srijeda, 12. lipnja 2013.

Google reader, the end

Od 01. srpnja Google Reader više neće postojati. Gugl je odlučio da nije profitabilno, i gasi ga.
Svi vi, koji ovaj moj mali blog pratite putem readera, više nećete to moći.
Nažalost, ja nisam tako moćna da zaustavim Google i natjeram ga da promijeni mišljenje.
Mogu vam ponuditi par alternativa koje sam pripremila u međuvremenu.
Na Facebooku ovaj blog ima stranicu: Zubin blog . Možete tamo lajkati da pratite kad nešto novo objavim.
Možete me naći na Twitteru ( Zuba).
Možete pratiti blog na Bloglovin : Zubin blog .
Ikonice su s lijeve strane postova, samo kliknite na njih.
Naravno, možete vi i bez toga, guglajući blog, ovo je da vam olakša ( i da me ne zaboravite).
Hvala vam na razumijevanju, nije do mene. Grah je tako pao.



Google Reader will end on July 01st. Google finds this application not profitable, and it will shut it down.
People who are following this blog via Google Reader will not be able to see new post coming.
Unfortunately, there is not much I can do. I am not powerful like Google, and I can't make it change its mind.
I can give you alternatives.
On Facebook this blog has a page: Zubin blog . You can like it to get notification about new posts.
You can find me on Twitter ( Zuba).
You can follow me on Bloglovin : Zubin blog .
You also have all the icons on the left side of my posts, just click them.
Sure, you can live without it all and google it whenever you feel like reading it. This is just to make it easier for you.
Thank you for understanding.


Da ipak ne bude post suh i nezanimljiv, evo dokud sam došla s jogom. Ovo, naravno, nisam ja na slikama./

But! to make this post not only informative google-wise, here are some pictures about my yoga development. This is, of course, NOT me in the pictures.
                                                                                    izvor/ source
                                                                            izvor/ source

                                                                             
      izvor/ source

                                                                                   izvor/source
                                                                                    izvor/ source
          izvor/ source
                                                                             izvor/source


Ovo zadnje sam večeras uspjela, nikako nije lako, i tako sam vesela što sam uspjela. Naravno, u mojoj verziji ništa navedeno nije miran položaj, ljuljam se ko grana drveta na vjetru, ali napredujem. Samu sebe iznenađujem u kojim se sve smjerovima mogu savinuti i održavati ravnotežu na jednoj nozi, dok su mi svi drugi udovi negdje gdje ih ne vidim. I još dišem kako treba, gledam kamo treba, istežem kralježnicu, imam opuštena ramena i istegnuta stopala i podvučenu trticu.

This last tree pose I managed this evening, and I am so proud of myself! It is really not easy. Sure, I don't look like these people, I can't stay so long still, I usually swing in all directions. But there is progress. I can band, I see myself making poses better and better. Even in poses when I'm standing on one leg, and cant even see my other three limbs. And I'm breathing correctly, looking at the right direction, shoulders down, back right etc.

4 komentara :

  1. Pozdrav suncanoj Zubi :) Ima funkcija da sve sa GR automatski prebacis na Bloglovin...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) Bravo, bravo! Ja zapela na petposlednjoj i nece nikako :(

      Izbriši
    2. Meni je problem posljednji položaj :)

      Izbriši
  2. Ono predzadnje možeš? Ja bi se definitivno prevalila na guzicu :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);