utorak, 9. travnja 2013.

Početak tjedna/ Beginning of the week

Ponedjeljak je bio, vjerovali vi meni ili ne, jedan krasan sunčan dan. Da, dobro ste pročitali, sun-čan. Sunčan!
Cijelo jutro držala sam fige da sunce izdrži dok meni završi posao.
Došla sam doma, presvukla se i sjela na bicikl. Sunce je sijalo, nije bilo baš najtoplije, ali toplo sam se obukla, samo su mi se uši smrznule.
Baš mi je trebalo popodne u vožnji, u prirodi.
Pješaci, čini mi se, crvenu stazu za bicikle doživljavaju kao postavljeni red carpet, ne znam koji bi drugi razlog bio da se svi pokušavaju nagurati na nju. Ako nije crvena staza, nego žuto označena staza, opet nije dobro. Imala sam nedavno susret s čovjekom koji mi je održao govor nakon što sam se skoro složila pored njega skupa s biciklom, ali o tome u jednom od idućih postova.
Popodne je ko naručena uletila večera kod prijatelja.

I kukuruzne tortilje pride.
A onda sam završila na cugi. Znam, znam, totalno urban i zabavan ponedjeljak, jelda?
T. koja živi i radi u inozemstvu došla je na mikroposjet u Lijepu Našu, i zvijezde su bile blage prema nama pa smo se uspjele vidjeti. (Ponovno) sam otkrila jedno fino piće- Sommersby apple cider. Ok, nakon što sam pitala za tri druga pića, i nisu imali.
Zašto kafići nemaju Schweppes ginger ili Jamnicu ginger? Je li možda to ljetno piće pa ga nema "zimi"? Ako je to, zašto se onda stavlja led u čaše cijelu godinu? Uglavnom, nakon što ničeg drugog nije bilo što sam tražila, uzela sam Apple cider, koji je baš onak, žensko piće. Lijepo smo se podružile i popričale, mada moram priznati da birc u kojem smo bile ima čudnu navadu uključit klimu na najjače pa nek puše i nek se lufta. Osjećala sam se ko da sam na propuhu.
Nakon cuge, ja nisam imala snage nizašta. Sve ono što inače radim navečer kad se spremam za posao sutra ujutro- sve sam ostavila za sutra. I pripremu doručka, i kuhanje ručka, pranje suđa, tuš, pospremanje stana. Sve. Zalegla sam ko da sam radila u rudniku, u 22:22 h.




Možda ste primjetili ove dvije lutke na stolu. To su lutkobebe, Ići Mići rukotvorine.
Ako imate djecu, imate nekog tko ima djecu, ili volite ovakve stvari, preporučam.

Kad legnete u 10 i pol, ustajanje u 6 i pol je malo lakše. Ove promjene vremena mi baš i ne pašu. Od sunca sam sva luda, napunim se energijom, ali kako je uglavnom idući dan nakon sunca neka kiša/oblačno vrijeme/snijeg, ja sam  na emocionalnom i energetskom vrtuljku, a sve to čini me nadrkanom, iznimno neraspoloženom osobom.

Utorak je bio onak, polusunčan, i tek pred kraj posla je zasjalo kako treba. Ja sam još imala nekih obaveza nakon posla, i mislila sam da će sunce zaći dok dođem doma, ali nije! Nije! Pa nisam časila časa, već sam onako obučena za posao sjela na biciklu i otišla u vožnju. Kako se moj mozak ponekad ponaša kao da je tabula rasa, (opet) sam naučila da nije jednako kad se voziš autom i radiš unutar firme, iiii... kad sjedneš takva na bicikl i kreneš u vožnju. Vjetar je puhao, osjećala sam nalete u kotačima, malo su mi i uši stradale, a ni rukama nije bilo baš prevruće. Nebitno. Pogledajte ovo vedro nebo. Boje:)





 Glavom diram sunce. Kažem vam, ponekad mi se mozak ponaša kao da nije u tijelu tridesetineštogodišnjakinje.



Broj komentara: 9 :

  1. Krasne slikice. Baš je vrijeme varljivo, ja sam se jučer smrznula na poslu jer sam se obukla tanko jer je u pon bilo baš fino toplo a jučer - šipak! I ja sam nedavno otkrila somersby a prvi put čujem za išta od gingera i sad mi je cilj to pronaći :) Skužih i da u nekim bircevima ne prodaju radler zimi ali piva uvijek ima - logika nula bodova.

    OdgovoriIzbriši
  2. vozikaš mi se po susjedstvu ;) kad sam na biciklu imam osjećaj da su svi pješaci u krivoj traci, a kad sam pješak kao da su svi biciklisti i roleri u traci za pješake :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma baš ti je super bilo i ti si jedna opako zgodna biciklistica! :) Jel na prvoj slici J?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ginger? Đumbir? ja sam luda za Đumbirom.. Gdje si našla šveps i jamnicu sa tim okusom uopšte, da odmah idem tamo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja silno želim biciklističke staze po Splitu. Naivno mislim da bi to olakšalo vožnju. ;) Divna ti je posljednja fotografija, zenovska skroz :)

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja se slažem sa Kikom, u Splitu su biciklističke staze "utopija" i nadam se da će i kod nas to u dogledno vrijeme biti sasvim normalna "pojava"!

    OdgovoriIzbriši
  7. :DD isto se osjećam! a i znam zašto si zaspala tu noć ko da si radila u rudniku. zna to tako poslije dobrog nadisanja svježeg zraka i oduševljenja prve vožnje bicikla u proljeće :) ja sam sinoć nakon 12 sati u gradu i bajku zaspala ko omamljena.
    a super je stvar što će toga biti sve više i više!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jamnica ginger? Zašto je ovo prvi put da čujem za to? :O

    OdgovoriIzbriši

}, 10);