subota, 8. lipnja 2013.

Branje jagoda/ Strawberry picking

Danas predvečer bila sam u branju jagoda. Nikad dosad nisam bila na plantaži jagoda! 
Kako kiša pada svaki božji dan, danas je bilo pravo iznenađenje, i nakon što sam se prijepodne vozila biciklom kad nisam pospremala stan ili spavala, popodne je branje jagoda odlično došlo.
Plantaža se nalazi na rubu grada, u Brezovici (je li to rub grada?). Dođete tamo, dobijete drvene kašete i plastične zdjelice. Možete usput i jesti (mada ja nisam, ne sviđa mi se jedenje neopranog voća). Kila jagoda je 10 kuna. Da, dobro ste pročitali, deset kuna je kilogram voća. Deset kuna je kila jabuka po dućanima!!
Dug period kiše učinio je svoje i jagode su često bile i nezrele i prezrele, ali ja sam bila marljiva i nisam se dala i nakupila sam šest zdjelica. Vaga je na kraju rekla tri i pol kile. Sad mi cijeli stan miriši po jagodama :)
Dio ide u zamrzivač za kolače i slastice, dio ću pokušati upekmeziti. Pitala sam već na FB i dobila par dobrih recepata, ako imate kakav odličan recept za pekmeze ili slatko od jagoda, molim vas napišite.
Ako ste blizu Zagreba, toplo preporučam odlazak u branje jagoda.
Eh da, ako budete išli, gumene buce i sprej protiv komaraca je odličan odabir za stavit na sebe ;)


Today I went to a strawberry picking. I have never been to a strawberry picking before!
Today I first drove my bike (when I wasn't sleeping or tidying the flat), and this strawberry farm was such a good idea for the end of the day.
It is situated near Zagreb. At the arrival, people working there give wooden and plastic boxes, and then it is just me and the strawberries.
It is cheap, 10 kn/kg. Usually these days I see strawberries in stores twice the price.

A long rain period made it difficult to find the perfect strawberries, many of them were not ripe or they were rotten, but I made an effort and have found enough good ones for 6 plastic boxes.
Now my whole flat is smelling like strawberries.
If you are nearby, go and pick.
And if you do so, please wear rubber boots and some mosquito spray.

Broj komentara: 6 :

  1. super način za provesti vrijeme :) i što je najbolje, znaš što si kupila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaooo kako zakon, nisam znala da toga ima kod nas! Povedi i mene idući put xD Iako nemam gumene čizme, gademit :\ Moram si nabaviti jedne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično proveden dan!
    Srećom pa moj vrijedni roditelji su posadili jagode, pa se ja samo prošetam do vrta :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo ružno vrijeme bez sunca je baš naštetilo jagodicama, pa ih i kod moje mame ima manje nego inače. Ali koji super izlet! Nema boljeg osjećaja od pronalaska savršene jagode :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Blaaagoo tebii =D ja kupim u trgovini, i nisu dobre, i nisu slatke =/ HOCU PRAVE JAGODEE hahah, a i one sumske male , njih posebno volim! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna ideja za provesti dan. Dole u Srbiji kod nas za to kazu "idemo u jagode" :) Ajmo!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);