petak, 24. svibnja 2013.

Petak/ Friday

Dani samo lete, ja ne stižem ni slikati ni slagati misli na papir. Ne sjećam se kad sam se zadnji put sjetila uslikat se u garderobi za posao. Potrudit ću se da se to promijeni uskoro.

U Zagreb se ponovno vratila jesen, malo da nas sve prodrma. Jučer je bilo 12 C, danas prije posla 7 stupnjeva.
Moje tijelo je supersretno zbog toga, pogotovo kralješnica.

Na stranu promjena vremena, hajmo malo o meni.
Jučer ujutro sam jedva otišla na jogu. No kad sam došla, nikog drugog nije bilo, i ja sam imala svoj (prvi) individualni sat joge. Jedan na jedan.
Ljudi moji, to je odlična stvar.

Sat i pol instruktorica pazi kako stojim, kako dišem, kamo gledam, podsjeća me na onih 20 stvari na koje moram obratiti pažnju u isto vrijeme, a ja se sjetim 4 od njih. vi koji ste ikad vježbali jogu, znate koliko je bitno disanje, i gledanje u određenom smjeru, i istezanje, i sve..
Postoji određeni napredak koji primjećujem kod sebe, svjesna sam da postajem gipkija, ali dug je put preda mnom. Uglavnom se osjećam skladno i spremno. not.
Ali vidim da se dižem i idem na jogu čak i kad spavam 5 sati zbog posla, znači ipak mi na nekoj razini paše. Držte fige da nastavim:)


Ovo nedavno zahlađenje stvorilo je u meni potrebu za zimskim mirisima. Kako ne jedem čokoladu, jedini način da ju guštam su losioni i gelovi. Ovo je kupljeno još u zimu, no tek sad je došlo na red. Kneippov gel za tuširanje- kao da čokoladom mažete tijelo. A Fruit of the Earth ima tekući kakao kojim se trackam. Ako niste probali, preporučam.

Danas sam ponovno pronašla svoje zimske štrample i u njima otišla raditi. Vremenolozi su najavili vruće dugo ljeto, baš.

Ovo je uslikano par dana prije Velikog zahlađenja. Već mi fali.

Days are just flying by, and I have no time to even write my thoughts. I can't remember last time I remembered to take pictures of my work outfits.
So, fall is here again, very cold and windy and rainy. Of course, since it is fall after all, I have a flu. It is a great way to spend a working week and a non-working weekend, feeling bad and with a high temperature.

But enough about the bad weather, let's talk about me (again). Yesterday I barely forced myself to go to yoga class. But when I came there, no one came except me. So I had my first individual class.
This is so good. For hour and a half, instructor watches if I make the position correctly, explains what confuses me. I see some progress, although there is so much more to learn. Most of the time, I feel like an elephant trying to do yoga.

Broj komentara: 5 :

  1. I kod nas se jesen vratila,evo me u dzemperu :(. Probat cu naci tu cokoladnu mazalicu, volim sve oko cokolade :-). Razumijem te potpuno sto se tice vremena,dani prolaze,ni ja ne pisem. Meni je joga super cool,a nikako da krenem s njom,a nema kursa nikakvog kod nas.

    OdgovoriIzbriši
  2. "Ne sjećam se kad sam se zadnji put sjetila uslikat se u garderobi za posao." :D:D:)

    ...popravila si mi dan, definitivno...:D:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja upravo popila čaj, što nisam valjda od 2. mjeseca :D
    meni i paše i ne paše malo zahlađenja, volim ga jer mrzim vrućine i znojenje, a ne volim jer bih se vozila na bajku, nikad sretna! :D
    samo ti naprijed s jogom, doći će rezultati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam isto upalila grijanje, da sam znala kupila bih još jedne jesenske cipele umjesto sandala. Krasne su ti hulahopke!

    OdgovoriIzbriši
  5. joga je ljubav. tijelo je na njoj zahvalno, čak ako toga sada još nisi svjesna :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);