utorak, 23. travnja 2013.

Ponedjeljak/ Monday

Radila sam vikend, i negdje usred noći, dok sam se vraćala doma s posla, namirisala sam benzin kad sam izašla iz auta. Ali ja nisam stručnjak za aute, ni za benzin, i u mraku parkinga nisam mogla skužit dolazi li benzin od mog auta ili odnekud drugdje. No nedjelja je potvrdila moju sumnju, jer je na parkingu kapalo odnekud. Ja sam previše akcijskih filmova gledala da mi ovo sjedne dobro. 
Pa sam prvo danas išla majstoru i da, nisam zabrijala, kapao je benzin iz nekog filtera koji stoji na putu između rezervoara i motora. Filter je korodirao i imao je rupe po sebi. Nakon zamjene filtera, otišla sam zamijeniti zimske gume ljetnima. Idem uvijek istom vulkanizeru jer mi se sviđa ritual koji sam si tamo stvorila. 

Dođem, sparkiram u red auto i odem u birtiju. Popijem kavu dok majstor ne dođe po mene da uvezem auto na onu podizalicu za aute (ne znam kako se to zove), i dalje se vratim na kavu. Ponijela sam si knjigu koju sam konačno vratila večeras u knjižnicu. 
Pila sam kavu, gledala vlakove kako prolaze obližnjom prugom, neki dječaci u birtiji pokušavali su biti duhoviti - znate kako se netko trudi glasno biti duhovit, ne zbog svog društva, nego zbog vas, stranca u  tom okruženju? Uglavnom, nisu baš bili preduhoviti, ali knjiga je bila zanimljiva, u pušačkom dijelu kafića, koji je ujedno i jedini zatvoreni dio kafića, nije bilo nikog veći dio vremena pa je zrak bi čist, i majstor je onda došao po mene jer su gume zamijenjene.

I znate kako sam završila dan? Otišla sam na mačevanje :)
Ja do prije par dana nisam ni znala da postoji mačevanje u Zagrebu/ Hrvatskoj  a kamoli da ću sudjelovati, ali poznanica me pozvala, ja prihvatila jer nisam nikad a što ne bi, i eto, ponedjeljak navečer, ja u dvorani.
Kako zaista pojma nemam ni o čemu, sve mi je bilo super. Svi mačevaoci su mi izgledali vrlo elegantno i super sposobno, oni su imali ligu i natjecali su se i ja sam nabrzak naučila par francuskih riječi koje se koriste tamo.
Trenutak kad sam pljeskala ručicama bio je kad su mi dali u ruke prvo mač, a zatim i floret. Vi sigurno ne znate što to znači, a ja znaaa aam! Postoje mač, floret i sablja. Sablja se ne koristi u Hrvatskoj, mač i floret da.





 ovo je mač. ove rupice sa strane su mjesto gdje uštekate žnjoru, pa, kad ubodete suparnika, sustav zabilježi uspješan pogodak. znači, mač vam je prikopčan na struju dok se borite. ja sam cijelo vrijeme imala obojoboj! izraz lica. Osim toga, imam mač u rukama! Bila sam obučena za nemačevalački dan, kao što vidite.
A ovo je floret. Za ljevaka, ali kao da je taj dio problematičan u meni i floretu na slici.



I worked the whole weekend, and on Saturday night, on my way home, I noticed gasoline was leaking somewhere from my car. First I thought I noticed wrong, but another day I saw drops under the car. I have seen way to much action movies to not become nervous about it. Son on Monday morning I went to see car mechanics, and it turned out something called a filter for the gasoline was broken.
Afterwards, with a brand new gasoline filter, I had my winter tires changed with the summer ones.
I always go to the same place to do that. It is not crowdy, I leave the car and go to a local coffee bar and have my coffee while the car gets all the attention.
I have an hour for myself, usually I bring a book with, and drink espresso .

After all car issues were done, how did I end the day? I went to a fence.
I have never ever been to a fence. A friend invited me, and I said yes because, well, I have never been to fence before.
And so I went.
I had no idea how it is going to be, but it was great. I attended a competition, as a viewer, of course. I have learned many things about fencing, they even gave me a sword to wear, for a while.
For example, one thing I wasn't familiar with is that a sword is wired, so when a person stabs the opponent, a program notices it by the tip of the word, where the electrical chip is.
A well spend evening.

Broj komentara: 9 :

  1. Ne mogu vjerovati :) A moj muž bivši mačevalac!

    Go, Zuba, go!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, ovo vam je mač, ovo floret a ovo moje predivne balerinke ;) Bravo, samo odi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mačevanje nisam očekivala :D predobro :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Opa, pa ti si imala jedan vrlo zanimljivi početak tjedna. Mačevanje!!!! Wowow!

    OdgovoriIzbriši
  5. uuuu, super! čini se zabavan sport!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mačevanje :D Mora da je cool osjećaj :)

    Imaš nagradu kod mene :) http://azziellablog.blogspot.com/2013/04/cro-nagradice-nagradice.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Wondeгful blog! I found it ωhile searching on Yаhoo News.
    Dο you have anу tiрѕ on hοw to
    get liѕtеd in Yahοо Νews?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

    Here is my blog; V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši
  8. Mačevanje je stvarno bilo neočekivani twist na kraju :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);