srijeda, 1. svibnja 2013.

1. maj/ Labor Day

Sretan vam 1. maj!

Neka vam do idućeg Prvog maja dođe posao ako ste nezaposleni, ili bolji posao ako trebate promjenu.
Želim vam dobru i redovitu plaću i ugodne kolege.
Kako je danas Praznik rada, ja eto radim.  Nije to loše, manja je gužva u gradu, lakše se dođe na posao, a kako ne radi cijela firma, manje me tlače imam više mira.
Sjećam se da sam na prvi dan proljeća cvrkutala kako je napokon stiglo proljeće, da bi dan nakon toga zahladilo i onda je snijeg padao još jedno vrijeme.
Danas je 1. svibnja i savršeno je normalno da otvorim ljetnu sezonu. Otišla sam na posao u ljetnoj haljini, golih nogu, i na nogama sandale. Jučer sam nakon posla (mudro) zaključila da bi trebalo uložiti u otvorene cipele jer je ljeto zasjelo.



Happy Labor Day!
I wish you get a job till the next Labor Day, if you are unemployed, or a better one, if you need a change.
May your colleagues be good people, and may your paycheck come regularly.
And since it is Labor Day, I am working today. It is not a bad thing, there are not too much cars on the streets, I arrived to work much faster, and since not whole my company is working, there are not many people annoying me asking for work cooperation.
I remember, on the first day of spring this year, I was soo happy, and a few days later, it snowed. For days.
Today it is May 01st, and it is perfectly normal to start the summer season. I went to work wearing a summer dress, bare legs and sandals I (wisely) bought yesterday, thinking I will need them soon.
Soon? Today.




Jutros, prije posla, išla sam se malo voziti biciklom da se razgibam, i nisam uopće mogla procijeniti je li dovoljno toplo za šorc, ali okuražila sam se i stavila malo kreme za sunčanje na lice.
Bilo je prevruće. Trebala sam i šešir ponijeti. Bilo je sparno i zrak je bio prepun svega što cvjeta, zemlja je mirisala i trave su mirisale.

Očito je i drugima pasala moja vožnja, jer naišla sam na nekog postarijeg gospodina na biciklu, koji je, kad me ugledao, povikao: "To te ja pitam!" i sav veseo se nastavio voziti. Eto, nekom sam uljepšala dan.

Ok, nekom od 60+ godina je i lako uljepšat tako dan, ali provezla sam se i pored nekih dječaka koji su isto tako imali potrebu zaželjet mi dobar dan. Onak, školski. Ko da sam im profesorica.

Mogu jedino zaključiti da je na prvi maj jako malo žena bilo za vidjet na biciklima.

Nadam se da vi koji ne radite, provodite ovaj lijepi dan s dragim ljudima, na nekom lijepom mjestu, uz  mogući roštilj i nešto što se uz roštilj pije.


This morning, before the work, I went bike riding,. first I wasn't sure what to wear, I wore my shorts, but I should have taken a hat too. It was hot, sunny, and the air was filled with the fragrances from the trees, and the grass, and the flowers in bloom.

I could say other people were happy to see me biking, because I met an older man riding a bike towards me, and when he saw me he yelled " that's the way to go!" and he left happy.
Well, I can say I made someone's day.
But he was a 60+ man. Later I saw a group of teenager boys, who all wanted to say hello to me, in a way they would say hello to a high school teacher.

I could only say I conclude there were not much women on bikes on the streets today.

In case you are not working today, have a lovely, sunny day. Maybe a BBQ, and some good drink with it.

Broj komentara: 16 :

  1. slatke sandalice :)sad bi nakon šest mjeseci zime moglo biti i šest mjeseci ljeta što se mene tiče :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo me ugrizo komarac. jel može to ljeto od 6 mjeseci bez njih?

      Izbriši
  2. krenula si u ljetni đir, baš ti lijepo stoje sandale.
    I ja sam danas radila, pa neka nam je Sretan praznik Rada!

    OdgovoriIzbriši
  3. How fantastic that you're finally in the midst of bike season! These shoes are so gorgeous -- as is your immaculate pedicure!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, Cammila, thank you, but you should check your eye sight:)

      Izbriši
  4. Zakon si, Zuba! Baš si me oraspoložila, i ja danas radila, ali u znatno tmurnijem raspoloženju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde, barem te je nešto razveselilo ;)
      drž se. tek jemjesec počeo...

      Izbriši
  5. e pa trebala si doć u KA, ovdje je bilo i previše bicikala, tradicionalna bicilijada je bila! Btw, jako sam ljubomorna na sve tvoje cipele, a sad, evo i na sandale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi skužili na poslu da me nema :)

      Izbriši
  6. I eto, vrijeme te opet zeza, jučer onako divno a danas kiša. Ali barem nije užasno hladno. Ja još uvijek čekam da mi daš krug na biciklu haha xD

    OdgovoriIzbriši
  7. i ja sam se vozikala na bicu... :) preslatke sandalice!
    Stela

    OdgovoriIzbriši
  8. ja se provela s upalom grla i temperaturom doma u krevetu, ali to i nije tako loše, jer konačno stigoh pregledati drage mi blogove. Nadala sam se vidjeti fotografiju tebe na biciklu u lepršavoj haljini, nikad mi dosta takvih;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Radila, isto ko i ti. I lagano umirala.

    OdgovoriIzbriši
  10. bio je ok 1. maj. s curama na jarunu, klafranje i kartanje :)
    sviđaju mi se tvoje sandale :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);