nedjelja, 28. travnja 2013.

Što obući na posao/ What to wear to work

Nadam se da vam je lijepa i sunčana nedjelja i da uživate u danu. Slijedi post o outfitima koji su se nosili zadnjih par tjedana. Moja kartica na aparatu ima stav o prebacivanju slika (koji nije istovjetan mojoj ideji o prebacivanju slika na laptop) pa ih trenutno prebacujem s moba i pritom slike ne ispadnu baš, kako da kažem, kako treba. Tako da su i manje izoštrene i boje su čudne, a ja nisam stručnjak za to, pa će, dok ne bude bolje, slike biti ovakve. Bolje išta nego ništa.



I hope you're having a lovely sunny Sunday. Here comes an outfit post with outfits from the last few weeks. I have a situation with my camera memory card- let's say we don't agree on how it should work, so at at moment I transfer my pictures from the camera over my phone to laptop, and in the meantime these pictures sometimes loose colors and some details. And since I am no expert in picture making/ transferring, pictures will look sometimes weird.

Radni vikend. Kad radim vikendom, ne šminkam se, ne uređujem se, u biti nosim vrlo ležernu odjeću jer nekako vikendom malo ljudi radi, i većinu dana sam na poslu, pa trčim u rano jutro svakako obučena.
Ponašam se ko da me nitko neće vidjeti. Balerinke su kožne, mekane, divne. Dobila sam ih prošle godine ali tek ovo proljeće počela sam ih nositi kad je počelo suho vrijeme. Pisala sam jednom o njima, ove mašne na vrhu sam svezala koncem, inače bi se kožni žniravci razvezali nakon dva metra, i ja bih se saginjala ko da imam Tourettov sindrom svakih 15 sekundi. Vestica je Marks& Spencer, haljina Urban Republic kupljena prije neke 4 godine.


A working weekend. When I work on weekends, I usually don't wear make up no do I dress "for work". My work on weekend means I work the whole day, so I wear something I feel comfortable in. These leather flats I got last summer, but only this spring I got to wear them. They're so comfortable, I only had to tie a knot on the top to keep the laces in place. Before I used a thread, I had to bend every 15 seconds to tie the knot again.

Imam nove naočale. Tamnije od onih smeđih, mada ni ove nisu dovoljno tamne za jako proljetno svjetlo. Tu je već bilo dovoljno toplo za gole noge, ali dugi šos je bolji od kratkog, mada sam par dana kasnije jednostavno izašla iz najlonki i počela hodat golih nogu. Moje kolegice u uredu su reagirale ko da, u najmanju ruku, sam došla bosa po cičoj zimi. Vesticu sam dobila, šos New Yorker od prije par godina, majica ima dobrih 6 godina već i moram priznat da Caliope prodaje dobru odjeću (ili je bar imao dok sam ovo kupovala).


I have new sunglasses, darker then the older ones. That day it was warm enough for bare legs, but still I chose a long skirt. My office colleagues looked at me as if I came to work naked.

U Karlovcu ima neki outlet u kojem sam kupila ovu Vero Moda haljinu. Volim Vero Moda, imaju mi dobre stvari, dosad sve što sam kupila još uvijek traje, i ne raspada se, a kako ne znam ima li ih uopće više u Zg, baš se razveselilo kad sam naišla na outlet nakon jedne kave u Ka. Remen je došao skupa s haljinom.


I was in Karlovac and saw an outlet store there, where I bought this Vero Moda dress, that came with a belt.I like Vero Moda, everything I have bought years ago is still valid and I wear it.


 Jedna s hlačama. Ove godine imam problem s hlačama, jer mi nijedne koje imam više ne stoje. Koliko god sad to može zvučati super, ali dosta sam smršavila i na suknjama i haljinama se to ne vidi, ali sve hlače mi vise. Vise i na dupetu i na struku i moram ih stezati remenom i tek onda nije dobro jer se sve nagužva i izgledam ko jado jadni. Ovo su jedne od rijetkih koje su kolko tolko ok pa sam ih nosila u "prijelaznom" razdoblju. Balerinke su Alpina, kupljene prošlo ljeto na sniženju, kožne su i jako udobne. Meni se svaka cipela kupljena u Alpini  dosad pokazala ko odlična investicija.

One in pants. I have a new problem this spring. Since I have lost quit a lot kilos in the last year, dresses and skirts are still ok to wear, but wearing pants makes me look poor.They're too big and there's too much space and belt doesn't help. These are the only ones that look ok, and I had to buy new pants for this spring/summer/fall.

4 komentara :

  1. Ako ti kazem da se Calioppe sije ovde? :)) Ovoprolecna kolekcija je blagi uzas (cak i za mene psihodelicnu). Delimo ljubav prema Vero Modi :)
    Prva kombinacija i THE prugasta suknja <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma daj? u Makedoniji? glavno da im na etiketi piše da je Italija :)
      ne kupujem često tamo, ali majica sa slike je kupljena pred 6 godina i još uvijek je ista.
      naravno da ima i smeća, ali ono što sam probrala je ok. znači nova kolekcija ne valja, ha?

      Izbriši
  2. svidjaju mi se balerinke, i naocale ti lijepo stoje i prve i druge, a druge su bas zanimljive =D treci outfit je predobar, a voljeela bi imati dugu suknju sa prugama(drugi outfit), ili haljinu, vec odavno zelim ali nikako da nadjem, takvu slicnu, crno bijelu =/
    <3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);