svi smo bili dojmljeni. točno se sjećam da sam prvi Matrix gledala u domu na faxu, nas desetak je bilo zagurano u sobu na Savi i taj Matrix je bio tako nevjerovatan.).  Sjećate li se kako su najednom svi počeli nositi duge kožne kapute? Ali čar je tu, Lawrence Fishbourne mi je strašno privlačan glumac, i gušt mi je gledati njihove fajtove. Hugo Weaving koji je unutar tih par godina snimio dvije odlične uloge ( Agent Smith i  meni drugi dragi serijal, gdje je Elrond, ako se ne varam), kojem odlično stoje naočale i kad krene sa "Mr. Anderson.." savršeno. I da ne zaboravim, odlična muzika u Matrixu!
Što nas dovodi do Gospodara...

LOTR

Cijelo moje široko društvo hodočastilo je tih par godina u kino gdje smo, kao razred na izletu,  pratili ove koji vraćaju prsten. Jedne godine zbog gužve smo uspjeli dobiti karte u 4. redu, i sjećam se kako je kino platno savinuto, i kako je Gandalf kretao na konju s jedne strane platna i obrušavao se, i mi smo svi pratili bitku ko da pratimo tenis. Vratove smo iskrivili. Jednu Novu godinu proveli smo u kućici zatrpanoj snijegom, i gledali Gospodara na laptopu, redateljsku verziju, dok je na TV bio "obični" LOTR. E ako se tad nisam predozirala...
Hobita nisam pogledala. Strah me da ne pokvarim mišljenje koje imam o ovom serijalu.
Aragorn je apsolutno najjunak i on bi trebao hodati okolo s mačem. Jest, mogli su malo skratiti onaj treći dio u kojem se sto godina opraštaju. I one mrtve duše su mogle puno toga ubrzati. Ali šta ću, ipak ih volim.

 Ako ste sad mislili da će se sad pojaviti i ovaj

..neće. Nikad nisam postala fan Harry Pottera. Ne znam zašto, volim fantasy, čitam fantasy knjige, super su mi, ali ovaj mali mi nikako nije sjeo. Nisam pročitala nijednu knjigu, a filmove gledam ako nema ničeg drugog. Jednog Harryja gledala sam u kinu s  frendom Jakovom (bok Jakove! ako me još čitaš) i to je bilo to.
Bila je neka strašna, napeta scena,  u kojoj je jedan lik priznao :" I am your godfather" što je i imalo težinu na engleskom, ali u titlu je stajalo : "Ja sam tvoj kum." I nikako to nije moglo zazvučati ozbiljno.
Uuuu, kum, kako opasno zvuči. Hej kume, đesi? Šta ima?
I nekako nakon tog se ta misteriozna atmosfera nije uvukla u moje kosti. Više se ni sjećam tko je kome bio kum.

Ja bih rado gledala nešto novo, ako imate što za preporučiti. Ne mora biti serijal, zanimaju me i filmovi od jednog dijela gdje mogu mozak držati napola upaljen. Hvala

Broj komentara: 16 :

  1. Kako mi moak vec danima kuva od temperature, jedino mi na pamet pada Born..zadnji deo je malo bljakas ali ovi pre toga su mi bas legli. A moram da priznam da sam Fast & Furios zadnji odgledala sa zadovoljstvom i obnovila Italian Job :)

    OdgovoriIzbriši
  2. da, i rekli su mi maloprije na FB da dodam na listu the Expendables i Transporter.
    i oni su mi mili;)

    OdgovoriIzbriši
  3. gledala sam Alien slucajno naislo na TV-u, a mozda veceras pogledam http://www.imdb.com/title/tt1990314/ Robot and Frank, ima solidnu ocjenu =D
    ah da ja volim Harry Pottera =D

    OdgovoriIzbriši
  4. Expendables mi je bio ocajan :D. Trenutno se mogu sjetiti za preporuku Cobru - treši akcic, Armageddon - ok, puno toga ne valja s njim (previse patetike npr), ali meni je to film za odvojit se od mozga i smijati toj patetici. Uz to imamo i Brucea koji je uvijek kul. Kad sam kod njega, jos jedan film: Prljavi igraju prljavo. Megazabava. Terminator bih isto dodala, ali on mi je na drugom nivou od ovih. On me i zabavlja i plasi. Tu mislim na prva dva nastavka.
    Moji filmovi koje mogu gledati milijun puta vise od ovih koje sam spomenula :D su Lotr, Zameo ih vjetar, King Arthur, The Last of the Mohicans, Titanic, Hrabro srce.. i posto ih znam na pamet mozak mi ode na pasu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nije fantasy a niti pucačina, ali pogledaj "Silver Linings Playbook" iliti "I u dobru i u zlu" ako nisi još - stvarno odličan film!
    I meni je privlačan Lawrence Fishbourne:-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam gledala, fala na preporuci, Silver Linings it is!

      Izbriši
  6. ako te zanima kako Hugo Weaving izgleda u haljini i s tonom šminke, preporučam ti Priscillu, Queen of the Desert, jedan od najzabavnijih filmova koje sam ikad gledala.

    a bijela potkošulja u zadnje vrijeme najbolje stoji Tomu Hardyju (Warrior, Lawless, Bronson...)

    OdgovoriIzbriši
  7. Izvoli trejler jedan http://www.youtube.com/watch?v=34WIbmXkewU :)
    Ja sam se opustila i ismejala gledajuci ih...ako se setim nekog jos nabacicu, ali uvek kad nekom treba meni mozak stane! :/
    Ja kad pravim LOTR maraton, guzica mi utrne ali ih i dalje, uvek i opet jako volim gledati! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti za ovo, čitala sam o tom filmu, budem ga skinula:)

      Izbriši
  8. Ajme ja ti ne bi ništa mogla preporučiti, jer sam imam totalno drugačiji ukus.. O da, ja sam jedna od onih što gledaju i čitaju P.S. Volim te :D Aj, priznajem, više zbog dobrog soundtracka i Irske nego što mi je priča bila dobra :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Volem Harry Pottera, pročitala sve knjige, ali na engleskom (na hrvatskom mi nekako to nije to).
    Slažem se sa Silver Linings Playbook, a od romantike tu je The Notebook, ahhhh Ryan Gosling :)
    Trenutno sam ovisna o serijama Revenge i gledam zaostake Bones.

    OdgovoriIzbriši
  10. http://www.youtube.com/watch?v=5iaYLCiq5RM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo mi je mrvu strašno. morat ću se pripremiti, ali izgleda zanimljivo, fala

      Izbriši
  11. Jao ja ak se hoću opuštat onda gledam maloumne ljubiće tak da ti neću niš preporučit. Al mislim da je stvar s Harryjem odrastanje uz njega, čekanje knjige po knjige, pa filma po filma. Zato je meni jako drag, obilježio mi je cijelo jedno desetljeće života :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);