nedjelja, 3. ožujka 2013.

subota./ saturday.


Ono što su vremenolozi najavili, obistinilo se. Došao je vikend kad nije padao snijeg, nije bilo magle ni kiše niti sam ja radila (ovo nitko nije prognozirao, ovo sam znala), a sunce je sijalo. Subota prijepodne, dan kao izmišljen. S.i ja smo kemijele nešto oko izleta u Samobor, ali Samor će pričekati zelenije dane, pa smo otišle u Maksimir. Na pješačkom prijelazu koji vodi u Zoološki vrti i park iza njega, piše na asfaltu : Samo korak od prave zebre, što mi je bilo baš fora i drago mi je da je nečija dobra ideja prošla sve moguće administrativne zabrane koje su se na tom mjestu mogle pojaviti. Maksimir je tiši od Bundeka i Jaruna vikendom, valjda je ljudima još prehladno, i, mada je vjetar puhao, dan je bio divan. Višesatna šetnja i kava u Švicarskoj kući, puno pasa koji su veselo trčali, patke koje se ljuljuškaju na suncu, sunčane na glavi, blato do koljena..savršena subota. Još uvijek sam puna energije od izlaganja suncu, blago mi se.









It seem like, everything the weather forecast people said, came through. The weekend came, there was no snow, no rain, no fog, no work ( ok, I din't need weather forecast for that, that I did know) and there was suuun! Great, dear warm sun. S. and I talked about where to go, and decided to go  to Maksimir park. It was sunny but windy, not many people so I really enjoyed the day in the nature. There were ducks and dogs and mud and first grass coming from the soil..a perfect Saturday. I'm still full of the energy. And it is only the first day with sun here.


Broj komentara: 13 :

  1. Maksimir uvijek u potpunosti opravda svoje ime, čak i kad je krcat ljudima. Krasna šetnjica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, Maksimir je dovoljno daleko da nije jako popularan, a tišina i ptice se deru a nema auta i sve miriše kako treba:)

      Izbriši
  2. Krasne fotografije, prave proljetne! I kod nas pravo proljeće, guštamo ispijajući kavicu na suncu uz more!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lajk za zelene štrample! Mnogo je toplo za ovo doba godine, al je i naveče hladno. :/
    Vremenolozi! :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Eto ga, eto ga, ide proljeće!!
    Jesu to štrample iz prošlog posta? Baš su dbre, sad im se tek dobro vidi boja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu, da:)
      jel i vama proljeće došlo?

      Izbriši
  5. to je to :D najbolje od svega što će sve više biti takvih dana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) već dva dana sam ko ptičica, sunce me drži budnom

      Izbriši
  6. Ja sam mislila vikend provest odmarajući se, al na kraju sam ga prokafenisala. Šteta je bilo potratiti vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);