ponedjeljak, 29. travnja 2013.

Nedjelja, Botanički vrt/ Sunday, Botanical garden


Nedjelja je bila i vjetrovita i oblačna, ali popodne je bilo krasno i otišla sam s Marinom u Botanički vrt.
Botanički vrt se odlučio pokazati u najsjajnijem izdanju i sve što je moglo, cvjetalo je. Sunce je sjalo, bilo je toplo, ja sam otišla golih nogu i mokre, oprane kose, koja se sušila na zraku. Nisam to radila cijelu zimu :)  I zaboravila sam kolika je to griva kad se prirodno suši, bez četke i fena i pegle.
Već sam pisala o ovom lijepom mjestu koje vrijedi posjetiti. Vrt je bio pun stranih turista, i baš mi je bilo drago vidjeti ih kako uživaju. Slijedi nekoliko slika lijepog nedjeljnog popodneva u prirodi.

Marina ima puno bolji aparat nego ja i iskoristila sam ju malo da i mene slika, uz svo bilje kojem je posvetila pažnju. Što je pomalo sebično, jer Marini je ovo bio prvi posjet Botaničkom, i svejedno sam bila attention whore ponekad i žicala da slikne i mene, a ona s glavom među granjem pokušava uslikati neki tučak:)
Hvala Marina :) ( Vjerojatno će drugi put otić tamo bez mene, da uživa u miru)


Sunday was windy and cloudy, but in the afternoon came the sun and was hot and I went to the Botanical garden. I had bare legs and my hair was wet from washing, I let it dry on the sun, something I haven't done the whole winter. I have forgotten how good it feels, and also have forgotten how big my hair is without a hairdryer and a brush.
I went there with Marina, and she has never been to the Botanical garden before.
The garden gave its best, all in bloom, full with flowers and bees, and we enjoyed the time in warmth and sun and flower smelling. It was full with foreign tourists, a nice thing to see. Who knows, maybe they don't have a botanical garden where ever they come from?
And since Marina has a good camera, I have asked her here and there to take some pictures of me with her great camera.
And although it was her first time there, and she was all in flowers and leaves, I was attention whore enough and made her take some pictures at the end.
Tnx, Marina!
She will probably go there next time without me ;)






Broj komentara: 10 :

  1. Što ti je lepa haljinica!! Prvo ona malo slika tebe pa ti nju..najmanje je cveća na slikama :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sto si slatka na slikama, bas je lijepo vidjeti te s osmjehom od uha do uha, ko cvijetic medju cvijecem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. haha, attention whore, baš si lijepa! ;)) Zamisli, ja isto nisam bila u Botaničkom, vodiš me kad dodjem prvom prilikom! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Botanički! Prolazila sam biciklom prošli tjedan i bila bih ušla da dopuštaju da se provozaš biciklom. Ali vidjela sam da imaju parking za bicikl, gdje ga možeš zavezati, i to je ok :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooooj, evo već više od pola godine živim kraj Botaničkog i skoro svaki dan provirujem unutra, a nikako otić u razgledavanje. Inače sam iz Splita, pa da se opravdam šta nisam Botanički posjetila i prije. ;) A evo mi dobra ideja za sutra! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. dobra reklama za janu, ova zadnja slika :)
    inače, obožavam botanički, samo ga nekako ne doživim jer je u centru grada, a tamo idem većinom nekim poslom :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od svih stvari, reklama za tog proizvođača...ni na zadnjem mjestu.

      Izbriši
  7. Ja nikad nisam bila u Botaničkom :D Ne znam što bih tamo :D

    Inače moram još jednom ustrdit da si fakat jako smršavila, u ovoj ti se haljinici posebno vidi. A noge su još uvijek seksej :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma hvala, ali ti uvijek pišeš da sam ti mršava :)

      Izbriši

}, 10);