ponedjeljak, 3. lipnja 2013.

New in.



Rekao mi doktor da počnem uzimati i ovo. S obzirom da se izlažem suncu i jedem puno ribu, mislila sam da je to dosta, no ispada da nije. Moj doktor želi da budem hodajuća dvitaminska bomba.
Jeste li kad pili D vitamin u kapima? Nije fino.

Vitamin D je bitan za dobro funkcioniranje organizma, i jako jako bitan za život s multiplom. Ljudi koji žive u područjima najviše izloženima suncu, imaju najmanje % oboljelih.
Nevezano za multiplu, D vitamim prevenira od gripe i prehlada, te skraćuje vrijeme bolovanja ako ih imate (ovo nisam znala). Ima još masu dobrih stvari koje radi, slobodno zaguglajte.

Ono što sam ja naučila, kad sam krenula istraživati kako da si povećam količinu D vitamina u tijelu je, da je dovoljno 15tak minuta dnevno izložiti ruku u kratkim rukavima za zadovoljiti dnevne potrebe. Isto tako, moje višegodišnje stalno mazanje kremama za sunčanje nije baš dobra stvar, jer kreme tu služe kao barijera. Jel možete vjerovati da mi ovo prije nikad nije palo na pamet?

Uglavnom, 5 kapi na dan. Gorko je, i podsjeća me na okus maslačka koji sam ko klinka znala držat u ustima, dok bih puhala na stabljiku ko na trubu. No maslačci su za neki drugi post...


**

My doctor told me to start using these. This is D vitamin, in drops.
I thought I was taking already enough, eating lots of fish and exposing myself to sun, but obviously I was not.
My doctor wants me to be a walking D vitamin bomb. Well, if he wants...
D vitamin is very important for our body to function well, and for much I did not know. Besides MS, D vitamin helps fight flu and colds, and does many other good things.
What I didn't know earlier (before I started searching about D vitamin), is that, if you put on sunscreen, you can't produce D vitamin. And no one tells you about that when advising to wear sunscreen.
How come this never crossed my mind earlier?!

Anyway, 5 drops a day. It doesn't taste good.

2 komentara :

  1. Ja nisam, ali moja mama je to pila dosta vremena, tj. nije pila nego si je kapala na ručak jer ga je tako podnosila. No, bilo je smiješno što bi joj bočica stajala uz tanjur, a primijetila bi ju tek nakon ručka :D. No, tako joj se dogodi da ujutro uz doručak stavi na tanjur tabletu pa ga tanjur odnese uredno s tabletom natrag u kuhinju :D. Sad si pak stavlja alarm za večernju tabletu :D. Mislim, ja se smijem a gora sam od nje :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hodajuća dvitaminska bomba, hahahaha!!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);