četvrtak, 30. svibnja 2013.

Vodič za turiste : Pod starim krovovima/ Zagreb tourist guide


Sjeća li se još itko serije postova od prošlog ljeta koje sam pisala za Vodič za turiste i dotepence? E, pa vrijeme je za (jedan) nastavak!
Nalazi se na Gornjem gradu, blizu Markova trga.
Prije nekog vremena bila sam tamo na večernjoj cužici, i baš je bilo ugodno.
Svidio mi se interijer, karirani stolnjaci i grede po stropovima, pianino uz zid i sličice iz filma "Tko pjeva, zlo ne misli". Imaju fino vino na čaše. Imaju kamin u ćošku. Muzika je takva da čuješ sugovornika, i ne moraš se naginjati preko stola da razumiješ što ti drugi oko stola govore.

Sviđa mi se što birc nije podlegao sveprisutnom preuređivanju u lounge bar, sa stolovima visine do koljena i gdje sjedim zavaljena u neke naslonjače i ne mogu doseći rukama do svoje čaše. Možda zvučim kao birc nazi, ali nisam. Samo mi paše jednostavnost. Ne treba mi neki istočnjački stil, ne trebaju mi velike vaze sa cvijećem, hoću mjesto gdje mogu normalno doć i sjesti na stolicu normalne visine sa stolom ispred sebe. I gdje se nude ok pića . Eto.
Ovo bi imalo smisla da sam život provela po sličnim birtijama, pa da me srce tuče, ali nisam. Zanimljivo gdje ta moja "jednostavnost" dolazi do izražaja :)
Inače, razlog zašto s dosta zakašnjenja postam ovo je taj, da sam sve lijepo napravila i stavila post u skice, te ga fino zaboravila, kao da ga nikad nije ni bilo. Zna se i to desit, šta ćete.

                                                                        Markov trg noću


Does anyone remember my tourist guide post series about  Zagreb, from last summer? Maybe you do.
Well it is time for another post about places to go for a coffee or a glass of wine here in Zagreb.
This place, called under the old roofs, is more then 100 years old. It is a lovely place, and the interior is old style, not even close to modern lounges. And I like that. I like the idea of having a table where I can put my glass on, and where I don't sit on a couch and can't reach the table.

Broj komentara: 9 :

  1. Ovo je doslovno mjesto o kakvom ja i moja BFF pričamo godinama. I mi smo malo birc nazi, ali moraš biti, jer nema se gdje popiti pošteno piće, il sjediš skoro na podu ili si okružen mramorom. Uglavnom <3 za post i ima da ga posjetim kad tad!

    OdgovoriIzbriši
  2. mrzim birceve di me nakon pola sata bole leđa zbog neprilagođenih sjedala. kako da čovjek bude na cugi 3-4 sata ako ne može normalno sjediti :D
    ovaj birc je baš simpatičan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aj lajk it sou mač!!! volim ove starinske birceve sa kariranim stolnjacima. sve onda čekam da mi toma zdravković zapjeva u pozadini :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E ovo je baš po mom ukusu! :-) Posjetit ću ga. Hvala Zuba!
    gaby

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je općenito čitav Gornji grad divan i prava je šteta što je skoro pa umro! Ovo je divno, autentično i romantično mjesto! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nedavno sam bila u Zagrebu i čitav taj dio grada je divan. Kao i čitav Zagreb!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);