srijeda, 20. ožujka 2013.

Prvi dan proljeća/ First day of spring

Ako se slučajno pitate, zli virus je otišao. 
Probudila sam se jutros prije zvona, i ugledala komadić najvedrijeg plavog neba u kutu svog prozora. Sunce je sijalo, i taman se javila prijateljica za kavu na Bundeku, srećom smjene su nam se poklopile.
Ja već neko vrijeme razmišljam da upogonim svoj bicikl, ali ili nije bilo dovoljno toplo ili je kišilo ili sam radila ujutro, te nije bilo prilike.
I tako, obukla sam se kako sam mislila da je natoplije i otvorila sezonu.


If anybody wonders, evil virus has left.
Today I woke up before the alarm, and saw the bluest, brightest part of the sky in my window. Sun was shining, and at that moment a friend called for a coffee at the local park.
I have planned to start biking for some time now, but there was always something; either too cold or rainy days or I was working in the morning, so today was the perfect day to start biking this year.



Ja stvarno ne znam kamo se sunce sakrilo, skupa s onim plavim nebom, jer dok sam došla do Bundeka, bilo je oblačno, sivo i puhalo je. Moram li uopće napisati da sam se mogla bolje obući?

Ali vožnja je bila divna. Na Bundeku su se ptice pravile važne. Jedna patka je nisko prelijetala iznad mog bicikla, i jedan veliki bijeli labud je nisko kružio iznad jezera, pazeći da ga svi vide. Na tlu je vidljivo proljeće, i nova trava se pomalja i cvjetaju oni sitni mali cvjetići kojima ne znam ime. Ako se ne varam, danas i je prvi dan proljeća, zar ne? Odličan sam dan odabrala za otvaranje sezone :)

Kad si dobre volje, i svijet ti se smiješi. Išla sam kući po tom sivom vjetrovitom danu, i na semaforu čekala zeleno. I kako sam sjedila na biciklu usred grupe pješaka, u jednom trenutku sam shvatila da stojim u grupi, da budem politički korektna, pripadnika romske manjine.  Baka iz grupe mi je rekla da imam baš dobar bicikl, da je lijep i ima lijepu plavu boju, a s druge strane je jedan momčić primjetio moju trubu (sjećate se moje Broj Jedan trube ?) i pitao me može li trubiti. Pa smo tako stajali na crvenom a on je trupkao, i oni su se veselili, ja sam se smijala, baš su mi bili smiješni, sve je bilo nekako lako i zabavno. U jednom trenutku sam morala reći "dosta" jer ovaj nije silazio s trube, srećom došlo je zeleno pa sam se ja veselo odvezla u smjeru pumpe da malo napumpam gume.
Na pumpu je došao jedan gospodin, pa smo skupa čekali na red- nekako je sekundu prije mene došao jedan kombi čiji je vozač polako i pažljivo obilazio kombi i pomno proučavao i kotač i pumpu i koliko bara je u gumi. I tako dođem ja na red, ja inače nemam baš pojma koliko treba tlak biti, pumpam da mi bude čvrsta guma. Takav odgovor nikako nije zadovoljio nepoznatog gospodina koji je čekao na red, i rekao mi je svoje mišljenje o svojim gumama, o mojim gumama, o gumama općenito, o gumama nakon zime i kakvo je vrijeme i kako je on isto danima mislio pumpati  gume ali nije stigao, i da on uvijek napuše na 1 i po, 2, i da je to najbolje, ali dobro, neće on sad mene nagovorati...
Nevjerojatno, koliko jedna osoba može toga izverglati dok ja malo napušem dvije gume.
Ali, evo, ja sezonu otvorila, proljeće je stiglo, sunce sija duže..i uskoro, vrlo brzo, vozit ću se bez šala i rukavica.
Sretan vam prvi proljetni dan!

I really don't know what happened to the sun and the bright blue sky, but by the time I came to the park, it was windy, cold, and there was no sun. Do I need to say I could have dressed myself better?

But the ride was beautiful. I saw ducks on the lake and one swan flew over the lake, big and white and beautiful. I could see spring in the newborn grass and those small flowers, I never remember the name of. And today is the first day of spring, a great day to start biking season:)

When your're in a good mood, the world smiles back at you. While on my way back home, I was waiting for the green light and stood in the middle of a group of Gypsies, one old lady told me she likes my bike and its blue color, a young boy liked the horn. I let him honk for a while, and then left and went to a gas station to pump some air in my bike rubbers.
I didn't use the bike over the winter, and when I came to the gas station, one man was waiting with me (and his bike). He had an emergent need to tell me I'm doing it wrong, how much air I should pump, how much does he pump, some thought about bikes in general..interesting how much information I got in a few minutes air pumping.

But, today is the first day of spring. I really hope soon there will be days with more sun and no gloves and scarves!

Broj komentara: 18 :

  1. I ja bih takav bicikl :D Predobar je!!!!
    I ja želim sretan prvi proljetni dan, proljeće - napokon! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Lana ne trolaj mi po blogu! :)
      kakav sad snijeg? Pa tek sam počela vješati veš van na prozor!!

      Izbriši
    2. Zima i dalje pokazuje zube :)
      Prekrasna si na posljednjoj fotki! :)

      Izbriši
  3. Iako ti je bicikl kao iz snova, ova druga fotografija je prelepa!
    Bas si mi lepa, sa veeeeelikim osmehom! <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Predavanje o gumama..neprocenjivo :)))
    Kako ti je lepa fotka!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si slatka!
    Jest snijeg, više ne znam ko ga toliko štanca :(.

    OdgovoriIzbriši
  6. The sunshine of your mood put a smile on MY face, just reading this! The weather here has also been unpredictable, with pretty signs of spring one moment, and icy winds the next! Hopefully the spring moments will get longer and longer. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. just snow can stop me from biking. every day even in wintertime or rain i go to work by bike. i love that almost 15 min. ride there ...
    i love the colour of you bike. so cute.

    OdgovoriIzbriši
  8. Awwwwwwwwww, ja još nisam otvorila sezonu :( Ali sam neki dan kupila na KupiMe za 50 kn servis bicikla, sigurno će mu trebati jer je cijelu zimu proveo na balkonu. Gdje ga ti držiš?

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala svima/ thank you all.
    well, spring is not here anymore, because winter and cold winds are back.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim da mi je ovo najslađa tvoja slika do sada! Plus, ono si jako lijepo rekla: kad si nasmiješen i svijet ti se smiješi!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. meni je zanimljivo promatrati kako se ljudima svide neke slike koje meni i nisu tako posebne :)

      Izbriši
  11. Nikako da nam to proljeće stvarno dođe ...
    električni bicikl

    OdgovoriIzbriši
  12. slučajno naišla na blog neki dan, pročitala ga cijelog napreskokce istinabog, zanimljiva, simpatična, vedra, puna duha i još pere auto poštenom kišom kao i ja, lajkam ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. E da znaš da si mi baš krasna na ovoj slici :) A ja primjećujem da kad konačno upecamo koji lijepi dan u Zagrebu svi pričaju sa svima kao da nema sutra. Mislim da nas je ovo vrijeme stvarno kolektivno ubilo u pojam.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);