utorak, 14. svibnja 2013.

Presjek tjedna/ A week's summary

Niš veliko ne događa se s ove strane ekrana. Radila sam za vikend, koji je bio prehladan i kišan.
Par dana prije radnog vikenda bilo je sunčano i odlučila sam oprati deke. Moja vešmašina izgleda ima mišljenje o tome pa je procurila za vrijeme pranja jedne deke. Na drugoj je bila dobra, na trećoj je opet voda curila po podu. Ne znam, jel do boje deka, sastava, čega..? glupo mi je zvat majstora jer moja vešmašina ponekad pušta vodu, a ponekad ne.

Prošli tjedan naletila sam na Borotalco gel za tuširanje. Ne znam sjećate li se toga, mene je to miris iz djetinjstva. Sad imam i dezodoran i gel za tuširanje, i baš me fleša na vrijeme prije puno ljeta.

Kupila sam prve jagode ove godine. Baš sam se zaželjela, i naišla sam na štand u svom kvartu, i kupila porciju jagoda i jednu jagodu pelcer. Inače, prošli tjedan sam kupila više tih jagoda za sađenje(ne na tom štandu), pa ćemo vidjeti hoćel bit što od toga ove godine.
Jagode za jelo su bile krivog okusa. Rečeno mi je da su vrgoračke, ja bih rekla da nisu. Danas su sve jagode valjda vrgoračke.
Vidjet ćemo što će biti od pelcer jagode.
U međuvremenu sunce se vratilo, jučer sam išla malo plivati u toplice i završila dan s večerom u Medvegradu. Mogu samo reći, kad plivate satima, glad se javi već tamo negdje u bazenima, i onda sam se  pre najela polica i kroketa i povrća za žara i zapečenog graha, i nekako sam se dogegala do kreveta. Onako umorna i sita, presavršen osjećaj. Medvedgrad ima za van hranu, stave na platu koja opeče prste, i onda se napapate doma.

Danas je bio divan sunčan dan, i osim što su me poziv na mob probudio debelo prerano, u 8. 20, sve drugo je bilo super. Kad danima radite popodne, plus radni vikend, malo se zamijeni dan za noć. Postane mi normalno bit budna do 2 ujutro. Buđenje u 8 je poželjno, ali uopće nije ugodno.
Bila sam u ribarnici, našla krasne orade koje mi je ribarničar (postoji li ta riječ?) preporučio. Ribarničar je inače baš dobar, kako često idem tamo, valjda sam mu postala ok, pa kad kažem da bih neku ribu, često mi zna i reć "nemojte tu danas". Samo to, bez objašnjenja. Dosad nisam dobila lošu ribu od njega.

Popodne sam išla u obaveznu šetnju koju sam spojila s odlaskom u jedinu ljekarnu u blizini koja prodaje moj lijek, a kad sam srećom našla lijek koji se igra skrivača po gradu, pri povratku doma sam svratila u Avenue Mall, i kupila si šešir. Malo si izgledam ko filmska zvijezda u njemu, ali nije mi prvi koji me na to asocira.
Briga me, meni se sviđa.
Imam jedan i crveni, s većim obodom, na naslovnici bloga je. I koliko god da dobro izgleda, problem s tim crvenim je što voli vjetar, i jedno ljeto u Privlaci vjetar mi ga je otpuhao s glave i ja sam, baš filmski, trčala plažom i pokušavala ga uloviti. Onako, graciozno, preko tuđih ručnika i djece i klompi i hrane i smeća.
Nadajmo se da neće biti novih filmskih trenutaka s ovim šeširom, ili ako bude, da budu drugačije filmski.
Nakon šešira u parku sam čula glazbu, ispalo da je da dva gospodina u godinama sviraju gitare i stari rok. Imali su čak i pojačalo i sve :) Koji gušt, vidjeti dobro raspoložene ljude koji se zabavljaju i smiju. Malo sam ih poslušala i pljeskala ko groupie.
Nadam se da vam dani teku u miru i da se imate čemu smijati, barem jednom na dan.

There are no big things happening on this side of the monitor. I have worked over the weekend, which was too cold and rainy.
A few days before the weekend it was warm and sunny, so I decided to wash my blankets. Little had I known, my washing machine did not agree on that, and I had a little flood in my bathroom. The next blanket washing went ok, the third one was flood again. I don't know, does it depend on the color of the blanket, the material, what..?

Then, last week, I saw Borotalco shower gel. I don't know if you are familiar with this brand, but it reminds me of my childhood and smells like some past time. So now I have the shower gel and a deodorant.
I bought my first strawberries. They looked great, and tasted less great. Much color, no taste, unfortunately. But I did buy a strawberry plant, so let's hope it will work out better.

Meanwhile, I went to spa on Monday, and it seems swimming for a few hours makes me hungry after 30 minutes. So afterwards I ended up eat (a lot) good food . A lot.

One afternoon, after successfully finding pills I take, somehow, on my way home, I entered H&M, and bought this beautiful hat. It is a movie-like-hat, I know. But I already have one like this, a red one.
One summer I had a movie-like scene, when wind blew off the hat of my head, and I run through the beach chasing the hat, I run over other people and shoes and food and umbrellas..like a movie star.
Let's hope movie moment won't happen again, or if so, there will be some more interesting movie scenes this time.

Broj komentara: 11 :

  1. Ja još nisam probala jagode ove godine, čekam da padnu na 10 kn :D A i prvosezonske jagode nikad nisu fine i slatke. Šešir je genijalan! Tko je ovaj roker stari? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemam pojma. nepoznat čiko koji dobro svira i voli se zajebavati pritom.

      Izbriši
  2. lijep šešir, filmska divo! ;) I ja sam kupila vrgoračke jagode i bile su mmmmmmmm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. blago ti si. ove su bile ko konzumov paradajz: crvene i bez okusa

      Izbriši
  3. moji pelceri jagoda stoje od subote, sad si me podsjetila da sam ih danas mislila presaditi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ja probala i vrgoračke i brezovačke i ine domaće, i nijedne ne valjaju, stvarno se ne sjećam kada sam zadnji put jela s guštom jagode.
    ove je najbolje iskoritistiti za izbjeljivanje zubi, za to će valjda biti ok:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ide ti sesir uz jagode :) Obozavam i jedno i drugo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da će ti jagode uspjeti i da ćeš imati fine sočne plodove. :D
    Ja mislim da su jagode i paradajz jedine dvije biljke koje bih posadila da imam gdje i o kojima bih se brinula ko o djeci.

    OdgovoriIzbriši
  7. u dioni na kvartu su ti super jagode :) nisu krupne ko kod ovog čovca kraj kioska, ali su puno slađe i finije :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Those strawberries look absolutely luscious! I'm glad that you are having a relatively low-stress week. :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);