utorak, 4. lipnja 2013.

Floraart 2013


Ako ste slučajno sumnjali, pokupovala sam cijeli Floraart.
Floraart je sajam cvijeća, koji me vrlo usrećuje. Već godinama hodočastim i uživam u bojama i ponudi, s godinama se ponuda povećava i šire se mogućnosti izlaganja. Slika niže, na primjer, pokazuje japanski vrt. 
Na Floraartu izlažu i prodaju mnogi, a cvijeće, grmlje i drveće prodaje se po jeftinijim cijenama. Prošle godine vratila sam se s punim autom biljki, pa sam ove godine odlučila biti mudrija i otići biciklom.
Cijeli vikend sam radila, te sam mislila da neću ni stići, ali kiša je padala pa su organizatori produžili sajam za par dana. Jučer navečer, u sumrak, kad kiša nije padala, otišla sam s prijateljicom u šetnju Bundekom, da vidim čega uopće ima. Divne, divne boje cvijeća. Baš me umiruju. Jučer sam bila disciplinirana i kupila jednu jedinu lavandu. Danas nisam bila toliko disciplinirana jer je a) sjela plaća i b) nije padala kiša (kad sam krenula) a bilje je instant injekcija sreće u moj život, pa sam veselo otišla po svoju terapiju.

Novost na Bundeku je ovaj spomenik. Mislim da zaslužuje pažnju, jer je spomenik svim ljudima koji su donirali organe, kako bi netko drugi nastavio živjeti. Inače, Hrvatska je prva u Europi po broju transplantiranih organa. 


 Sreća da sam prije odlaska na sajam cvijeća otišla napumpati gume, jer da nisam, ovo sve teško da bi bicikl izdržao. Ovo što vidite nije ipak sve za mene, nego sam se sjetila ljudi koji ne žive u Zagrebu, a vole biljke jednako kao ja, ili i više, pa sam uzela nekoliko biljčica za dar.
Jesam već spomenula da je kiša počela? Dakle, kiša je počela, ja na biciklu, s naočala punima kapi.  Na svakoj ručki vrećica, svaka se ljulja u svom ritmu. Makar sam vozila penzionerski, samodestruktivna tegla smilja bacila se iz košare, u punoj brzini, na mokri zagrebački asfalt. Spasila sam ju, i sad je u čuvanom prostoru.
Trenutno mi stan izgleda ko cvjećarna. Udomila sam vlasac, japansku mirtu, smilje, turske karanfile i klinčiće, pelargonije, čuvarkuće, neke trajnice koje idu u vrtove i jednu vodenčicu koja isto ide u dar.
Ako još niste stigli do Floraarta, produžen je do sutra do 9 navečer.


Broj komentara: 10 :

  1. ove godine nisam bila iako mi je pod nosom, ako sutra stignem i bude lijepo vrijeme mogla bih i otići

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno!!! Ak ti treba čega, kod mene ima viška!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! What a gorgeous sight! And I must mention that your bike is also incredibly cute!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. it is an international flower fair. and thank you, I also think my bike is cute:)

      Izbriši
  4. joj divno! i da, vidjela sam te na bajku iz tramvaja :D tamo negdje kod velesajma. ispadam sad već ko pravi stalker :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. opet si me vidjela? :) ajd barem znaš da sam stvarna i da se vozim na bajku :)
      stalkerice!!

      Izbriši
  5. japanski vrt na slici izgleda divno, kao i tvoji novi "ljubimci" ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni se sviđa japanski vrt! počinje mi se sviđati minimalizam.

      Izbriši

}, 10);