petak, 1. ožujka 2013.

Što obući na posao/ What to wear to work

Treći mjesec! Napokon! Osim što danas treba plaća sjest, uskoro će doći proljeće.
Zadnja dva tjedna bilo je dana za lagane kapute i bilo je dana kad nas je zatrpao snijeg. Tako izgledaju i outfiti.


March! Finally. I hope I'll see spring soon around me.
Last two weeks there have been days for coats and days filled with snow, and so do my outfits look.


Ljubičasti dan. Ovu suknju kupila sam pred više od 10 godina u njemačkom H&M, u vrijeme kad je H&M prodavao kvalitetniju robu (nego danas). Malo sam ju prekrojila, a odlična stvar je što ima lastiku na struku pa se mogu najesti i nastaviti dalje, da me ne steže. Uz kariranu suknju ide bluzica na cvjetiće. Ako se uskoro ne pojavi proljeće, pitam se što ću još početi kombinirati.


Purple day. I've bought this skirt ten years ago, in H&M in Germany, back then H&M had better wardrobe. I have rearranged it a bit and wear it all this time. Floral blouse goes great with this plaid skirt. If spring doesn't come soon, I wonder what I'll be combining next.


Samo da znate, ovo sunce na slici je lažljivo. Vidjela sam ga kroz prozor na poslu, i dok sam završila s poslom već se počelo skrivati. Ovo je valjda zadnja minuta sunca taj dan. Siva pepita haljina, ispod ljubičasta košulja i tanki ljubičasti remen, i srebrni šal.


For your information, this sun on the picture is a fake. I saw it while on work, but by the time I was done with work and outside, it almost disappeared.
I'm wearing here grey dress and a purple blouse under it, with a purple belt and a silver scarf.


Rečeno mi je da prerijetko nosim ove smeđe čizme, pa sam ulovila dan kad se snijeg otopio/nije bilo bljuzge/ni kiše da ih nosim na posao. Haljina je nova, leđa su crna a prednjica je trobojna, u ajmo reći trokutovima boja. Primijetila sam da na slikama ispada da nosim bijele najlonke, ne, to je neka šampanj boja (ne znam kako drukčije opisati). I te čarape su neuništive, nosim ih već 4 godine, samo je boja postala manje šampanje a više isprani šampanj.


I was told I don't wear these brown booth often, so I waited for a snow- free, rain-free day to wear them to work. The dress is black on the back, and has 3 colors in front, divided in triangles. I'm not wearing white tights, they're champagne. It only looks like it in the pictures.


Tamnozelene štrample kupljene su nedavno u New Yorkeru, za 19 kn. Divne su, prave veličine i imaju elastan i ne lete s tijela. Crna haljina kratkih rukava i crna vesta, i nisam znala što da stavim da si unesem boja u život, pa sam se sjetila ovog šala i svezala ga oko pasa. iza je mašna/čvor. Sviđa mi se ideja nošenja šala oko struka kao remena.

Darg green tights, black short sleeve dress and a black vest. I've thought about how to add some color, and remembered this silk scarf. I like how it pretends to be a belt.

Broj komentara: 10 :

  1. Odgovori
    1. drugi outfit je predivaaaaan =D svidja mi se <3
      i svidja mi se ovo sa salom oko pasa =D dobra ideja =D i bas si unjela boju u zivot =D
      <3

      Izbriši
  2. Zadnji outfit - zakon!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tko je rekao da se šal nosi samo oko vrata? :O) Upravo mi je ta posljednja kombinacija najbolja! :o)Za H&M se slažem, u posljednje vrijeme uopće nemam potrebu tamo kupovati dok vidim uzak izbor, a i kvaliteta nije na nekom nivou ^^

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve odlično kao i uvijek :) Ove čarape šampanj - ja imam na jako sličnu mustru crne i traju mi već sto godina! Možda je fora u toj mustri da dobro drži il nešto :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predzadnja i zadnja kombinacija mi se najviše sviđaju, volim naoko nesparive kombinacije i prenamjene odjevnih predmeta :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je super što nosiš suknje i haljine! I ja bih trebala češće. Ali imam najviše ljetnih haljina pa sad jedva čekam da njih ubacim u repertoar :) Totalno odobravam šal oko pasa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja stavljam šal oko struka, svi se dive i pitaju "šta je tooooooo", kad odgovorim, onda su kao " ha-ha, skidaj to, šta će ti šal tu". životuprovinciji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) što te briga, za dobrim konjem prašina se diže.

      Izbriši
  8. hvala svima, sad će ispast da je nošenje šala novo crno :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);