nedjelja, 14. travnja 2013.

Lika na 1 dan/ Lika for a day


Subotu sam (napokon) provela u Lici.
U Lici imam rodbinu, i nekako uvijek put tamo doživljavam kao terapiju kad život postane izazov. Priroda tamo me opušta, i paše mi malo porazgovarati s nekim dragim ljudima, koje ne viđam često, ali uvijek nastavimo di smo stali. Paše mi i maknut se od svega "ovdje" i barem na dan se preselit u neku drugu situaciju.
Već neko vrijeme pokušavam "pobjeć u Liku" ali mi ne uspijeva. Imala sam plan prošli petak, onda sam u četvrtak navečer pokupila neki zli virus od kojeg sam ostala bez glasa a temperatura je skočila, rodbina je dobila gripu, i bilo je odrona po cesti do tamo. Ok, shvatila sam, odustala sam od prošlotjednog puta.
Prije toga mislila sam otić odmah nakon Uskrsa, ali..odbiše mi zahtjev za godišnjim.
Već par mjeseci radimo s čovjekom manje. To je, pretpostavljam da shvaćate, povećan obim posla i ne povećana plaća, plus što se novi čovjek nekako nikako ne nazire na vidiku, mada mi se već par mjeseci govori da će se stvari promijeniti. U međuvremenu, svi moji planovi za neka putovanja pali su na neplodno tlo, godišnji čeka, sve stoji.

Ta situacija me blago rečeno raspižđuje, jer neke destinacije su povoljnije prije turističke (visoke) sezone, a ja sam prije svega željna odmora, i sve to mi pila živce. Povrh živaca, umorna sam i iscrpljena i htjela bih se odmoriti kako treba, da ostavim poslovni mob na par dana, da nisam dostupna svuda i uvijek. Naravno, u rečenoj situaciji virusi se sretno nastanjuju u meni, i ja u prosjeku dvaput mjesečno pokupim nešto od čega povraćam, kašljem i imam temperaturu, ne odležim to jer ne mogu izostati baš s posla, i idemo opet u krug.
Sama sebe nerviram s kukanjem kako sam umorna, i dođe mi da se ošamarim i razbudim, ali preumorna sam za takav pothvat.
Subota je napokon imala sve potrebno za put, i pokupila sam se i otišla. Bio je lijep proljetni dan, ali da i nije, ja bih i uz padajuće čuskije otišla.
Nije to ništa posebno, malo autoputa, red groblja, red rodbine, red groblja, red druge rodbine, ručak kod najdraže rodbine, i kava i šetnja i druženje i povratak nazad.
Ali me jako veseli. Pretpostavljam da svatko od nas ima neku svoju "Liku".



Finally I went to a trip to Lika on Saturday.
I have relatives there, and somehow I always think of going there when life becomes difficult. I like the nature there, animals and woods and mountains, I really enjoy my time there and feel happy .
So, for some time now I was trying to escape, but failed. I planned going last Friday, but caught some virus. Lost my voice. A week later I was feeling better, and on Saturday off I went.
                                                         ovaj plavi zid pod snijegom- to je Velebit

Priroda se lagano budi, jaglaci su cvali posvud u velikim skupinama, i pored njih ljubičice, janjad i ovce i koze i konji po livadama, paščad od par mjeseci koja vježba zube na mojim tenisicama.
Obišla sam malo tele koje se nedavno otelilo, i uzela jaja od kokoši koja se jako uznemirila od toga.
Kad smo kod jaja, rođakinja mi je dala jedno posebno jaje. Izbacite uljeza ;)
 Ima jedna koka, koja nosi plavobijela jaja. Da, dragi čitatelju, dobro piše. Za Uskrs su samo lijepili naljepnice na kuhana jaja. Koka ni po čemu ne odskače od ostalih, ne pokazuje naklonost umjetnosti niti drugačijosti. Samo, eto, jaja su joj bijela s plavkastom notom. Sva druga jaja su prave hrvatske boje ljuske jajeta.

Na povratku, odmah nakon Kapele, krenula je kiša. I padala je i padala i oprala mi auto.
Želim vas svima ugodan vikend!

Broj komentara: 6 :

  1. Divno! Lijepo da si napunila baterije. Imamo svi svoju LIku ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super mi je ta koka! Quirkyalonerica!!!

    Da mogu život bi mi doslovno bio putovanje... "jer ja sam skitnica....................."

    OdgovoriIzbriši
  3. neka si se ti lijepo odmorila :) i ja baš sad uživam u svojoj Liki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čini se da svi imaju nekoga u Lici :D
    Više su moji Ličani u Zg-u nego ja kod njih, morat ću to pod hitno mijenjati :D

    OdgovoriIzbriši
  5. auto opran kisnicom, neprocjenjivo :D ja sam figurativno u lici cim nisam na poslu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam svoju Baranju. I baš si to lijepo rekla, odem kad mi život ovdje postane izazov :)
    Vratim se kao nova, svaki, svaki put.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);