četvrtak, 20. lipnja 2013.

Bezglutenski kolač s jagodama i višnjama


Prošli tjedan napravila sam kolač s jagodama i višnjama, i svim brašnima koje sam doma imala.
Ja ovaj kolač zovem pita, mada baš i nema neke veze s pitom, pa hajmo biti korektni prema pitama i reć da je ovo kolač.
Pomiješala sam rižino i heljdino brašno i brašno slanutka, dodala dva jaja, jedan pecivni prašak, par žlica ulja, a na vrh sam stavila voće. Kad se kolač ispekao (200 C, ca. 40 min), vrh sam premazala onim pekmezom koji sam radila i pisala o njemu par postova prije), te ostavila da se tako vruće upije u tijesto.
Ispalo je bolje nego sam očekivala. Tijesto je idući dan, i dan nakon, postalo još mekše. Kolač/pita nije presladak (nije baš ni sladak), i ako ne kontrolirate unos šećera, slobodno dodajte nešto slatko u tijesto.
Odlična stvar za ljetne dane. U mom slučaju, uz čašu hladnog rižinog mlijeka.

2 komentara :

  1. Divno, Zubo! Pretpostavljam da si stavljala samo malo heljdinog brasna? Ja nekako jos uvek ne mogu da nadjem pravu meru za njega - uvek mi se jako, prejako oseti.

    OdgovoriIzbriši
  2. I just made a berry cobbler the other night! I just LOVE when berries are in season -- one of the best things about summer. Your creation looks scrumptious!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);