četvrtak, 4. travnja 2013.

Drage H&M najlonke/ Dear H&M tights


Drage H&M najlonke,
kupila sam vas jer ste mi se svidjele na prvi pogled, i kako jako volim točkasto, odlučila sam vas donijet u svoj život. Cijela ova zima je bila prehladna za vas, ali jučer sam zaključila da je vrag odnio šalu i da je vrijeme da vam pokažem svijet.

Niste baš zaslužile. Na moje prvo nošenje reagirale ste ko da sam vas nosila na vojni poligon, a ne na uredski posao, auto, kavu, i u šoping centar. Prva rupa pojavila se oko 11 prijepodne, iz vedra neba (mada nebo vani nimalo nije bilo vedro). Gledala sam kako se oko ovih divnih točaka pojavljuje prazan prostor, a do trenutka kad sam došla doma, izgledala sam ko da sam se probijala kroz šikaru na putu doma.
Jeste tanke, ali nemojte me zafrkavati. Prekrižila sam noge, i najlonka se zakačila na drugu najlonku i izvuklo se par očica. Pretpostavljam da vam je i moja koža prouzročila određen stres, jelda?

Vjerujem da ima ljudi koji kupe odjeću, obuću, nakit i dodatke te ih drže na tamnom i sigurnom mjestu, daleko od tuđih pogleda i svih mogućih opasnosti.
Ali ja nosim svoju odjeću, i sigurno nosim svoje čarape. Imam ih godinama, ali ih sigurno nosim cijelo to vrijeme. Nigdje na pakiranju nije pisalo da nije za korištenje. Ili da su moje noge preopasno mjesto.
Nije pisalo ništa slično. Pisalo je da su najlonke i pisala je cijena.

Kako onda ja platim cijenu, a vi ne odradite dio s najlonkama? Još bih i razumjela da sam svojim moćnim palcima probila rupe na vama, ajd, to je moguće, ali nositi ih jedan radni dan i vratiti se ko da je mačka oštrila kandže po meni, to mi se baš i ne sviđa.

Ne sviđa mi se ideja da čarape postaju jednokratno ulaganje. Da sam htjela hodati okolo u potrganima, kupila bih si takve. Nekako sumnjam u davanje druge šanse.
Baš ste me razočarale.




Dear H&M tights,
I had the crush on you from the moment I saw you, and had to buy you and bring home.This whole winter was too cold for you, and I waited for better days, and yesterday it was finally a better day and I decided to wear you.
Little had I known.
First time out, you acted as if I wore you to a military training, and not to work, coffee and some window shopping afterwards. I saw the first hole around 11 am, while in my office, sitting on the chair, doing nothing dangerous . And as the hours passed by, I saw more and more thing going wrong with you.
At one moment I crossed my legs and saw a few stitches out of the tights. How on earth could my leg be so dangerous to tights? My skin isn't that hard.
I believe there are people who buy clothes and don't wear them, but I am not one of them. If I buy something, I really do plan to wear it.
And if I give money for it, I expect to work. At least one time.
If I wanted to wear tights that look they have been worn for months, I would have bought something like that.
I am not happy with you.

Broj komentara: 19 :

  1. Šteta, izgledaju prekrasno, a bogme i dobre noge imaš! Ja imam troje grilonke koje sam kupila od neke tete koja ih je nosila. Nepoderive su. Nosim ih već drugu godinu zaredom, perem, ako sam koju očicu i potegnula prstenom, noktom, nije napravila rupu. Šteta samo što ih više ne mogu nabavit.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahah, nadam se samo da ih nisi puno platila... I stvarno, danas je teško naći kvalitetne najlonke. Ja i ne kupujem te pretanke...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisu skupe, ali ja sam škrto stvorenje, ne da mi se dat ni toliko ako se strgaju na prvom nošenju.

      Izbriši
  3. aj najlonke,ali vidi nona dobriiiih :)

    OdgovoriIzbriši
  4. slatke su... ali ne mogu se odlučiti na tvoj post reagirati :-) ili :-(. Možda ipak >:(

    OdgovoriIzbriši
  5. super izgledaju noge ;))a najlonke, njihove nikad nisam kupila iz razloga s, m,l veličina bez nekakve tablice visine i težine, pa jednostavno nisam znala koje bih uzela :D to što nosim s hlače obično ne znači da uopće do kraja mogu navući m najlonke nego moram kupiti l, pogotovo grilonke

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatično si to složila :D. Inače, slatke su najlonke, ali zbog svoje zimogroznosti nisam ni razmišljala o ovako tankima. Nadam se da nisu bile toliko skupe.
    Mene su isfrustrirale jedne previše plaćene, svilenkaste, tanane, a guste. Pa imale su i grijače i potpore i što sve nisu. Noge izgledaju kao bonbončić u njima. Nakon prvog nošenja su se ofucale na koljenima i petama, a nije da imam brus papir na petama. Ok, koljena su diskutabilna, ali te su prve s kojima se to dogodilo. No, ipak im je trebalo jaaaako dugo da se poderu (tipa par godina). Nosila sam ih ispod hlača kad je bilo jako hladno, nisu bile za oči jer su izgledale zaista očajno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zato ja nikad za tanko ne dajem preko marke. A ni za debelo. :)
    Da su dobre, jesu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj baš su slatke, baš šteta.

    ps. i ja sam skužila da s mog bloga nestaju tvoji komentari, dobijem ga na mail al kad odem na blog - šipak. Nemam pojma zašto O_o Ja brišem samo spam komentare tako da nemaš brige :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh my goodness, I Completely RELATE to this post! I've had tights that ripped while I was putting them on for the very first time! So frustrating.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ok, THAT never happened to me(yet)! How can this happen? I mean, you know how to put them on, there are no secret steps in it. it's not rocket science.

      Izbriši
  10. fak. ja jako volim najlonke i bas se skenjam kada odu,ali ovo...stvarno nije u redu. Ali fino si napisala tekst ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  11. hehe, baš si me nasmijala! šteta za najlonke, stvarno su lijepe...

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je bas lepo opisana zal za predivnim najlonkama :) Meni ako palac ne probije najlonke, onda to bude nokat sa ruke, a pre neki dan je bilo milimetarsko parcence stakla koje je upalo u kesu u kojoj sam nosila neku serpu, i to bas sa strane koja mi je u hodu dodirivala nogu :( Inace, i ja imam tifnaste carape iz HMa, ali su tufne mnogo sitnije, i carape su mnogo deblje. I mogu ti reci da mi traju vec koju godinu. Nema druge, nego da ne kupujemo tanke carape :)

    OdgovoriIzbriši
  13. wow, koji nogari!!! najlonke nisu moj đir, nepouzdane su i iritantne. tvoj post samo potvrđuje to moje duboko ukorijenjeno uvjerenje.

    OdgovoriIzbriši
  14. Danas je sve postalo za jednokratnu upotrebu, bojim se. I mene to jako frustrira, volim u svojim stvarima moći svašta i to dugo vremena... A ne da se sve ocufa, strga ili bude puno mucica nakon dva nošenja i jednog pranja. A ak izdrži sezonu onda smo kolektivno bez riječi...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);