nedjelja, 7. travnja 2013.

Zdravi i fini ručkovi/ Delicious, healthy meals


Vikend post je o hrani. Slijedi nekoliko stvari koje sam jela u zadnjih par tjedana. Malo mi je bedasto slikat sve što pojedem, pa je ovo što dosada nisam postala.


This is a food related post. It is about some meals I have had in last few weeks. I try to post only the ones I haven't mentioned before.

Bezglutenski špageti s dinstanim povrćem. Kupila sam te neke bezglutenske špagete i mjesecima mi leže u špajzi, jer mi nisu najfiniji. Napokon sam se odlučila iskoristiti ih i sad već danima radim nešto s njima. Bezglutenski špageti upiju svu vodu ovog svijeta kad ih kuhate. Ipak sam naučila da se slažu sa saftovima i dinstanim povrćem. Ovdje je pitanju bila dinstana puretina, mrkva, blitva i rajčica.


Gluten-free spaghetti and cooked vegetables. I've bought these spaghetti some time ago, but didn't like the taste, and finally have decided to give it a try. These spaghetti soak all the water from the pot. But it tastes good with the turkey and vegetables. I cooked some tomatoes, carrot and mangold with it.

Brudet sa žgancima. Mislim da sam ga već nekoliko puta spomenula. Brudet je divna, fina stvar. Nije kompliciran, nije skup, i stavite u njega sve začine koje volite. Ljubi se i s krumpirom, ako ne volite žgance.
Ja sam u brudet dodala i malo blitve, i obavezno rajčicu.

Fish stew with polenta. I think I have already mentioned it before. Fish stew is a delicious, simple meal, not expensive, easy to make. If you don't like polenta, you can cook potato. I have added tomato and some mangold.

Zdravi muffini. Recept sam ukrala prijateljici, koja mi je prvo složila ove muffine koje držim u kutiji, pola s povrćem, pola sa šumskim voćem. Odlični su, sve sastojke smijem jesti, i svako toliko ih spremam, uključujući i danas. Trenutno im dodajem zblendane jabuke, od čega su sočni. Napisat ću uskoro post samo s receptom za njih, toliko su dobri.
Inače, tek sam kasnije primijetila svoju ruku ispod plastične zdjele na prvoj slici, i podsjetila me na neki film gdje se ljudi voze avionom, i noć je, a na prozorima aviona se najednom počnu pojavljivati ovakvi dlanovi;)
Mislim da je bila u pitanju neka Zona sumraka ili slično. Muffini ne spadaju u zonu sumraka, i slobodno ih probajte. Tko zna, možda vam se i moja ruka pojavi na dnu kutije : tiruriru zvuk iz zone sumraka:  .



Healthy muffins. I stole the recipe to my friend :) who first bake me some muffins, part with vegetables, the other part with fruits. They're great, and I have baked them many times ever since.
At the moment I prefer adding smashed apple to it.
I lately saw my hand under the plastic box, which reminded me of a Twilight zone scene, where an airplane flew and the passengers saw such hands on the windows in the night. But my muffins won't remind you of the Twilight zone, I promise

Ovo je salata. Kristal salata, luk i dimljena orada, sol, papar, maslinovo ulje i malo balzamičnog octa.
Dimljena orada je jako fina stvar, mada u Lijepoj Našoj izgleda ima status delikatese jer je preskupa.
Od ovoga neće biti siti cijeli dan, ali bit ćete siti par sati, nema one težine u želucu a jako je uskusno. Predlažem za neki lagani ručak ili laganu večeru.

And the last: salad with a smoked bream. Lettuce, onion and some smoked bream, Add olive oil and acetto balsamico. Beautiful

Broj komentara: 5 :

  1. googlala sam Dimljena orada , to neka riba?? =S ha?
    uglavnom uvijek volim gledati ovu tvoju hranu, =D

    OdgovoriIzbriši
  2. je, orada je riba. vidi, kod mene je ili avijacija ( piletina i i puretina) ili ribe i plodovi mora ;) ne možeš fulati

    OdgovoriIzbriši
  3. meni to sve fino izgleda, a s obzirom da ne ljubim previše meso najradije bih uvijek jela ribu samo da je imam negdje pod nosom kupiti kad dođem s posla

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja ishrana je slična tvojoj i baš su mi super ovi mali prijedlozi u slikama, voljela bih da ih je više.. :-) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj meni suu ti tvoji prijedlozi tako ukusnoizgledajući. Ajde daj tu i tamo koji receptić... Samo ne ribu jer sam na nju alergična i to jako. Sve ostalo, pogotovo razno razni čušpajzi, me zanima :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);